Změna bydliště

Změna bydliště

Anotace: Taková minipovídečka.

Tak a je to tady.
Už to přišlo.
Nástup za 15 minut.
Poslední pohled do zrcadla, zkontrolovat, zda jsem na něco nezapomněla. Vždyť přípravy zabraly tolik času. Jen vymyslet ten správný kostým... Sehnat odpovídající krajku, z které má být ušit...
Áno.Všechno v pořádku...
Poslední pohled kolem dokola a honem k východu. Co kdyby na mne zapomněli? Co kdyby mně tu nechali?
Uf! Ještě jsou zde. Jsou nás tisíce a každá jiná. (Není snad nějaká hezčí než já?)
Už otevřeli dveře.."Rychle, rychle, pospěšte si." "Nestrkejte!"
Ještě metr, už jen krok a pak... hop a skok.
To je krása, letíme si pěkně v houfu. Snášíme se dolů k zemi, lehce, volně, skotačíme, vzájemně se předvádíme. Hned jsme vpravo, hned zas vlevo, to když se na větříku aspoň kousek svezem.
A teď pozor! Konec srandy. Hlavní úkol zněl - vybrat cíl,aby co nejdýl vydržel. Na cestu ne, tam jezdí ty divné stroje, máme hledat rovnou plochu, zahradu, či malý dvorek.Tam, kde uvidíme své starší sestřičky, jak natřásají svoje šatičky. Tam vpravo, tam nás větře zavaj, tam bude náš ráj.
"Vítejte." "Vítejte." "Jste tu právě včas. Posaďte se...Pohovte si. Pěkně nakasejte sukýnky a zakryjte všechny skulinky."
Už i já mám svoje místo. Sukýnku krásně rozloženou a rozhlížím se kolem sebe. Tak toto je můj nový domov? Je tu krásně a tak klidno. Přijďte mě navštívit, poznáte mě stoprocentně. Mám na sobě tu nejjemnější a nejkrásnější krajku. A moje adresa?
Já - Sněhová vločka
za třetím smrkem
pod malým bukem.
Autor Roko, 08.02.2006
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jejdaaa...ja jsem čekala co to bude,třeba nějaká soutěž MISS,ale pak se mi nezdálo to padání a nechala jsem se příjemně překvapit.A ta adresa...pěkné-moc!!

05.07.2007 19:08:00 | Arey

Neuvěřitelně křehká a milá povídka, akční a místy napínavá s překvapením na konci.
Moc dík.
Petr

25.07.2006 00:57:00 | weitinger

Roko,oooo...Roko, četl jsem to dvakrát a vpravdě líbí se mi to.., to tedy ano,
..je to čisté jak jarní ráno.
Je to jednodušší, ale má to pocit i spád a Já nemám co vytknout. Zaujalo mě to..
Dávám krásných 74 bodů, což se tady zaokrouhluje na 80. Jen tak dál Roko, a to neříkám jen na jedno oko..

06.03.2006 19:19:00 | WhiteShadow

Holka, to je tak pěkné!!!

23.02.2006 08:19:00 | Krtica

Já ji objevil až dnes....
a posílám přání hezkého dne na adresu:

Sněhová vločka
za třetím smrkem
pod malým bukem.

20.02.2006 17:19:00 | Mourek

Jejdanáčku, já už jsem jí četla... hned toho osmého... jenže jsem se tak zasnila a duchem uletěla, že jsem komentík nenapsala...
Tak kaju se a hříchy zkouším napravovat...
hmm... jak ta vločka sněhová si zatancovat... :o)
Moc hezké... :o)

13.02.2006 18:16:00 | Cecilka

Přesně tak, moc hezká...a věř, že se tu na literu dá nájít pár přátel, vítám tě tu.

13.02.2006 10:48:00 | Hančí

Krátká a hezká povídečka.

08.02.2006 15:48:00 | fungus2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí