Nenávidim ho

Nenávidim ho

Anotace: Proč mi ubližuje?

To on za všechno může, nesnáším ho. Ale proč je tak bezcitný? Každý týden se baví s někým jiným, dokonce se i jinak chová. Člověk se mu několik dní svěřuje, on z něj všechno vysaje a potom se začne pomalu vzdalovat. Časem jsem zjistil, že takový vztah jako měl se mnou, měl i s dalšími padesáti lidmi. Je jako upír, který pije ostatním krev, ale nechává je žít, aby se k nim později mohl vracet.
Vlastně je mi ho tak trochu líto, nejspíš nikdy neměl skutečného přítele. Copak mu na nikom nezáleží? Nedovedu si představit, proč by takto ubližoval lidem, které má rád. Možná si to sám neuvědomuje, možná má strach. Bojí se přílišného sblížení. A nebo si myslí, že se s nim ti druzí už nadále nechtějí bavit. Kdo ví?
Ale skutečně tím ubližuje, ostatním a především sám sobě. Někdo by mu to měl říct, ale kdo? Já si nedovolím mu kázat, říkat mu do očí pravdu. Rozhodně ne teď, když stojím naproti němu a dívám se do zrcadla.
Bojím se, že kvůli němu ztratím všechny ty, na kterých mi skutečně záleží. Nemám na něj moc velký vliv. Jak mám všechno tohle zastavit? Už se mi vzdaluje další. Nechci aby mi znovu ublížil...kdy konečně přestane?
Autor Košťák David, 08.03.2006
Přečteno 459x
Tipy 1
Poslední tipující: Pohjolanka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

krásné....na konci mi to přijde jako takový zvrat celého příběhu...100

27.08.2006 09:15:00 | Katka Z

Možná vypadá divně, že ti všude dávam 100% a že je to jen z principu ale je to vážně krásný a fascinující jak nejdřív píšeš v 3.osobě a pak odhalíš že je to o tobě, fakt nádhera

24.08.2006 18:13:00 | Dešťová.kapka

To je psychický vampýrismus...

21.07.2006 09:04:00 | Isabella Monvoisin

P.S. a nedávej mu takovou sílu..

07.04.2006 20:23:00 | WhiteShadow

Napsáno dobře. Jen by to mohlo jít více do hloubky a neopakovat tolik ty tiché otázky..69 bodů.

07.04.2006 20:19:00 | WhiteShadow

Napsáno dobře. Jen by to mohlo jít více do hloubky a neopakovat tolik ty tiché otázky..69 bodů.

07.04.2006 20:19:00 | WhiteShadow

No, nebudu říkat, že je to pěkné. Je poznat, že je toze života, protože tohle nezažíváš sám,ale spousta z nás dalších, bych teda řekla.Námět ve skutečnosti není moc příjemný,ale rozhodně pěkně napsáno. 1OO

11.03.2006 14:34:00 | Kristýna M

Mám takovej diwnej pocit, jako by to bylo o mně... ne teda napřímo, ale kdo jinej může být upír, než já :D..... k různým lidem se taky různě chovám...., ale pořád na tom nevidim nic špatnýho... no myslim, ze vim jaxi to myslel a já to zas myslim jinak... :( no neva uz si na to musim zvyknout... jezisi ted asi vazne nevis o cem mluvim.. sry... pekny... Mej se :)

10.03.2006 15:29:00 | Meliorist

Možná bohužel vím, o co se jedná, ale právě proto si myslím, že je důležitý , aby sis uvědomil, že ti, na kterých ti záleží tě nikdy nenechají v bryndě i kdybys byl upír.Působí to dost depresivně,ale nechci abyses tak cítil-je to zbytečné.

08.03.2006 20:45:00 | Hejky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí