Ďáblův syn

Ďáblův syn

Anotace: )´´(

Vcházím na jeviště,nechávám za sebou stopy v rozehřátém povrchu střechy.Obecenstvo ztichlo,čeká na první dějství.Dnes se hraje "Můj konec světa"
Konečně!Konečně mám hlavní roli.Na okraji střechy je překrásný výhled,vítr mi čechrá vlasy a vzduch je omamný.Mám ale pocit že nejsem sama,cítím kouř.
Co tady děláš na tak odporném místě?Zašklebil se nečekaný zjev.Vypadni ty hajzle,chci být sama!Jen potáhl z balený cigarety a věnoval mi pohled kterej si našel cestu snad až do srdce.Na vteřinu vypadal jako když pláče a byly zpátky oči černý jak tma.Kde ses tu vzal?Je mi tu dobře samotný tak táhni!Odlepil cigaretu z rozpraskaných rtů a jen zašeptal:"Jsem tu kvůli tobě" a dál tiše kouřil.
Stoupla jsem si na hranu střechy a přes špičky tenisek pozorovala jezdící auta.Mlčky jsem si rovnala myšlenky a užívala ten klid.
Neskočíš,řekl mi zjev.Snad nečekáš že o tom budu diskutovat.Nic o mě nevíš.Tak mě nech se podívat.Vzal mě za ruku a prstem silně zmáčkl tepnu na zápěstí.Uběhlo deset vteřin a zjev upadl do bezvědomí.Byl bledý a náhle měl oči modré jako nebe do kterého se díval.Zamrkal a začal plakat.Nastav dlaně Lucie a pochytej mé slzy.
Poklekla jsem k němu a uviděla přes rozepnutou košili spoustu čerstvých jizev.Uzdrav mne mými slzami,řekl mi.Když dopadaly slzy na jeho otevřené rány tak se měnily v barevné motýly které dotekem křídel hojily jeho bolavé tělo.Jeden duhový motýl se vznesl ke mě a křídly hladil moje zápěstí.Jizva od žiletky pomalu mizela a vzduch byl opět čistý.
Jsem Michal,posadil se a podíval se na mě vlhkýma očima.Tolik bolesti kolik jsem v tobě cítil změnilo všechno.Rozhlédni se kolem.
Stáli jsme na malé skále a pod námi bylo jezero.Nad hlavou kroužili barevní ptáci a vzduch voněl květinami.Michal se postavil,vzal mě za ruku a řekl pojď,skočíme spolu.
A poprvé ucítili lásku.Odrazili se a příjemně chladná voda osvěžila jejich těla a vlídné vlnky pomáhaly aby se dostali brzy ke břehu.
V teplém písku kde na slunci odpočívali si Michal a Lucie slíbili že se neopustí.Proč by také měli když jejich setkání zlomilo tolik zla Michalova našeptávače a otce-samotného ďábla.
Autor Jekyll & Hyde, 22.06.2011
Přečteno 341x
Tipy 2
Poslední tipující: Bambulka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí