Léto...

Léto...

Anotace: Jen představy, ten o kterém to je, tu bohužel není...

Léto..
Tenhle rok bylo krásné léto,slunce hřálo každý den, teplota byla okolo třicítky, což se mezi paneláky opravdu nedalo vydržet, už takhle jsem chodila do práce jen v tílku a krátké sukni,
a měla jsem pocit, že toho mám na sobě v tom vedru moc...
Chci pár dní volna, už jsem vytáčela číslo kamarádky a domluvily jsme se že na čtrnáct dní vyrazíme na Macháč...byly jsme dvě. Sbalili jsme pár věcí a sedáme do auta a vyrážíme...
Paráda, čekají nás tři hodinky jízdy v tomhle vedru, ale ta představa jak ležíme u vody, popíjíme pivko a večer razíme na tah nás držela nad vodou. Děláme pauzu na jedné benzínce, mé tuningové vozítko je k nepřeslechnutí jak s úpravou výfuku tak s muzikou, u prvního stojanu stojí nějaké Kabrio a v něm pohledný kluk a druhý (TY) tankuješ, koukáte kdo z vozítka vystoupí...vystoupím a jdu tankovat, mám na sobě jen kraťasy a vršek od plavek a pantofle...vystoupí i kamarádka a říká mi, že jde se mnou dovnitř, že chce zmrzku...to nenechá klidného ani tvého kamaráda a taky vystupuje...kouknu na tebe, hezky se na mě usmíváš, říkám si: hmmm, to je ale kousek. A mizíme dovnitř zaplatit. Kamarádka loví v mrazáku nanuky a já stojímu kasy...stoupneš si za mě do fronty, otočím se...podívám se ti do oček a zase se otáčím zpátky...přistoupíš ke mně ještě blíž až cítím tvůj dech na holých zadech...hlavu máš blízko u mého krku a nasáváš mojí vůni...mám placeno...odcházím...podívám se na tebe a říkám . . . vzrušil jsi mě kocoure...
Nasedáme do auta a odjíždíme. Hlavou mi proběhne - škoda mohla jsem si vzít tel.číslo…a pokračujeme v cestě na přehradu… valíme si to po dálnici a najednou nás předjedete, povídám kamarádce: hele to jsou ti kocouři z pumpy, myslíš, že taky jedou na Macháč. To by bylo prima viď. A ona povídá: to by bylo super, zakecala jsem se s tím jedním u mrazáku, přišel mi moc fajn, to by byla super dovča. Bliknete na nás a mizíte daleko před námi…doháním vás…a předjíždím, říkáš si: ta holka je třída, ještě jsem s žádnou nezávodil a povídáš kámošovi: jdeme do nich? A on: jasan natřeme je…Chceš mě předjet, přidávám plyn a mizím…sjíždím z dálnice a vy pokračujete..Říkáte si:škoda, těch čtrnáct dní mohlo být fajn…už jste u kempu…vy pomalu vyrážíte k chatce, ale co to? vedle vaší chaty je zaparkovaný náš svišť. Hlavou ti proběhne, to nemůžou být ony…to by byla moc velká
Náhoda…vycházím z chatky a naše pohledy se střetnou. Usměji se a povídám jeee ahoj, kde jste se tak dlouho loudali a volám na kámošku: Šáry, pojď se podívat kdo je tady …vyběhne z chaty a uvidí vás a obě se začneme smát a povídáme, tak tedy já jsem Nína a tohle je Šárka. I vy se představíte, už od pumpy je jasné kdo komu padl do oka…
Tím naše povídání končí, vybalujeme si věci, a pozdě ji jdu s Šárkou k vodě… natáhneme se na deku a necháme sluníčko ať do nás praží…vydržíme tam dokud nezapadne, jdeme si dát
spršku a vyrážíme obhlídnout kemp, kde co je a kam za zábavou, je tu i kolotoč prima, tak o zábavu bude postaráno…sedáme si do venkovní restaurace a objednáváme pivko a večeři a povídáme si o vás. Uběhne hodinka a mi si říkáme, že už vás asi po celou dobu neuvidíme, když jste se celý den neukázali…najednou mi někdo zakryje oči a šeptá mi do ouška: ahoj koťátko a podáváš mi růži. Ptáte se: můžeme si sednout k vám…jasně říkáme….ptám se dáte si panáka? Ale jo-to samé co pijete vy a už na stole leží čtyři tequily… máte s kamarádem stejný nápad - říkáte: holky natáhněte ruku…my poslechneme: potřete ji citrónem a posypete solí, a sůl slíznete od nás z ruky...kopnete do sebe panáka …já si říkám ten kluk je pěkně drzej a už vymýšlím oplatu… podíváme se na sebe s Šárkou a je nám jasné co to bude…špičkou jazýčka si olízneme ruku a posolíme ji, podávám ti citron a říkám podržíš mi ho?Jasně odpovídáš a bereš ho do ruky..a já povídám ne tam, ale mezi rty…poslechneš…líbí se ti ta hra…slizuji sůl, vylupnu panáčka a blížím se k tvé pusince, beru citrón do pusinky a dotknu se při tom tvých rtů, když máš pusinku maličko otevřenou tak citrón skousnu- zašklebíš se a povídáš: počkej tohle ti nedaruji nezbednice jedna…sedíme tam a povídáme o všem možném, Šárka se s tvým kamarádem někam vypařila a já povídám..půjdeme se taky projít? Zvedáš se a bereš mě za ruku a vyrážíme, jdeme po pláži, ruku v ruce a pořád povídáme, mám pocit jako bych tě znala dlouho, sleduji tvé rty - krásně se hýbají při slovech které ani nevnímám...dojdeme až k druhému kempu a skoro svítá, říkáš: vrátíme se a půjdeme spinkat? Myslím, že tenhle večer nebyl poslední...kývnu že ano, chytáš mě okolo pasu a já ti pokládám hlavu na rameno a vracíme se zpátky. Jsme u chatek...stojím na prvním schodu a ty mě objímáš díváš se mi do očí a já ti šeptám: krásně se vyspinkej a zítra se uvidíme. Dávám ti pusinku na čelo a chci odejít, přitáhneš si mě k sobě a políbíš mě, krásně, dlouze, vášnivě, nebráním se tomu a polibek ti opětuji a říkám, tak a teď mazej do hajan...poslechneš. Ulehám do pelíšku a ne a ne usnout, pořád se převaluji, je strašné teplo...jdu se napít a ven si sednout na verandu..sedím tam v noční košili a koukám na nebe, je plný hvězdiček a myslím na tebe...říkám si: jaký asi je, když mě líbal tak se mi podlomily kolena a cítila jsem nezkrotnou vášeň a touhu ho ochutnat víc...přemíšlím nad tím a nevnímám, otevřu oči a ty přede mnou. Povídáš: co tu děláš tahkle sama, nemohla jsi spinkat? Povídám: ne nemohla je strašné teplo...zvu tě na drink jdeš?ptáš se..takhle v pyžamu?povídám...Neboj je to jen ke mě do chatky...
jsem tam sám, souhlasím...sedám si na postel jen v noční košilce pod kterou nic nemám, klekáš si přede mě a podáváš mi pití...roztáhneš mi nožky a pořádně se ke mně přitiskneš...hlavou se boříš mezi má prsíčka...já tě hladím po zádech,přejíždím ti přes ně drápkama až z toho máš husí kůži...líbáme se, lehnem si do pelíšku vedle sebe, přitulíme se a usínáme...
Autor Ninka, 22.02.2006
Přečteno 292x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí