Šukací stroj. Část 2.

Šukací stroj. Část 2.

Anotace: Trochu jsem se zdržel v práci, proto tak pozdě.

Radši sem si šel koupit cigarety abych ten zápach trochu přebyl. Jako bych zasnoubil hnus s provokací. A jedna tlustá paní si nad tím, tak hlasitě a opovrživě odfrkla až mě to urazilo. Sledovat to jak si to ty bachyně štrádujů, no kdekoliv. A ty jejich tlusté prsty svírajíc tašky plné bůčku a dietních párků a asi tak jedné půl papriky, aby se neřeklo. A pak se chovají jako by jim bylo patnáct jako by byli navždy krásné a namyšlené jak ani ty krásné a namyšlené patnáctky ne. A ten její povýšený výraz.
„Praskni bečko sádla.“ Ulevil sem si až se málem skutálela na zem a opravdu pukla.
Vy máte něco proti ženám? Mohl by se někdo zeptat. Proti? Ne, na ně. Svoje péro a koule! Cha. A pak bych se odvrátil a nechal tam toho člověka s tak pitomou otázkou čučet jak na ty připálené vajíčka, které sem měl mít k snídani a vůbec sem nedával pozor protože sem ležel na zemi a chlastal víno přímo z láhve a cítil jak se připalují, ale nechtělo se mi vstát.
Výhradně nejsem proti nikomu, jen nedělám moc dobrý první dojem. A zastávám názoru, že i hajzl babka šůrujíci za pár peněz po ostatních chcanky, může mít větší charakter než kde jaký politik.
Až, když mě vyhodili ze sámošky, kde sem si chtěl koupit lahváče na zahnání té pachuti, tak sem si dupl. To teda ne! Hned teď tam k té rachejtli pujdu a řeknu jí, co si myslím o těch jejích rebarborových koláčcích. To bude valit oči! Oko.
A taky, že sem se do toho hned dal. Dojdu k jejím dveřím a chci na ně zabušit jako nasraný exekutor. Ale než stihnu vůbec přiložit pěst ony se otevřou. Jako v nějakém posraném hororu. Ovšem já už sem za ten den opravdu naštvaný jako dělník pracující na svátek práce. Ne, žádná hororová atmosféra mě zastavit nemohla. Ovšem, to co mělo přijít zbortilo všechny mé představy o morálnosti. Ty podivné zvuky mě měly upozornit. Nebo sem si aspoň mohl říct. Co to je? Ale ne, já si to štrádoval dál a to, co sem tam viděl mě myslím na vždycky změnilo. Mé dětství už nebude nikdy takové jako do teď.
Autor Fanosh, 21.07.2011
Přečteno 516x
Tipy 8
Poslední tipující: la loba, Kávový Poutník, ewon, Rezkaaa, hybridka22
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Opravdu moc super! Líbilo se mi to, pobavilo, možná i poučilo :D ST :)

23.07.2011 13:23:00 | Rezkaaa

E.T.Jane: z něčeho pramenící, to je pěkně řečeno :)
8.8. není zase tak daleko. Sám nemožu říct, že to budu přidávat s takovým tempem jako do teď. Ale zatím má vášeň pro psaní přetrvává.
hybridka22: toť zatím záhada :)

22.07.2011 15:44:00 | Fanosh

Tak copak´s to tam viděl?;) Fantazie pracuje až moc naplno...

22.07.2011 12:27:00 | hybridka22

jj,OK.
Mamky nejlepší kámoška byla 120kg úžasně živelně temperamentní babčule. Měla jsem jí jako nejlepší tetu. Tahle ženská zrovna byla taková srdečná a od rány jadrná. Taková Růžičková ze slunce,seno i s těma hláškama.. Já osobně je mám radši než vychrtliny z Dachau.. Ale je jasný, že každej máme nějakej názor z něčeho pramenící. Jsou miliony věcí, na který budeme mít miliony odlišnejch názorů. Ale to nic nemění na tom, že si ráda přečtu tvoje povídky... :)
Tak si pak počtu několik dílů. Jedu se dovolovat a budu na netu asi jen dnes a pak 8.8.-tak mi toho asi hodně uteče..

22.07.2011 10:35:00 | E.T.Jane

vlastně sem nemyslel vůbec babičky. A pokračování bude, buď ho stihnu ještě dnes, nebo až po víkendu.

22.07.2011 09:26:00 | Fanosh

nemyslel jsem jen starší, spíš prostě robustní a někdy až moc temperamentní ženské váhová kategorie 100+

22.07.2011 09:22:00 | Fanosh

No, naštvaly mě ty bachyně-báby co si myslej,že jsou krásné, jako patnáctky. Já to vidím přesně naopak. Mám ráda drobné i robustní babči,tetky..Nevadí mi.Přijdou mi roztomilý s těma taškama a zároveň si říkám, že to maj těžký. Pesimisticky bych napsala-bůček proto,neb je levnej, papriku jednu..,neb je drahá.. ALe vím,jaks to myslel... Jen to vidím jinak. A co ten konec otevřenej, bude pokráčko? Způsob psaní se mi líbí. Prostej přesto zajímavej a nevadí mi hrubší podání (pokud se to netýká něčeho s čím nesouhlasím.. :D)

22.07.2011 08:56:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí