"Povídky" do 100 znaků

"Povídky" do 100 znaků

Anotace: Příspěvek do literární soutěže, jejíž pravidlo znělo, že maximální délka povídky je 100 znaků. Což je opravdu málo:)

1)
Kde to jsme?
Špatně jsem couval u konce vesmíru, spadli jsme z něj a teď jsme v nicotě.

2)
Na oběžné dráze Marsu se dnes konal maraton. Vyhrál ho 130ti kilový Karel, jediný měl skafandr.

3)
Vědci přišli s překvapivým zjištěním.Vesmír je kulečníkový stůl.

4)
Uprdnul jsem si v kině, děkovali mi. Z 3D filmu se stal 4D.

5)
Proč brečíš? Jsem svůj vlastní otec a právě jsem si nafackoval.

6)
Střela z pulzní pušky mu proletěla tak těsně kolem levé hlavy, že osmé srdce dostalo infarkt.

7)
Někde u hvězdokupy Ró jsem dostal defekt a neměl sebou rezervu. Tak jsem to došel pěšky.

8)
PLESK! Ta sedla! „Smrade jeden, zase jsi udělal velký třesk. Ještě jednou a uvidíš!"

9)
Po dopadu meteoritu bylo zničeno pět šál, dva míče, osm lžící a klávesnice. Celá Země truchlí.

10)
Otec zemřel při porodu.

11)
Kam běžíš? Ále, nechal jsem si v patnáctém století hřeben.

12)
Mimozemská energie nás všechny donutila uctívat mravence jako bohy.

13)
Rozlétly se dveře. "Pane! Na Zemi začaly útočit obří slepice snášející atomové pumy!"

14)
Sedmého dne se Bůh probudil z kocoviny a řekl: Šmarjájózef, co jsem to zase udělal.

15)
"Na Měsíci existuje život, říkala mi to babička." prohlásil vědec.

16)
V roce 2033 v České republice zvýšili důchodovou hranici na 20 let po smrti.

17)
Umyj si ten Saturn sakra!

18)
Ahoj. Jsem vážně dobrá scifi povídka o sto znacích.

19)
Kaňka spáchala sebevraždu pijákem.

20)
V roce 2153 jsme poprvé doletěli do Ostravy. Malý krok pro člověka, velký krok pro lidstvo.

21)
"Ach jo, dneska zase noční" povzdechl si smutně Měsíc.

22)
Z hlavy mu vyskočil mozek a začal bezmyšlenkovitě pálit po všem co se pohnulo.

23)
Já ten domácí úkol měl! Ale spadl mi na něj meteorit!

24)
"Můžeš mi to vypálit?" "Jasně." A strčil kočku do mikrovlnky.

25)
Strojem času jsme cestovali do teď.

26)
Hodina dějepisu: Dnes si děti povíme kdo to byl Darth Vader.

27)
Rytíř Jedi tasil svůj světelný meč, načež dostal popelníkem po hlavě a omdlel.

28)
Milenka mu svlékla kalhoty a rozesmála se. "Sakra, já si dneska vzal ten na běhání!"

29)
Kosmická loď vytáhla kotvu a s napnutými plachtami se vydala na planetu pokladů.

30)
Připadám si jako děvka, každý mě jen přečte a nechá být, stěžuje si povídka.

31)
Perpetum mobile vzniká, když se upír kousne do jazyka.

32)
E.T. nasedl do taxíku. Kam to bude? Domů.

33)
Miluješ mě? Ano. Vezmeme se? To nejde, jsi toaster.

34)
Přepadení. Útěk. Kvílení pneumatik. Bezpečí úkrytu. Prásk! Prásk! Prásk! Nedělím se.

35)
Zoufalé okurky krákaly z pravého křídla, ať tykev zpomalí. Mrkvím je totiž zima.

36)
Vložte vstupní kód. Neznám ho. V tom případě se přihlaste na vrátnici k usmrcení.

37)
Bůh na svém twitteru oznámil, že zítra bude konec světa.

38)
Potkáte mě na Mléčné dráze kam si občas chodím zaběhat, nebo na měsíci, tam chodím relaxovat.

39)
V kantýně pro roboty dnes najdete výborné matičky maštěné jemným motorovým olejem.

40)
Spojili se konektory a žili spolu šťastně až do vybití baterií.

41)
Přelidnění bylo v roce 2536 vyřešeno spojením Země s Marsem, čímž vznikl Zers.

42)
Narodila se vám krásná plasmová televize pane pračko. Paní lednička je také v pořádku.

43)
Nabil jsem zbraň a vyrazil. Dneska tu maturitu udělám, ne že ne.

44)
Váš syn si opět ve vyučování hrál s kapesním jaderným reaktorem.

45)
2136: Na měsíci byl právě otevřen jubilejní pětistý McDonald.

46)
2098: Haiti právě vyhrálo MS v hokeji, Grónsko ve fotbale.

47)
Z trosek havarovaného raketoplánu byli zachráněni palubní nosič golfových holí a zelinář.

48)
Ty máš ale roztomilého člověka! říká robot robotovi. Ten zatahal za vodítko a šli dál.

49)
Posádka lodi se vzbouřila, protože jim kapitán zabavil všechna joja.

50)
Po výbuchu slunce se na nebi objevil obrovský nápis: GAME OVER Continue?
Autor Caelos, 12.06.2011
Přečteno 376x
Tipy 12
Poslední tipující: vyskovak.cz, Draconian, Mahtiel.quicksnake.cz, Infish, Gabrielle Taroka, katastrofa...za svobodna přírodní, Cizí neštěstí
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nuže, pár je jich ve finále, radujme se :-D

11.10.2011 16:18:00 | Caelos

Náářez!

16.06.2011 16:11:00 | Draconian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí