Povím Ti příběh...

Povím Ti příběh...

Anotace: Napsané před časem a rekapituluje jednu důležitou etapu mého života...První lásku, byla sice krátká, bolavá, ale silná...aspoň pro mě.

Povím ti příběh, chceš? Je o dívce, které bylo 18 let, to je o dva víc než tobě. Když vešla do dveří, první co si na ní lidé všimli bylo to, že neměla přirozený respekt. Ale to ona nevěděla, chovala se tak, jak celý život, tak jak ji to rodiče naučili.
Ta dívka, říkejme jí třeba Sam (od Samantha – sama, protože tak se často cítila), se před 7 lety přestěhovala do cizího města. Nejdříve tady nikoho neznala, ale po pár letech se rychle zorientovala, hlavně díky svým kamarádům. Tak se taky seznámila s jedním klukem, který posléze chodil s jejím bratrem do stejné třídy na střední škole. Dokonce spolu i seděli v jedné lavici. Pak ho i často vídala u nich doma. Zdravili se, ale tím to končilo, moc se neznali, nebavili se. Ale pořád se objevoval. Občas s ním, s bráchou a ostatními kluky zašla do hospody, nedělalo jí problém pít s nimi pivo. Odjakživa jí to táhlo spíš ke klukům, než k holkám jejího věku. Nikdy mu taky nemůže zapomenout, jak se choval k jejímu bratrovi. Když potřebovali, vždycky přišel.
Asi před rokem a půl za ní přišel s nabídkou brigády u jeho táty v obchodě. Sam zrovna neměla nic na práci a o prázdninách se nudila, tak na to kývla. Z jednoho týdne se staly dva, pak tři a nakonec dostala i nabídku pracovat i ve školním roce. V obchodě se s ním potkávala častěji než předtím. Několikrát pracovali spolu, jen oni dva. Začali se bavit víc a podnikat spoustu věcí i mimo práci. Chodili do fitka, do hospody na poker a tak dál. Na jaře všechno nabralo rychlý spád.
Jednou v sobotu jí napsal, jestli by s ním nejela do bazénu. Neměla co dělat, tak mu napsala, za půl hodiny může jet. To ho překvapilo a udělalo to na něj dojem. A tak jejich bazénová éra začala. Nejdříve se jen tak oťukávali, masírovali si záda, ale později to přerůstalo v něco víc. Naposledy se k ní choval jako kdyby k sobě patřili. Pak odjela asi na tři týdny pryč.
Když se vrátila, napsala mu jestli by nezašel na kafe. On souhlasil a vyklubalo se z toho nejhezčí rande, které zažila. Loučil se s ní jako se svojí dívkou. Sam byla v tu chvíli šťastná. Druhý den spolu vyrazili na in-line brusle. Ještě ten večer za ní přišel a měli spolu sex. Po tom co odešel, Sam přepadla deprese, sedla si na terasu jen v županu, bylo jí jedno, jestli jí někdo uvidí, zapálila si cigaretu a jen jí tekly slzy. Stále měla před sebou jeho záda a zmocňovala se jí tíseň. Plakala jen poprvé. Ještě tu noc se potkali na jedné zábavě. Sam pořád slavila narozeniny a možná i zapíjela smutek – hodně pila, že se k ní najednou chová, jako kdyby se sotva znali. Možná měla sebrat odvahu a říct mu, že mít s nim jen „kamarádský“ sex nedokáže. Jenže to neudělala.
Pak jí celé prázdniny skoro přehlížel. Držel si odstup. Až pak na jedné diskotéce, když viděl, že se Sam baví i s jinými, dokonce že se líbá s jedním Angličanem, se zase chytil. Napsal jí, jestli by s ním zase nezajela do bazénu a Sam souhlasila. Možná to neměla dělat, ale ona byla v tu chvíli ztracená. Tolikrát před tím na něj chtěla vykřičet všechno to trápení, které jí zužovalo. Ale nikdy k tomu nesebrala odvahu, místo toho opět udělala stejnou chybu. Opět skončili v posteli a ještě několikrát potom.
Pak ale Sam onemocněla. Vážně. Jeden léčitel jí řekl, že celý život žila špatně. Ne že by za to mohla, ale bylo to špatně. Teď se Sam touží jen uzdravit aby mohla žít zase svůj starý život a líp. Už se nebude bát. Mezitím si on našel nějakou slečnu. Sam věděla, že to muselo přijít a přeje mu to. Teď se snaží od něj ze všech sil odpoutat. Tak jí drž palce, ať se jí to povede. Až jí uvidíš příště, bude zdravá a když vstoupí do místnosti, první co tě na Sam zaujme bude její respekt a síla.
Autor Barka99, 05.07.2011
Přečteno 327x
Tipy 1
Poslední tipující: Bambulka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... ta slečna z příběhu ušla velký kus cesty ... jsi silná holka, Sam ...Drž se ;-).

05.07.2011 14:08:00 | Bambulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí