Sex

Sex

Anotace: Každému se něco zdá, někdo ale svůj sen může žít. Tak proč né ty?

Sbírka: Sny

Jednoho krásného dne jsem se rozhodl, že ji potěším, tím co mi snad jde nejlépe, rozmazlovat. A že moje přítelkyně na tohle je, na druhou stranu, která žena na to není?
Položím si tě na břicho, tak aby bradavky třely o prostěradlo, jakmile se začnou vzrušením stavět. Ruce ti propnu směrem nad hlavu, protože tuhle část rozmazlování mám nejradši. Taky nesmíme zapomenout vyčesat vlasy, protože tuhle máš nejradši zase ty. Ještě pustit nějakou fajnovou hudbu a zbytky oblečení, pokud nějaké zbyly, musí jít pryč. Otevřu olej s vůnů aloe vera, v domnění, že neexistuje lepší věc na masáže než dětský olej, tedy až na přípravek pro masáže.
Kapičku po kapičce dopadají studené kapky na tvé rozpálené tělo, kdybych jen mohl, přísahal bych v syčící dopad každé kapičky. Prstem pomalu začnu spojovat kapičky do jedné mapy, rozprostírající se po celém těle. Postupně tuto mapu začnu roztírat do jednoho souvislého filmu na tvém těle, které už chci mít "pod kontrolou".
Pomalu rukama sjíždím po tvé šíji, už teď zníš, jakoby ji se nemohla dočkat.
/*Postupně za stálého míchání přidáme další ingredience, královský slalom. Startujeme na malíčku a po vnější straně ruky sjíždíme přes podpažní údolí pravé ruky, přes počátek poprsí, přes celý trup a poté pravotočivou zatáčkou kolem tvého luxusního zadečku.*/
Začnu pozvolna masírovat tvoje záda, rukama obepnu tvé boky, palcema jemně a důkladně promasíruju ty sladké ďolíčky na konci zad. Pak stisknu tvé přenádherné pozadí, všemi prsty vezmu tvá stehna útokem, na těsný kontakt s již tak provlhlou mušličkou. Ještě tu máme nohy, se snahou potlačit všechnu krev z nohou o kousek výše, plynou veškeré mé tahy od prstů směrem ke tvým nejkrásnějším zákoutím, nyní již značně provlhlým.
Pomalu se hlavou zabořím mezi tvé půlky, přičichnu si chtíče a špičkou jazyka oblemuju tvoje pysky. Slíznu si tu zvláštní tekutinu co vlastně není sladká, ale pro tu její sladkost ji miluju.
/*Sakra, muselo tam být něco přimíchané, právě se ze mě stává zvíře, jiné vysvětlení nemám. Možná ještě nejsem takový dravec, ale pomalu se do toho dostávám, na celém tom jen přispěje když se jednou přestanu ptát a budu věřit, že to dělám správně.*/
Znova tedy rukama stisknu tvůj zadek, tentokrát však s jiným cílem, uprostřed je další místo které na tobě zbožňuju. Špičkou jazyka udělám pár krásných kružnic po všech těch zvrásněních Tvého análu. Zaposlouchám se zase na chvíli do tvého rostoucího sténání a začnu umírat touhou s tebou něco provést. Jazykem si opět skočím pro pár kapek broskvové šťávičky. Ukazováčkem se chopím tvého klitorisu. A protože mám ruce dvě, ten druhý ukazováček pošlu pomaličku dovnitř. Nechám tě křičet slastí až se nebudeš moct rozhodnout který prst to dělá líp, jestli ten co jezdí po vnitřní stěně směrem ke stydké kosti, nebo ten druhý.
/*Z nějakého, mě pochopitelného, důvodu už tvoje ruce nejsou proplé, touužíš po masáži těla zevnitř, což jsem poznal na svém údu, který jsi ucítila na lýtkách když se postavil. Nešlo přehlédnout to vzrušení, tu touhu.*/
Jemně zabořím špičku do tvého jezírka které už na mě čeká. Zásadou čím pomaleji a hlouběji vnikáš tím dýl a krásněji prožíváš, vstupuji do tebe. S těmi provlhlými ukazováčky z tvojí kundičky však musím něco provést. A tak ani tvoje prdélka nepříjde nazmar. Za pomoci slin pomaličku vsouvám oba ukazováčky a svůj úd do tvých útrob. Mám pocit jakoby se ti ten můj nápad pozdával. A já jsem dneska při chuti, nebudu přece končit jen tak. Přirážím a vsouvám do tebe prsty.
/*Proč jen se mi to tak líbí? Dá se dělat i něco hezčího s člověkem ke kterému cítím tak mnoho? Nicméně občas příjde čas, čas na plán B.
Občas mám spíš pocit, že je to plán A, a začíná se plánem B, ale to na tom stejně nic nemění.*/
Je čas vytáhnout prsty a dát prostor jinému nástroji. Nechám ho chvíli kroužit po Tvém análku, nejspíš se pak zeptám: "můžu?" a dozvím se, že otázka byla zbytečná. Pevně ho stisknu a vsunu do Tvého zadečku, pěkně pomaličku ať nic nezanedbám. Postupně se začne zvedat Tvá pánev směrem k mému klínu, beru to jako povel vzít situaci do svých rukou. Možná něčeho jiného. Přitisknu své tělo na Tvá záda, nachystám si vítězný úhel a už se budu jen rozmazlovat Tvým slastným sténáním.
/*Na druhou stranu právě to sténání je to, co mě přivádí k šílenství, to co mě rozpálí, to co ze mě vypustí tu vlnu orgasmu*/
Pomalu se tak dostávám za bod, kdy přes mé tělo začnou procházet vlny tepla střídané zimou, kdy se mi rozklepou svaly na celém těle, kdy mi začne cukat i v něm, ten okamžik kdy odchází krev z mozku aby mohla být jinde, ten okamžik, který chlap předstírat nemůže, ten okamžik, kdy už musím zastavit a svíjet se ve vlastním orgasmu.
Ještě tomu ale něco chybí, Tvůj orgasmus a moje prsty to moc dobře vědí. Určitě tě v tom nenechají samotnou. Postupně tvé vzdychání nabírá na intenzitě a já v ještě postorgasmickém úsměvu prožívám neuvěřitelnou radost z toho, že tě můžu uspokojovat zrovna já. Těším se až se přitulíš a budeme se ještě čtvrt hodiny snažit dechem uklidnit tlukot srdce.....
Autor Zayo, 05.06.2011
Přečteno 445x
Tipy 4
Poslední tipující: Zayo, dream in emptiness, David Janovský
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí