Pivo, rum a tma

Pivo, rum a tma

Anotace: Příběh, co se stal. Těm, co čekají na další část ŠS musím bohužel vzkázat že si musejí asi ještě chvíli počkat.

Marie.

Marie Ředkvičková je zaměstnankyně továrny na automobilové chladiče. Zrovna dnes má mít ranní směnu. Včera se pohádala s manželem, který je už třetím rokem na pracovním úřadě a poslední dobou strašně chlastá. Mají jedno dítě. Devatenáctiletého syna Radovana.

V pět ráno zazvoní budík. Ji probudí. Na mol ožralého Pavla, to je manžel, ne. Včera po hádce odešel pryč a vrátil se až nad ránem. Slyšela ho, jak se snaží v naprosto nepoužitelném stavu projít v tichosti chodbou a pak do ložnice. A teď smrdí. Tak strašně smrdí po cigaretách a po chlastu. Určitě zase nasával rum. Pomyslí si vztekle Marie při chůzi do koupelny. A za moje těžce vydělané peníze!
Vyčistí si zuby a opláchne aby ji studená voda probudila. Oblékne se a vykoná další další povinnosti jako každý máme své rutiny a rituály při vstávání.
Jak je připravená, jde do garáže. Ale něco je špatně. Auto jejího syna Radovana má otevřený kufr. A z něho krvavá čára až ke dveřím na dvůr! Musí jít zjistit, co se stalo. A sleduje krvavou stopu.
Ovšem pohled, co se jí naskytne není pěkný. Na věšáku na prádlo visí nějaké tělo stáhnuté z kůže a pod ním Jarda, Radovanův dobrý kamarád. Celý od krve!
Vrzne dveřní síťka proti hmyzu. Marie se celá zděšená otočí. Její syn Radovan drží v ruce velký zakrvácený kuchyňský nůž a jde potácivou chůzí k ní. Svět se zatočí a Marie ten nápor reality nevydrží a omdlí.

Radovan.

Radovan Ředkvička má už po střední škole. Ale momentálně je mu to jedno. Je v hospodě s kamarády. Asi něco kolem čtvrté hodiny ráno je čas vyrazit domů. Ovšem do rodné vísky daleko a pěšky se jít nechce. No a co. Přece tu má auto!
Nabídne odvoz i svému kamarádovi Jardovi. Při jízdě se nehody občas stávají. Zvlášť při té opilecké. A srazit srnku v ranních hodinách není vůbec těžké.
Jenže co s ní. Lámají si hlavu Radovan s Jardou. Tak ji hodí do kufru a Jarda jako vyučená řezník se nabídne, že ji naporcuje.
Zanedlouho jsou u Radovana v garáži a vyhodí sraženou srnu s kufru, táhnouc ji na dvůr. Jenže kam s ní? No jo. Za kotky na věšák na prádlo. Jarda si sundá tričko aby se nezamrskal od krve a z nožem, který mu kamarád přinesl s kuchyně se dá do díla. Až je kůže pryč. Ale Jardovi se zdá nůž tupý, tak Radovana ať ho naostří. Ten aby svého kamaráda uspokojil odpotácí se zpátky do kuchyně a hledá brousek. Jarda znaven svým už vykonaným dílem a notnou dávkou alkoholu, usíná pod srnkou. Po nějaké době nám na scénu vchází i Marie a posléze i Radovan s už nabroušeným nožem. „Dobře si ho nabrousil.“ To by mu asi řekl Jarda.
Neuvědomělý syn chce matce vše vysvětlit ale svým nejistým krokem vše jen zhorší. A matka omdlévá.

Pavel.

Dnes sem zas nemohl najít prácu. A k tomu prudí Marie. Už ani šukání není, co bývalo. Po tom, co sem sa s ní pohádal ohledně nějaké další nepodstatné kraviny, du radši chlastat. Kdo to má furt počůvat. Pivo.
Rum
pivo,
rum,
pivo,
rum,
rum,
rum,
rum,
TMA.
Autor Fanosh, 28.07.2011
Přečteno 398x
Tipy 10
Poslední tipující: Kávový Poutník, ewon, E.T.Jane, umělec2, Rezkaaa, hybridka22, Zdeněk Farkaš
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to mě těší ;)

03.09.2011 14:05:00 | Fanosh

Nuže,tak mám nového oblíbeného autora :-D

01.09.2011 18:43:00 | Kávový Poutník

Mohl bys psát scénáře k filmu. Tvoje příběhy na tom obřím plátně úplně vidím... :D

08.08.2011 12:18:00 | E.T.Jane

díky, příště bych prosil hledat pravopisné chyby + do prdele s nimi :)

02.08.2011 00:24:00 | Fanosh

brutální a brutálně dobrý.... :) ST :)

28.07.2011 14:12:00 | Rezkaaa

pěkný a zábavný (jako vždy:)

28.07.2011 13:43:00 | hybridka22

Viděno ze tří různých pohledů. O.K.

28.07.2011 11:37:00 | Zdeněk Farkaš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí