Šukací stroj. Část 1.

Šukací stroj. Část 1.

Anotace: ...

Od té doby, co jsem měl ten sen, jsem se rozhodl ve Zdechově ještě nějaký čas zůstat. Zavolal jsem rodičům ať mi pošlou něco s peněz, co jsem měl doma zašité. Poslali mi je obálkou, protože účet nemám. Ale prý bych si ho měl zařídit, že posílat peníze obálkou je nepraktické. A dokonce nebezpečné! Takové kecy. Zůstal jsem, protože jsem tu nakonec nějakou povídku napsal. Byla to sice docela slátanina, ale domovnici se to prý líbilo. Koulela na mě tím svým skleněným okem jako ryba před zdechnutím. „Hmm, pěkné chlapče. Pěkné. Ale divím se, že ten chlapec v tom tu slečnu vůbec dostal do pelechu.“ Protože ji třeba očaroval, babo jago, co já vím! Je to moje první povídka, co asi tak myslíš. „To bych si radši nechal pro sebe.“ Usměju se mile, abych ji nenasral a ona mi nabýdne jeden s těch jejích páchnoucích rebarborových koláčků. To jsem ještě nevěděl do čeho jdu, když sem si vzal. Omluvit mě může jen to, že sem měl hlad.
A tak spořádám celý talířek jako by se nechumelilo a poděkuju a radši vypadnu ven.
Chodím tak po městě a sleduju jak mi s té její chemikálie smrdí z huby. V parku padali ptáci ze stromu přímo na antuku a nožičkami třepotali ve vzduchu. Psi kňučeli a omdlévali.
Rozumějte, dnešní pes má takových dvacet centimetrů na výšku, ideálně deset. Taková větší krysa... menší. Ale abych se vrátil k tomu zápachu. Ryby plavaly břichem nahoru a šlusáci prchali z laviček, kde si užívali odpolední siestu ve společnosti alpského vína. Víte, co je alpské víno ne? Krabičák a alpa. A já se tomu divil. Proč. Až sem si přiložil ruku před ksicht a dýchl. Nevím teda s čeho to tá ženská dělá, recept musela najít někde v kuchařce z názvem „Jak udělat radioaktivní odpad“ nebo v příručce o atomových zbraních. Divím se, že my z huby neutekly i poslední zdravě uvažující zuby.
Autor Fanosh, 20.07.2011
Přečteno 720x
Tipy 10
Poslední tipující: la loba, Kávový Poutník, Rezkaaa, ewon, E.T.Jane, hybridka22
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

žádný strach, zase taková ztráta papíru to nebyla :)

22.07.2011 15:39:00 | Fanosh

No nazdar! Doufám, že pak po mě nebudeš chtít náhradu škody za zlikvidovaný papír...
PS - ty další jednotlivé díly jsou už většinou kratší;)

22.07.2011 12:36:00 | hybridka22

Dnes bude pokračování. Jestli tato pobavila, tak si můžeš přečíst mou předešlou povídku.

21.07.2011 13:06:00 | Fanosh

Název je netradičně praštěnej a to mě lákalo. Co za tím vězí. A nezklamals - pobavil. Úsměvný při tom dnešním příšerně deštivým dni. Knížku od tebe bych asi dokázala přečíst :)

21.07.2011 08:55:00 | E.T.Jane

chtěl sem ti pogratulovat, že jako jediná má čtenářka sis ten zdravý rozum ještě zachovala :-)) Jinak právě sem si vytiskl aspoň jedno tvé dílo, páč ty to máš trochu delší a už se těším až ho přečtu. Protože by bylo přece trochu sobecké neznát aspoň něco zase s tvojí tvorby.

20.07.2011 20:37:00 | Fanosh

Ježíšikriste... (upřímný komentář ortodoxního ateisty)
Na jednu stranu bych řekla, že by to mohlo být delší, ale nejsem si jistá, že by se to pak dalo ve zdraví přežít;) Bodík navíc za název, který mě odrovnal předem.

20.07.2011 19:43:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí