Můj všední, nevšední život 7. část

Můj všední, nevšední život 7. část

Anotace: Další týdny uběhly a mnohé se změnilo a přihodilo

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Nick Cave's - O Children - Harry and Hermione Dance Song
http://www.youtube.com/watch?v=ZlQets_PSVo

Linkin Park- In The End- Soothing, Relaxing Music
http://www.youtube.com/watch?v=lkbiB0QfU3s

Další dny a týdny jsou za námi. Ale hodně věcí se událo. Kluk, o kterém jsem si myslela, že je super a konečně budu mít vše po čem jsem toužila mě pustil k vodě. Od začátku srpna jsem začala brigádničit v Continentalu na osmičky a tři směny. Dneska je 11.8. a tento týden mám odpolední směnu. Předtím první dny v práci jsem strávila na noční. Zatím se to dá přežít nad vodou mě drží vidina toho, že mi ty dny rychleji ubíhají a já se snad brzy dočkám vysněného září, peněz na kontě a třebas i toho nového mobilu v kapse. Alespoň tohle mě drží nad vodou. I když mě trošku mrzí, že i když nebývám tak často na počítači, že na mě zapoměli lidé, o kterých jsem si myslela, že jsou kamarádi. Neozývají se mi na mobil ani no. :( Smůla no. Proto je dneska nálada zase nic moc. Dalo by se říci na bodu mrazu. Zítra zase do práce a v soboty jezdím do Mořkova doučovat. Takže trošku ve svém živlu jsem. Tak jsem ráda aspoň za tohle. Protože je to asi pro mě už asi životní pouť učit někoho. Strašně mě to baví a jsem za to ráda. Proto to asi i studuji. Teď mi chybí ke štěstí jen jedno. A to člověk, který by tu pro mě byl, když na mě zanevřeli kamarádi. :( Stál mi vždy po boku, byl mi nablízku, držel za ruku a šeptal do ouška zlatíčko mám tě rád. Ale dost tohle byl jen jeden z mých tajných snů, který se možná doufám, nebo já vím, mám věřit vyplní. Ještě tady něco dodělám. Pustím Simpsny a půjdu spát a budu doufat, že lidé, co mi dneska chybí, se brzy ozvou. Snad zítra opadne ta nálada. ;) Lidi chybíte. :( už i brečím no. Ach jo. Tak mi držte palce ať se to změní brzo. ;)
Autor Nikolka, 11.08.2011
Přečteno 473x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zlato, nesmíš si to tak brát. Někdy se to tak prostě seběhne, ani nevíš jak. Věř ale, že to tak není. Třeba jsou někde, kde nemají signál... A o prázdninách to tak je vždycky.
Hlavu vzhůru =)

13.08.2011 13:03:00 | Zdenka S

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí