Čekání

Čekání

Anotace: Má člověk od života vůbec něco čekat?

Stál pod hodinami uprostřed náměstí a čekal. Čekal na tu jedinou, na tu pravou, které dal včera své srdce. Byl zamilován a chtěl to vykřičet do celého světa. Nemohl se jí už dočkat a tak přešlapoval z nohy na nohu a otáčel se po každé tramvaji, kterou by mohla přijet. Mezitím se zešeřilo a trošku i ochladilo, ale jemu to nevadilo, Láska prý hřeje. Usmál se a kytici růží co svíral v ruce pro ní, trošku přikryl svým kabátem. Nechtěl, aby květy pohladil mráz, který se pomale vkrádal na náměstí. Tma již byla tak hustá, že by se dala krájet, kdyby světlo z pouličních lamp jí trošku nepotrhalo kabát. Lidí na náměstí ubývalo, Sem tam se ještě náměstím potácel opilec, nebo někdo spěchal z odpolední, ale jinak bylo na náměstí liduprázdno. Smutně se podíval na hodiny. Kdy už je marné čekání? Kostelní hodiny odbíjely půlnoc a na náměstí již nestál vůbec nikdo. Jen kytice růži pohozená na zemi se stala němým svědkem jedné nenaplněné lásky. Jako už tolikrát.
Autor kasparoza, 13.06.2011
Přečteno 386x
Tipy 18
Poslední tipující: la loba, šuměnka, Žqáry, Elko, whiolet, Zasr. romantik, Matty_D, Bambulka, E.T.Jane, hloubavá, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měl jít čekat do hospody,takhle na mě jednou čekal bývalý přítel já jela vlakem vlak měl zpoždění dvě hodiny a on abstinent se skryl před zimou do hospody,já jela s kamarádkou a vyprávěla jí jak po strašném vztahu s alkoholikem mám teď prima kluka co si ani pivo nedá...no a pak nám šněroval naproti totálně vožralej že ani nevyslovil moje jméno...to byla sranda:-)))

18.10.2011 13:22:00 | la loba

od koho jiného - když ne od života??
a že holt na noze je někdy cizí bota
a že holt místo hedvábí nám provaz na krk motá
s tím mělo by se trochu počítat...

a možná místo mnoha hodin v jednom místě stát
to chce jít kousek stranou další možnost ochutnat :)

30.06.2011 20:57:00 | šuměnka

Páni...

27.06.2011 20:09:00 | Žqáry

Velice pěkné..

20.06.2011 20:13:00 | Matty_D

nenávidím čekání

16.06.2011 12:58:00 | whiolet

Marné čekání - to každá minuta vypadá jako hodina!

13.06.2011 21:44:00 | hloubavá

Spíš blbej bráško ...

13.06.2011 21:43:00 | kasparoza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí