Šance

Šance

Anotace: může být kdykoliv

Každý den chodila do práce proplétala se ulicemi a nadávala na možnosti jak jsou malé musíš se plazit abyses nedostal do sítě je všude vyjdeš ven a musíš dávat pozor přenáší informace signály písmena čísla peníze životy- je to prachsprostý obchod se zbraněmi se zvířaty s ponožkami se jmény s daty s pozemky s místy kde již sídlí jiná duše ale pořád tam zbylo něco z minulosti se starými známkami s čísli účtů s potravou a s otravou cest se dnes musí vyrovnávat svět propletený touto sítí síť je všude chytá se do ní nepozorný přeplétá jí mazaný a ničí buď hloupí nebo chytrý, to je dost těžký rozhodnout. Kdesy daleko seděl u podivně vyhlížející věci jistý Robin a snažil se rozplétat sítě. Síť nepochybně netrpěla existenciálními vadami psychiky ale také jistě nesouhlasila s rozvojem obchodu s - se vším. Mám pěkné nové krásné srdce jen za pakatel pojďte vyzkoušet novou odtučňovací cestu nebem zkracujeme končetiny na počkání prosím uvolněte se vaše kočkonosorožka to jistě přežila koupili jsme pro ní skvělý vozíček. Nezničitelná píše se ve všech příručkách na dané téma toto je varování za pokus o vraždu se letíte rychle dožít na nějakou z nejbližších planet. Přesto seděl Robin u té nepochopitelné bedýnky a chystal se zmáčknout knoflík ale co ty milióny mrtvých staví ho před morální dilema návrat k rodinnému životu bez městských vymožeností ano to je ono Anno! To je řešení a tohle zase prostředek. Jediný knoflík. Robin si potrpěl na tradice udělal ho červený jeho vzrušení rostlo.
Slečna šla do práce později než obvykle při vstávání se totiž zapletla do lepkavé sítě jako moucha trvá to dlouho se z ní vyprostit její ústa se otevírala a hlasivky reprodukovaly pocity sídlící v nitru té ženy. Tu síť nám byl čert dlužnej do kelu s ní vytraktorujte jí no tak jste tak zbabělý co nebo nevidíte jak se to všechno sere! jde to doprdele! Vyhrňte rukávy stáhněte kalhoty a ulepte ještě víc náš svět vstříkněte vaše vítězoslavné sperma na naše hlavy hrejte si s náma ale uvidíte že jednou touha zničí vaše ideály jednou vám ta síť zalepí řiť a budeme se smát my jednou.
Robin předčítal modlitby nad červeným čudlikem roztrhnout tu síť zbavit nás modernizace a pošetilý vyspělosti už nebude potřeba detektivů jahod pak už ne pak porostou samy s láskou k bohu a ke všem vědomým bytostem tak sakra zmáčkni ten knoflík Robine! Výstřel kusy mozku rozražené dveře nestihl to banda čmuchalskejch fízláckejch poseroutků vyprázdnila mu to do hlavy a červenej knoflík už nikoho zachránit nemůže ten červený knoflík byl zničen byl otráven a vhozen do vzpomínek skupiny neinteligentních mužů středního věku s kravatou nebo motýlkem ale živou krevetu nebo motýlka to voni neznaj to ne ale norkovej kožiš jo. Červenej knoflík zmizel ze světa a sním i záchrana posledního umírajícího života na týhle planetě.
Slečna šla do práce dneska pozdě. Netušila že se mohlo všechno změnit. Žila třicet let pak ještě pět a pak jí přejelo letadlo.
Autor Lalia Error, 04.05.2011
Přečteno 249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá úvaha o tom, jak svět bude jednou vypadat.

24.05.2011 16:00:00 | Obsidia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí