Bláboly

Bláboly

Anotace: Neberte to nějak vážně, tohle je jen takový malý výplod oslavy narozenin... ...a máme to na svědomí my všechny. Navíc, tento příspěvek tu dávám jen z důvodu, že to je přání mých kámošek. Tak se, prosím, moc nedivte...

Blábol č.1
Kouzelný Kosťa ráno kouzelně pípal, protože jsem pěkná a chtělo se mu na WC.

Blábol č.2
Martin před hodinou a půl rychle a kvalitně psal, protože ji miluje.

A do třetice všeho "blbého" je tu blábol č.3 -
Prvotřídní blábol
Nikdy mi nenapsal. Proč to dělá? Asi mě nesnáší. Po pravdě řečeno nemám na něj ve výšce. Je to láska. Divný pocit z Lukáše. Protože je kudrnatý a blbý (Lukáši promiň, tohle asi není tak úplně pravda). Miluju ho. Osud mi ho přál. Bylo to nefér. Nenávidím Lukáše. Láska je nádherná. Fakt. Ach jo. Papír s tužkou jsou kalendář. Miluju debila jménem Nikdo. A to je konec.

Tak co? Není to prvotřídní blábol? Abych pravdu řekla, asi nic z těch "blábolů" není pravda, ale co... to je (jak říkám) prostě výplod oslavy narozenin. I tohle se může z takové nevinné oslavy vylíhnout... :)

Jo a tady jsou ještě další blábolky. Tak např.:

Zamilovaný Martin se o půlnoci krásně chlubil, protože mu to přišlo fajn.

Nádherný Lukáš včera ohleduplně skotačil, protože se mu to líbí a dělá to rád.
Autor Veronika R., 27.02.2006
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nezlob se, ale tohle je to nejzábavnější co jsi napsala!
Ale hezké to bude jen asi pro ty, co dotyčné znají. Těm ostatním to nebude dávat smysl. Ale můj názor je 100

27.02.2006 18:53:00 | Kristýna M

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí