Chci to udělat, ale nemůžu

Chci to udělat, ale nemůžu

Anotace: je těžké o té povídce něco napsat... je to prostě o holce, která je tak trochu šílená

Já už nemůžu dál žít.Prostě to nejde. Znáte to. Spousta lidí vám říká, jak je život skvělej, ale lžou. Přece vlastně není člověk, kterej by mluvil pravdu. A ten, kdo říká, že nikdy nelhal, je lhář tuplovanej. Komu by se líbil život mezi lháři?
Vlastně nechápu, proč vám to tady vykládám. Stejně mě neposloucháte. Já už prostě nemám sílu.
Poprvý jsem spolykala prášky, ale bohužel mě našla matka, která mě odvezla na psychiatrii.
Bylo tam hodně lidí, co byli jako já. Už na žití neměli žaludek. Byla tam holka, která vypila kyselinu, kluk, kterej se chtěl oběsit, dokonce manželskej pár, kterej to chtěl skončit autonehodou. Zajímavý je, že nás všechny zachránili příbuzný. Fakt ironie. Nejdřív nás zahoděj jako použitej toaleťák, a teď se najednou staraj.
Tak jsme tam všichni seděli v kroužku na zemi a poslouchali jsme kecy psychologů, něco na ten způsob, jak je život bezva, ptáčci zpívaj, sluníčko svítí, chytneme se za ruce, půjdeme ven a budeme úplně happy.
No jasně.
Ale nejsme tak debilní, abychom jim ty kraviny žrali. Hodně lidí tam bylo poněkolikátý a dávali rady nováčkům, jak to udělat dobře a bezbolestně.
Docela divný, když byli ještě na tomhle po…nym světě.
Jediná dobrá věc na tom je, že máte dost času na přemýšlení. V duchu si vybíráte místo, způsob…
Jediná překážka jsou příbuzný. Jak se o to jednou pokusíte a po…láte to, nespustěj z vás oči a hlídaj vás na každym kroku. Fakt vopruz.
Ale sami by potřebovali výplach mozku, protože si prostě neuvědomujou, kde žijou. Prej demokracie. Tak proč nás nenechaj to udělat? Je to naše věc, ne?
Kdo se ku…va prosí o to, aby ho takhle obtěžovali?

Včera jsem utekla. Bylo to jednodušší, než jsem si myslela. Teď už jen stačí stisknout spoušť a bude to. Neptejte se, jak jsem sehnala pistoli. Je to na dlouhý vyprávění a je to celkem ponižující.
Dala jsem si pistoli k hlavě a myslela na to, kolik lidí asi bude na pohřbu. Jestli mě teda nezahrabou někde v lese jako krysu.
Pak jsem se na to vykašlala a prostě to udělala. Byla to ta nejjednodušší věc v mém životě.
Autor Konvalinka, 09.09.2011
Přečteno 305x
Tipy 3
Poslední tipující: Eylonwai, Matty_D
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mno... ano, v té poslední větě je to všechno. Nebýt jí, asi bych si o zbytku myslela, že je to vcelku průměrné. Ale ta poslední, úderná věta dala tomu zbytku to, co přesně potřeboval.

12.09.2011 21:45:00 | Eylonwai

Dokud jsem si nepřečetl poslední větu říkal jsem si, že ani nebudu hodnotit, že je to jen zpětná vazba tebe samé! Ale pak jsem se k ní dostal: "Byla to ta nejjednodušší věc v mém životě!" a dovedla mě k zamyšlení! Nevím jestli jsem přemýšlel nad pravou podstatou? Asi ano!! A po chvíli přemýšlení mi to došlo je to naprostá pravda!

Proč vlastně žít, když smrt je tak jednoduchá a přesto neuvěřitelně sladká?!

Líbí se mi! Jsem jiný? Ano jsem - líbí se mi povídky o smrti, se špatným koncem! Mají v sobě určité tajemno, které v sobě mám i já!

S pozdravem
Matt

09.09.2011 21:00:00 | Matty_D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí