Mrcha nevděčná

Mrcha nevděčná

Anotace: Proč se chová jako lehká holka? Proč nemá žádné zábrany?

Bylo to loni v červenci co jsem o ni poprvé slyšela. Prý byla úžasná. Svedla mého kamaráda a odešla s ním. Ani jsem mu nestačila říct, že zároveň s ním pletla hlavu ještě jeho nejlepšího kamaráda. A tak je měla oba. Můj klidný život se nějak změnil. Byl to zásah do pohádkového světa ideí a věrnosti. Ale myslela jsem, že už se s takovým chováním nesetkám, jenomže to co se stalo pak mi vzalo dech.Ona se vrátila. A víte proč? Aby mi svedla dědu. Ano, nevím co jí to vlezlo do hlavy, vždyť byla o hodně mladší. Její černé vlasy a světlá pleť, jak romantický kontrast, byly asi moc neodolatelné a ona si musela dokazovat, že má na všechny. "Nikdy na ni nezapomenu", řekla jsem si tenkrát. Její podoba mě vyváděla z míry..a můj dědeček s ní odešel, stejně jako kamarád. Ale proč? A proč jen nechal babičku? Ona byla zvyklá mít místo vedle mého dědy. A tak se rozhodla, že je najde.Nevěřila jsem ji, že by to mohla dokázat, nikdo nevěřil, ale ona je našla. Děda se pak asi probudil ze snu a k babičce se vrátil. Byli spolu, ale zpátky do našeho domu se už nevrátili. Chtěli začít znovu, někde jinde. A já brečela, že už nebydlí s námi, ale to se stalo před rokem. A teď,o rok později jsem zase přestala klidně spát. Uviděla jsem, jak tu slídí. Bylo to nedávno.A víte proč přišla? Zase si musela něco dokazovat.Slyšela jsem, že ti co jí znají, ji nenávidí. Proto chodí a hledá ty, kteří se s ní ještě nesetkali. Hledala někoho, jako byl můj kamarád. Nevím, čím ho tenkrát tak pobláznila,každopádně zapoměl na to, že už holku má a nechal se svést. A tak jsem přemýšlela, jak se jí přestat bát. Jak zařídit, aby nesvedla i mého miláčka. Proto jsem k němu jednou přišla, nahnula k sobě jeho tmavovlasou hlavu a pošeptala do ucha:"Až si pro tebe jednou příjde, vem mě s sebou, umřeme spolu." A tak už se nebojím. Ať si ta mrcha nevěrná svádí koho chce.
Autor gaginas, 09.12.2004
Přečteno 829x
Tipy 5
Poslední tipující: Puck, N.Ryba, Aťan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný :)

12.08.2008 18:12:00 | Puck

Pekny:) libilo se mi to:)

28.02.2008 20:01:00 | N.Ryba

Poznámka, že píšeš hlavně pro sebe - to mě trefilo do živého. V dubnu jsem tu začal psát povídky na pokračování, které zajímaly především prvoplánově mne. Šokoval mě hned počáteční zájem Literáků a postupem času jsem psal víc pro ně. Deník bezdomovce jsem už nedopsal. Relaxuju. Cítím se svobodněji a mám víc času. :-)

26.11.2007 14:44:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí