Prázdninový život

Prázdninový život

Anotace: o mě ;) :)

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Tento příběh vypráví o jedné dívce, která si myslela, že sice nemá hodně přátel, ale ty co má jsou ti praví.

Jednou zase, když seděla sama v pokoji a nikdo nebyl doma se jí strašně stýskalo, po lidech, které už neviděla dlouho. Proto vzala mobil a napsala jim všem zprávu. Myslela si, že ji brzy odepíší. Čekala a poslouchala písničku, do které se strašně zamilovala. Nevěděla, ale jestli ti dotyční na ni nemají čas nebo s ní nechtějí komunikovat, protože nikdo z nich ji neodepsal. Tohle nezjistila.

Proto se rozhodla to nechat plavat. A napsat nějaký příběh. Začala psát. Při tom poslouchala hudbu a relaxovala. Strašně se ji přitom psaní změnila nálada. Protože při tvoření povídek a básniček se vždy odreagovala a přišla na jiné myšlenky. Jak tak psala a koukala z okna, spatřila dokonce i západ slunce „ byl nádherný“ řekla si. Uvědomila si, že nakonec život asi nebude tak špatný.

A co ještě navíc pro sebe dívenka dělala? Změnila své stravovací návyky a začala více sportovat. A postava, která se ji předtím nelíbila než tohle začala podstupovat se začala měnit v něco, co se jí už začínalo líbit.

A proč tohle všechno dělá? Aby se v prvé řadě více líbila sama sobě, ale za druhé, aby si našla konečně nějakého schopného muže. Zdůrazňuji schopného. Měla pár takových menších vztahů, které by se daly nazvat spíše úlety. Ještě nikdy nezažila pořádnou lásku. Do teď neví, co je to milovat. Nezná pocit rychlého bušení srdce při pohledu na druhou osobu. Nikdy ji neměl nikdo rád tak, že by pro ni chtěl i třeba riskovat život. Jedinými lidmi, kteří by to riskovali byli asi její rodiče, ale to je jiná kapitola, to nebudu teď rozebírat. Byl by to zase další příběh.

Snad se ji Přátelé či kamarádi brzy ozvou. A najde si konečně i toho pravého přítele moc bych ji to přála. Jelikož já jsem její nejlepší kamarádkou. Mám tě moc ráda. A ty to víš. :-D :-*

http://www.youtube.com/watch?v=IJiHDmyhE1A&feature=related
Autor Nikolka, 05.07.2011
Přečteno 371x
Tipy 2
Poslední tipující: Fighting Dreamer, CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chválím výběr hudby, Civ4 má opravdu úžasný soundtrack :D

07.07.2011 00:57:00 | Gildor

Myslím, žes konečně dosáhla dalšího kroku :) :-* hodně štěstí, zlato moje :)

06.07.2011 11:47:00 | Fighting Dreamer

To víš, že najde:-)

05.07.2011 22:25:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí