Láska jinak

Láska jinak

Anotace: Láska přes noc. Proč né? Dva mladí muži s tím problém namjí. Fikce a dvou mužíš a jejich horké noci

Potkal sem ho na jednom večírku. Byl tak krásný, jeho skoro černé vlasy a oči jak studánky mě dostaly, byl dokonalý. Musel sem ho mít. Večer byl v rozjezdu, vzal jsem dvě skleničky a šel k němu. docela jsme si rozuměli.O půlnoci sme se začali bavit o vztazích, sexu a podobných věcech. Dozvěděl sem se, ře je bisexuál. Splnil se mi sen.Asi po půl hodině jsme šli do jednoho z volných pokojů. Byla to jak telepatie oba jsme se shodli. Líbal jsem ho po celém těle, on jen sténal a jeho vzrušení rostlo. Jeho rty a tělo bylo vonět po medu a skořici. Byl tak překrásný... Vzal sem lahvičku s olejem a začal hol znovu hladit a osahávat. Najednou mě zastavil! Chtěl to natvrdo. Strčil jsem mu do řitnáho otvoru njejdřív jedn prst, pak dva a nakonec tři... Můj penis byl ovšem velice vzrostlý, tak sem použil trochu lubrikačního gelu, aby si druhý den mohl vůbec sednout.Nejdřív sem přirážel jemně, ale jeho steny a chtíč mě nutil zrychlovat tempo. Oba sme se pohybovali na hranice rozkoše. Potom sem se už nemohl udržet a vystříkl. Potom sme spolu leželi a vysílením usnuli... Zrovna svítalo, nemohl jsem odolat tak sme se znova a ještě drsněji ponořili do další vlny rozkoše... Bylo to nezapomenutelný, ale už nikdy jsme se neviděli...
Autor Akcul, 29.04.2011
Přečteno 255x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí