Chlapec bez vany

Chlapec bez vany

Anotace: chlapec který doma nemá vanu.....

Kombinace těl vstřikuje do našeho života onu touhu po něčem prastarém dávném mnohými nepochopeném ten člověk neví o čem mluví kroutí se a ječí a parní válec ho při tom dál a dál lisuje podle představ stavitele. Ta těla rozumí snad jen zase tělům kdo ví člověk vyprazdňuje střeva a kroutí se a ječí až ze sebe dostane tolik co parní válec z onoho chlapce na silnici přetvořil a pak živořil ten chlapec bydlel sám a neměl vanu mýt se chodil do veřejných bázenů do těch sprch kam musíte než vskočíte do prochcané vody bazénu- pošetilec kdyby si rači koupil vanu neví o co přichází jenže válec válcuje dál až groteskně vyhlížející tváře slepě pozorují dění na silnici tůtů uhni kam čumíš debil to svět neviděl auta jezdí aniž by si všimla slisovaných těl na vozovce ten jejich lhostejný výraz probod a uchopil tvář do naprosto nevidomého útvaru jak jste hloupí nevidíte nechápete člověk co bydlí bez vany a bydlí spí jí šuká kdy se mu zachce zajde na panáka opravdu žije- to otázka je pak položena. Chlorem prosicený večerní očistný rituál chudák chlapec zezelenali mu vlasy naříká babička nesoucí zázvorový čaj ke stolu. Né opravdu nepotřebuje její pomoc ukrytou v lítosti přecházející v hněv opravdu nepotřebuje pomoc. A jak jsi zhubnul kremrole máš na stole jen si vem však já tě postavím na nohy jen kdybys tolik nepil né opravdu nepotřebuji tvou pomoc proč jsem sem chodil chtěl jsem jen peníze na kus sýra došli mi stravenky už před dvěma dny opravdu nepotřebuji tvou pomoc. Proč to děláš proč tolik piješ chudák nebožka maminka co by tomu řekla prvorozený syn a jak teď vypadá né babi nechci tvojí pomoc nechci tvojí lítost chci jen kus sýra a pečivo ten zázvorovej čaj byl dobrej rád jsem tě viděl! Kam bys chodil zima jak v psírně ustelu ti postel dám ti tam nahřáté kameny bude ti tu dobře uvidíš hahaha né opravdu nechci tvou pomoc, znám tvou pomoc nejdřív podáváš ruce tváříš se jako kamarádka a akorát zpřetrháš něco z mýho podělanýho života já chci jen pečivo a kus sýra s flaškou vodky poslouchej co říkám proč tolik piješ a dost! Jedno máchnutí nožem a pryč utéct dveře a ven do mrazivého podvečerního města na noži kus sýra a pod kabátem ruská vodka zlije se jako dobytek zima jak v psírně v pokoji bylo pár krabic s knihama oblečením a starejma krámama co mu zajišťovaly útulnost kamrdlíku kde žil. Problém je v tom že slisovaný lidi nejsou 3D a neviděj věci ze správnýho úhlu. Doktor Krouzach už o tom začal psát v plátku KOMOTOR v jeho rodnym městě v Ohiu probíhá zrovna neproslulá sešlost doktorů z celých Spojených státu budou diskutovat o problémech a diskutovat v diskuzi a ponoukat diskutanty aby se přidali k jejich názorům nebo aspoň budou tak dlouho diskutovat že diskuze ztratí původní myšlenku jak tomu ve většině případů bývá to smuteční a smutně nedokonalé. Doktor požádal o slovo a celých nekonečných promarněných čtyřiačtyřicet minut se snažil lidem osvětlit rozválcované lidské bytosti jenže další problém tkví v tom že mluvil ke stejně slisovaným nebo aspoň z poloviny tak stejně slisovaným lidem jako je náš chlapec bez vany. Tudíš se na to nemohli koukat ze správného úhlu a celá diskutabilní řečnění propadla na žebříčku jejich hodnot a celá sešlost se utopila v absurditě a pošla stejně hloupě jako rybička pana Fiškrista spláchnutá proudem odtokových vod do hlubin potrubí a poputovala bůhví kam do prázdnoty.
Autor Lalia Error, 04.05.2011
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí