Lamborghini a Markétka

Lamborghini a Markétka

Anotace: Když se Vám jednou něco zdá a zbytek si domyslíte...

Lamborghini a Markéta

kdysi e mi zdál takovej zajímavej sen... :)sen je to doslovně, na lamborghini opravdu mít asi nikdy nebudu:D

Mám dost peněz, takže si jedu na kole do Prostějova pro auto. U hradeb v podzemním parkovišti na mě čeká součastný majitel vozu, nečekal jsem, že si někdy koupím právě takové auto, jakým je Lamborghini Gallardo v nádherné oranřové barvě a navíc s oranžovým interiérem. Předal jsem peníze a asi po hodině formálního papírování jsem mohl odjet z parkoviště a radovat se ze skvělé jízdy tímto fantastickým autem. Ovšem jeden problém jsem měl, co s kolem? Rozhodl jsem se ho vpasovat za přední sedačky.


Říkám si „Zajedu do Seloutek, dlouho jsem tam nebyl.´´ Přijel jsem zespoda, kolem hřiště. Přede mnou se objevil hlouček dětí, všichni byli v oranžovém. Nejspíš něco oslavovali, to nevím, avšak když jsem se lépe rozhlédnul, uviděl jsem Markétku. Často ji nevidím a proto sem ji o to viděl raději. Jak jinak si obohatit krásný den než s krásnou dívkou v krásném autě.
Jelikož jsem měl dost benzínu v nádrži, rozhodl jsem se vzít Markétku na menší projížďku po okreskách a když už jsem byl u toho, koupil jsem dálniční známku na nejbližší čerpací stanici a projel jsem auto po dálnici D2. Jenže to už byl skoro večer a za horizontem jsme viděli zapadat slunce. Zajel jsem k nedalekému jezeru. Ona mi dala ruku kolem ramen …
Autor pajabobika, 25.05.2011
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí