Janin sen

Janin sen

Anotace: čtěte ;)

*
*
*Stál naproti ní a ona, i přes přítmí v místnosti, kterou jen matně osvětlovala oranžová stolní lampa v koutu, viděla, jak mu žhnou oči žádostivostí. Přejížděl přes celé její tělo hladovým pohledem a ona jakoby cítila, že ji v duchu svléká a nemohla se dočkat, až s tím začne doopravdy. Cítila se krásná, přitažlivá, neuvěřitelně sexy a jeho pohled jí to plně potvrzoval. Tohle se jí vážně líbilo. Vždycky téměř šílela, když viděla muže, jak ji chce, jak se jí nemůže nabažit. Vzrušovalo ji to stejně jako teď. Cítila, jak jí bradavky v podprsence tvrdnou a kalhotky jí vlhnou nedočkavostí. Copak neumíš číst myšlenky? Nevidíš, že už chci, aby ses mě dotýkal?!
*Jako by to slyšel, začal se pomalu přibližovat. Pak natáhl ruku a pohladil ji po tváři a pomalu pokračoval přes krk k výstřihu, projel žlábkem, který tvořila její vzrušením se dmoucí prsa, a volně nechal svou ruku padnout někde v oblasti pupíku. Jana slastně zavřela oči. Toužila víc než kdy předtím. Vzrušení lomcovalo celým jejím tělem a to ještě nevěděla, co přijde.
*Když viděl, jak zavřela oči a pootevřela ústa v tichém vzdechu, vášnivě ji políbil. Opětovala jeho polibek a pocítila další vlnu vzrušení, když ji přitáhl k sobě a ona ucítila jeho teplo na prsou i níž. Chvíli se zuřivě líbali, když naráz začal ubírat na intenzitě a pomalu přestával, až své rty oddělil od jejích, něžně, pomalu. Nechala zavřené oči a čekala, co bude dál. Pomalu ji začal svlékat. I ona se přidala a začala svlékat jeho. (Vždycky chtěla, aby byli oba nazí a ne jen ona.) Líbáním a dotýkáním ji pomalu posouval k posteli a postupně ji pokládal. Obkročmo si na ni lehce sedl. (Milovala pocit, kdy je muž nad ní, kdy nemůže nic dělat, jen čekat, co udělá on.)
*Věnoval jí krátký vášnivý polibek, při kterém ji chytil za zápěstí, ruce jí zvednul vedle hlavy a koleny jí roztáhl nohy. Kousl jí do rtu. Zasténala vzrušením, když na ni nalehl a ona cítila jeho ztopořený úd u své vlhké jeskyňky. Pocítila strašlivou touhu cítit ho v sobě. Ale to on neměl v plánu. Místo toho jí začal pevně přivazovat ruce k čelu postele. Cítila, jak se jí šátky zařezávají do zápěstí, ale nepokusila se vyškubnout. Ta bolest jí způsobovala rozkoš. Nehty levé ruky jí zaryl těsně pod zápěstí a pomalu sjížděl k podpaží, přes bok prsu - to místo byl její “druhý bod G“ a ona se svíjela vzrušením, když ho míjel – až po stehno. To samé pak udělal i na druhé straně a nakonec oběma rukama znovu a rychleji. Projížděly ní vlny vzrušení a bradavky jí ztvrdly na maximum. Po těle jí naskákala husí kůže a dech se začal vymykat její kontrole. Zakousl se jí nejdřív do jedné bradavky a pak do druhé a jeho nehty se jí stále zarývaly do kůže, kam jen dosáhl. Zajíkala se bolestí spojenou se vzrušením a přála si, aby to nikdy neskončilo.
*Když si jazykem i zuby dostatečně pohrál s jejími knoflíčky, zamířil ústy k rozkroku. Chtěla chytit jeho hlavu a přirazit ji tam co nejrychleji, protože ji trápil, jak pomalu klesal níž a níž s jazykem lehce se dotýkajícím její kůže. K jejímu malému zklamání se vyhnul klitorisu a nejdřív ji políbil na vnitřní stranu stehna, provokativně až příliš blízko jejímu naběhlému hrbolku. Rukama přejížděl přes její nohy, pak od kolen dolů zaryl nehty na vnitřní straně stehen a zároveň ji lehce kousl do klitorisu. Zaúpěla rozkoší a prohnula se v zádech. Vzal jsi za zadek a přitáhl si její rozkrok blíž ke svému kmitajícímu jazyku. Její vzdychání se zrychlovalo a jeho nehty se víc a víc zarývaly do jejích půlek. Už cítila, že se blíží k vyvrcholení, když náhle přestal.
*Se šibalským úsměvem si olízl tři prsty a prudce je do ní strčil. Vykřikla, ale nebylo to ani tak bolestí, jako spíš rozkoší. Tahle drsnost spojená s něžnostmi ji dováděla k šílenství. Chvíli jen tak vsouval a vysouval prsty tam a zpět a ona začala automaticky přirážet k jeho ruce. Cítila, že přidal další prst, ale nepřestávala se pohybovat do rytmu jeho ruky. Pak prsty vytáhl a nechal jí olíznout její vlastní šťávičku. Vzrušovalo ji, že ho to vzrušuje a začala sát jeho lehce kyselkavé prsty. Na vteřinu zavřel oči, ale pak, jako by si uvědomil, že má rozdělanou práci, odtáhl se a stiskl jí bradavky. Sklonil se k jejím vyzývavě roztaženým nohám a všechnu její šťávičku vylízal.
*Připadala si jak v sedmém nebi, a i když ji bradavky bolely pod jeho stiskem, nemohla se dočkat pokračování. Pustil jednu její bradavku a vsunul jí do štěrbinky dva prsty. Velmi pomalu a při tom ji druhou rukou tiskl bradavku víc a víc, že jí připadalo, jako by jí měla upadnout. Stisk dosáhl vrcholu snesitelnosti ve chvíli, kdy prsty zatlačil na její bod G. Vykřikla. Opakoval to několikrát a ona vždy vykřikla, když už se bolest a vzrušení zdály být nesnesitelné. Pak pustil její bradavku a začal jí mnout druhé prso a při tom prsty pohyboval sem a tam. (Nikdy pořádně nevěděla, co tam dole se svou zázračnou rukou dělá, ale milovala to.) Trápil jí střídáním tempa. Dlouho pomalu a krátce rychle. Dýchala přerývaně a cítila, že už není daleko od orgasmu. Přála si ho hned. Už to nemohla vydržet. Mezi vzdechy jen vykoktala: „Tak už mě udělej!“
*Poslechl. Zrychlil pohyby a druhou rukou jí zatlačil shora těsně nad stydkou kost. Ucítila tu známou vlnu, která jí projela celým tělem a už se svíjela v extázi. Ani ji nenechal vydechnout a udělal jí to znova. Cítila, jak se její proud orgasmu odráží od jeho ruky a dopadá jí na břicho. Postel pod ní už byla celá mokrá, ale on nepřestával. Znovu a znovu nasazoval tempo a ona znovu a znovu stříkala ve vlnách extáze. Teď už jen nedýchala nahlas. Řvala a nedokázala se ovládat. Kopala nohama a neovladatelně sebou mrskala. Myslela, že jí šátky přeřežou ruce, ale jediné, co cítila, byla nekončící extáze. Zmítala se v orgasmech a myslela, že snad omdlí. Prosila ho, aby přestal a přála si, aby pokračoval. A to on i dělal. Jen si vyměnil ruce a pokračoval. Přestala počítat, kolik orgasmů už měla. Celé její tělo bylo v křeči. Cítila, že každý sval v jejím těle je napnutý k prasknutí a každá buňka přetéká blahem.
*A pak, už to byl snad dvacátý orgasmus, ji nechal konečně vydechnout. Nemohla se hýbat, nemohla otevřít oči, nemohla nic. Jen sebou neovladatelně trhala a snažila se popadnout dech. Lehl si vedle ní a lehce ji hladil po těle, až se uklidnila. Usnula se spokojeným úsměvem na rtech..
*
*
Autor dream in emptiness, 14.10.2011
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Zayo
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí