Nepříjemné překvapení

Nepříjemné překvapení

Anotace: Nebo-li můj amatérský kousek:-)

Jen co mi má matka řekla o tom hanebném činu,který je vůči mě těžce ponižují,jsem byla zralá na panáka.Mávnutím rukou jsem matku přerušila v tom nejnechutnějším vyprávění,které chtěla ještě okořenit pro mě zcela zničujícími detaily.
Mlčky jsem se odebrala do své nablýskané vínové fabie a v tu chvíli jsem se snažila zmizet s povrchu zemského.Když jsem dorazila domů,vytáhla jsem si láhev finské,kterou jsem si nalila do whiskovky s ledem.
Zvedla jsem sklenku a usedla k našemu černému jídelnímu stolu.Kopla jsem do sebe obsah sklenice a opět jsem šla do lednice pro láhev.Dolila jsem si a sklenici i s lahví jsem položila na stůl.Znovu jsem do sebe hodila obsah sklenice a takhle se to ještě několikrát opakovalo.Hlavou se mi toho honilo hrozně moc.
Hlavně otázky tipu:"Proč jsem je vůbec seznamovala",nebo "proč sem to nechala zajít tak daleko."
"Moje nejlepší kamarádka si to v klidu rozdá smím přítelem u nás v ložnici!V naší posteli!V našich pěřinách!"Vzteky jsem švihla skleničkou o zem."Zatím co já byla v nemocnici, oni si tady v klidu užívali a měli to totálně na háku!"Z mých šílených myšlenek mě odpoutalo zabouchnutí dveří naší garáže."Mike!",proletělo mi hned bleskurychle hlavou."On má tu drzost se tu vůbec ještě ukázat!" Vchodové dveře se otevřeli.Potom zavřeli a cinkot klíčů se mihl verandou.Svižným krokem přišel za mnou do jídelny.Podíval se na mě zpoza rohu dveří a když mě viděl jeho obličej se stáhl do nemožného úšklebu.
Pohlédla jsem na něho pohrdavým pohledem.Šel směrem ke stolu.Zdvihl láhev finské do výše a odkráčel do kuchyně,kde jí vylil do dřezu.Stoupla jsem si.S těžkou arogancí jsem si odfrkla a pouze odvětila"Když ti to pomůže".Lehkým krokem jsem se odebrala do obývacího pokoje a on mi byl jak jinak, než hned v patách.Zatáhl mě za ruku a skrz zuby zasyčel"Co máš za problém"Já? Já vůbec žádnej!Akorát nesnesu,když ze mě někdo dělá idiota!"Idiota a v čem jako?"Hodila jsem oči v sloup a jeho cinický výraz ve tváři mě ještě víc rozhodil."Takže ti příjde normální,že když máš svoji přítelkyni v nemocnici,tak si sem pozveš její kamarádku.Musí to dopadnout,tak že skončíte v posteli a ještě tě musí přitom načapat tchýně?"V tom okamžiku sklopil oči k zemi,pokrčil rameny a dodal"Tak jsem taky jenom člověk, stalo se.Prostě se za mnou stavila,popíjeli jsme a pak se to zvrtlo."Jo zvrtlo?Tak ti garantuji, že teď se to teprve zvrtne!"A v tu chvíli co mi padlo do ruky,letělo po něm.Samozřejmě jeho sarkastické poznámky typu"hysterko,krávo atd....jsem nebrala v potaz.Když už jsme po něm neměla co házet,tak jsem se do něho pustila já sama.Snažil se mě zastavit a odstrkoval mě od sebe."Přece si nemyslíš,že by pro mě něco znamenala.Byl to úlet,zkrat.Přece si jenom ty ta kterou miluji."V tu chvíli jakoby do mě uhodil hrom a já smyslu zbavená jsem mu vlepila pořádný par facek.V tu chvíli se na mě vrhl a začal mě vášnivě líbat.Nejdřív jsem ho od sebe odstrkovala,ale musím přiznat,že ty jeho žhavé polibky mě šíleně vzrušovali.Zahaloval mě polibky po celém těle.Serval ze mě šaty a rukou mě jemně zajel pod kalhotky.Zasténala jsem slastí a do ucha jsem mu špitla"Vem si mě!Vem si mě úplně celou!"
Autor Imagia, 08.09.2011
Přečteno 236x
Tipy 2
Poslední tipující: Sleepwalker
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No. Nejde o příběh samotný i když? Když miluješ , tak není co řešit. A zbytek ti písnu do.. :)

08.09.2011 21:00:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí