Spoután vlastní touhou

Spoután vlastní touhou

Anotace: Life's too short for soft porn. "Jeden by nepovedal co sa v tebe skryva, oblievali ma vlny potu zakoncene cuknutim v tom citlivom miestecku, ktore je iba tvoje ;) A po poslednej vete som uz mala na stolicke louzicku :)"(reakce moji pritelkyne po precteni)

Sbírka: Sny

Slabě jsem se probouzel, otevřel oči, ale byla tma. Snad to nebylo tou hodinou, ale šátkem svázanýma očima. To byl jen začátek, moje ruce i nohy byly jemně ale pevně připoutány k rohům postele. Vzduch voněl svíčkou, snad ovocnou a tvým parfémem s příměsí tvé skutečné vůně. Zaslechl jsem i tlumenou hudbu a tvůj pomalý dech. V tu chvíli jsem nevěděl jestli se mám bát nebo radovat. Na jednu stranu jsem toužil prožít submisivitu, na druhou stranu jsem ji ještě nezažil.
Ucítil jsem promáčknutí postele a sílící dech přibližující se k mým uším. Jen jsi zašeptala: "Bude se ti to líbit.", v tu chvíli jsem věděl, že to nebude zadarmo. Stáhla jsi ze mě deku, co mě přikrývala celou tu dobu. Až mě zamrazilo při prvním polibku na mé rty. Následovaly polibky po celém těle směrem k mému klínu, čím byly blíž tím víc to se mnou cukalo. Když už zbývalo jen jedno místo nepolíbené, ucítil jsem tvé nehty na hrudi a zlehka zasténal. Polibky ustaly, škrábání zůstalo, nebylo nijak drsné ale z těch nehtů do ostrosti vybroušených, jsem měl pocit jakoby to byla žiletka. Každé škrábnutí bolelo víc a víc, ale také více vzrušovalo. Opět jsem na chvíli ucítil tvé rty, tentokrát na bradavkách. Jemně mě laskaly a pak to přišlo, tvé zuby se pomalu zarývaly hloub a hloub. V tu chvíli už jsem možná křičel, ale hlavně si to začínal užívat. Něčím jsi mi secvakla bradavky a pomalu jsi se vydala okousávat mi další části těla, penisu nevyjímaje. Každé kousnutí mě přivádělo do větší extáze, jejíž projevem bylo i sténání. Chtěl jsem se do něčeho zakousnout, bradavky bolely stále víc a víc. Pak přišlo vysvobození, dala jsi tu věc z mých bradavek dolů. Nene, planý poplach, na mé bradavky začal dopadat žhavý vosk. Těď už jsem opravdu křičel, tak moc jsem chtěl aby to přestalo, ale ještě víc aby to pokračovalo. Vosk se pomalu přesouval na všechny ostatní části mého nažhaveného těla, kousek po kousku dopadaly v pravidelných intervalech za doprovodu mého cuknutí a akustiky. Svíčka pravděpodobně dohořela, už jsem necítil dopadající vosk. Jen pár štípnutí které jen podtrhovalo můj krásný pocit.
Po obou stranách hlavy jsem ucítil tvé krásně hladké nohy a něco vlhčího, blížícího se k mému obličeji. Prsty jsi propletla do mých vlasů a vší silou jsi mou hlavu přitiskla ke svojí šťavnaté broskvičce. Na to jsi pokynula vážným a dominantním hlasem: "vyliž mě!". Nemohl jsem dýchat ale tak moc jsem tě chtěl lízat, že mi to bylo jedno. Občas jsi trošku povolila abych se přece jen nadechnul. Pak jsi zase přitlačila a svým oblíbeným tempem jsi třela svůj klitoris o můj nos zatím co si můj jazyk na tobě pochutnával zevnitř. Vše doplněno tvým krásným vzdycháním. Když jsi se poposunula a řekla: "vylízej mi zadek!", byl jsem snad ve třináctém nebi. Užíval jsem si svou práci. Masturbovala jsi nad mým obličejem a já se nemohl dočkat až mě zaliješ jako květinu po které chceš aby rostla. Až vše do poslední kapičky otřeš o můj obličej. A tak jsem poctivě slíznul všechno co jsi mi dala. Na závěr jsi mi ještě pokynula olíznout tvé prsty, které ti přinesly tolik radosti. Upustila jsi mou hlavu a sesunula se níže po mém těle. Cestou dolů jsi nevynechala bradavky, pevný stisk mi připomněl, kdo je tady otrokem. Něžně jsi políbila mou chloubu a špičkou jazyka jsi jej přejela odvrchu až dolů po hráz. Občas jsi se zakousla do šourku a já už cítil, že bude následovat něco pěkného. Myslel jsem, že mi vzrušením praskne, byl jsem tvrý jako nikdy dřív. Obepnula jsi ho rty a strčila ho hluboko do pusy, tenhle způsob trápení mě vždycky rajcoval. Zlehka jsi mě do něj kousala a já cítil vlny mrazení po celém těle. Tak moc jsem tě v tu chvíli chtěl šukat.
Tvoje nohy nyní lemovaly moje boky a já už pomalu cítil tvou vlhkou broskvičku jak se k němu přibližuje. Nemohl jsem to zastavit, ani nechtěl. Opět jsi mi stikla bradavky a já se svíjel v toužebné bolesti s kterou jsem nemohl nic dělat. Začla jsi po milimetru dosedat na můj penis, byl tak pevný a citlivý. Kdybych jen mohl, v tu chvíli jsem byl skoro hotový. Vnikal do tebe stále hlouběji a já ač neviděl nic než tmu, přivíral jsem oči. Začala jsi zběsile přirážet a já se utápěl ve tvém nadrženém hlase, ve vlnách svého přicházejícího orgasmu, když jsi dostala co jsi chtěla. Ucítil jsem dopadající kapku na mé tělo. Ale nebyl to vosk, bylo to něco víc kluzkého. Na to jsem ucítil tvůj prst mířící k mojemu análu. Ihned jsem ucítil ten druh vzrušení, kdy se topořím stále víc. Kdy už neznám hranice pro svůj orgasmus. Vzdychal jsem a oddával se tomu krásnému pocitu. Stále jsi přirážela, vzdychala a stimulovala mě jak jen to šlo. Netrvalo to snad ani deset minut a můj hlas náhle utichl, přicházel orgasmus. V tom jsi prstem zatlačila na prostatu co to dalo. Křičel jsem slastí. Po chvilce jsem do tebe vypustil dávku spermatu určenou jen pro tebe. Sesedla jsi z mého pyje a přesunula se zpátky na obličej. Přitiskla svou prvolhlou, spermatem promáčenou kundičku na moje ústa. Pokynula jsi abych si to všechno pěkně vylízal. A já si znova vychutnával tu chuť tvojí kundičky, tentokrát s troškou sebe. Trošku jsi se předklonila a důrazně řekla: "Udělej mi to pusou!". Jazykem jsem si pohrával s tvým klitorisem, přehupoval ze strany na stranu a poslouchal tvé sílící, už tak silné vzrušení. Během chvilky se změnilo tvoje cítění na blížící se orgasmus. Změnila se i chuť, přísun šťávičky z tvojí kundičky mi v tu chvíli přišel jako nejlepší odměna. Na chvilku jsi se položila na moje tělo. Byl jsem moc vzrušený, asi mi to nestačilo. Znovu jsem se začal topořit. Ucítila jsi to. Rukou jsi ho pevně stiskla a řekla: "Copak s tím uděláme?"...
Autor Zayo, 12.09.2011
Přečteno 635x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí