Dopis nikomu

Dopis nikomu

Anotace: Povídka to není, ale nevěděla jsem, kam zařadit...

Milý či Milá,
možná se tážeš, komu je tento dopis určen. Tobě. Proč? Možná náhoda anebo osud. Právě tobě chci svěřit své tajemství, své trápení.
Jsem mladá, zdravá, mám úspěšné rodiče a mé kapesné převyšuje plat mnoha těžce pracujících. Nemusím nic dělat, jen si užívat luxusu. Asi si říkáš, jaké já můžu mít trápení? Ale počkej! Nezahazuj můj dopis, čti dál.
Včera večer jsem přišla domů pozdě. Táta seděl u televize a mamka pracovala u počítače. Zřetelně jsem řekla „Ahoj!“ Zareagoval pouze táta, který mě pozdravil, aniž by na mne pohlédl. Tolik jsem si přála, aby mi někdo vynadal, že jdu pozdě. Všechno lepší než nezájem, kterým mi tolik ubližovali. Přisedla jsem si k mamce a jen jí pozorovala. Po chvilce se otočila se slovy: „Ahoj, potřebuješ něco? Asi už ti došlo kapesný, co? Peněženka je v kabelce,“ a vrátila se ke své práci. Nečekala na mou odpověď.
Odešla jsem do svého pokoje, aniž bych byť pohledem zavadila o máminou peněženku. Na co další peníze? Mám si koupit nějakou kvalitní drogu, která mi bude pomalu zkracovat život? Ne, nejsem toho příznivcem. I když dokáži pochopit ty, jež podlehli touze poznat svět z jiného úhlu.
Cítila jsem se tak osamělá. Projížděla jsem seznam telefonů mých údajných přátel, ale nenašla jsem nikoho, komu bych se mohla svěřit.
Jsem mladá a přesto cítím, jak se mi prohlubují vrásky. Jsem zdravá, ale duši mám polámanou. Nač jsou mi úspěšní rodiče, kteří mi nedokáží dát nic jiného než peníze? Peníze, které nemám za co utratit?
To je mé trápení. Mám vše a přitom nic. A proto je tento dopis spíše výkřikem do tmy. Je určen tobě a přitom nikomu.
Autor Lenna, 14.04.2006
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná jsi to vyřešila dobře. Když jsi sama, je dobrý začít psát. Já to znám, sice trochu jinak než ty, ale znám. Tak hodně štěstí, drž se ;o)

06.07.2006 11:42:00 | EMO.LonelyGirl

Ahoj, musím přiznat, že dopis je velice krásný... prostě zvedám palec nahoru... líbí se mi i hodně proto, že je mi hodně blízký. Vidím, že nejsem sama na tomhle světě, kdo to má doma taky tak... rodiče podstrkujou peníze, ale lásky strašně málo... i když teď se situace trošku zlepšila, stačil jeden psychopatický záchvat mojí ségry a rodiče si tak trošku začali všímat, že mají doma dcery a ne jen bankomaty... :) u nás je ale jejich nevšímavost způsobena spoustou práce a tím, že se máma po práci stará o nemocného dědu... no složitějši situace, ale každopádně zkus s vašima nějak promluvit nebo jim navrhni nějaký společný víkend, třeba to zabere;) čauky Agnesita :)

18.04.2006 23:11:00 | Agnesita

Je to velmi smutné, žít bez lásky, ale nezapomínej, že ty sama máš tu moc začít milovat a lásku rozdávat.
To, co dáš, taky dostaneš.
Přeju hodně lásky.

16.04.2006 19:48:00 | Anny

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí