Padlí andělé

Padlí andělé

Anotace: O tom, proč andělé padají z nebe. O lásce.

Závidím andělům křídla.. Jsou symbolem svobody. Ale jsou andělé opravdu svobodní? Mohou létat, kde chtějí. Ale neznají lásku. Neznají pohlazení. Znají jen nedotknutelnou krásu. Jsou nesmrtelní. Ale chtějí být? Má cenu trávit život bez milované osoby? Jejich křídla jsou náhle zátěží. Břemenem, jež nechtějí dál nést. Chtějí žít na zemi a mít obyčejné lidské starosti. Pak dostanou tu možnost. Ďábel ji nabízí. Za jejich nesmrtelnost, schopnost létat a za jejich duši je dopraví na zem. Mohou pak žít mezi námi. Když andělé přijmou, z bílé v černé se mění. Náhle jsou na zemi. Upadli zapomnění. Mají pořád křídla, ale jsou polámaná. Už nikdy nemohou zpět. Neví, kde je nebeská brána. Chtějí žít tady a být jednoduše šťastní. Mají v sobě spoustu lásky. Najednou však neví, komu ji dají. Pro lásku je tak málo místa. Nikdo je nemá rád. Není tu pro ně dost místa. Jsou z toho zoufalí. A tak jen bloudí po světě. Nemají svou duši, nemohou létat a stárnou. Pak jednou umřou. Trpí v pekle. Ale nikdy nelitují. Byla to jejich volba a oni to zkusili. Zkusili najít lásku. Teď už ví, že na zemi není. Ale pokud by nespadli z nebe, nikdy by nevěřili. A stejně jako teď v pekle, tak i v nebi trpěli by svou nesmrtelností…
Autor Baladona, 16.04.2006
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Musím souhlasit, že je to spíš úvaha. Ale rozhodně ten text má něco do sebe. Přečetla jsem si ho dvakrát a musím říct, že ho mám plnou hlavu, prostě mi v ní víří jednotlivé myšlenky a já se s nima snažím poprat. Možná s něčím nesouhlasím, s něčím zas naopak jo. Ale co záleží na detailech, nejdůležitější je ten pocit, který po dočtení poslední věty zůstane. A právě pro tyhle pocity miluju literaturu.

30.08.2006 10:32:00 | Gina Rocca

já osobně bych to zařadila k úvahám. Jo, píšeš pěkně, ale nesouhlasila bych s tím, že na zemi není láska... ona tu je, ale někteří ji prostě nedokážou najít, nebo jsou zablokovaní... taky hledám lásku, někdy mi přijde, že tu není, ale když otevřu oči a rozhlédnu se kolem sebe, je jí tu spousta... jen ne zrovna u mě... třeba se to časem změní, kdo ví...

25.05.2006 13:11:00 | Agnesita

Zezačátku mi to hodně připomínalo Město andělů, ale pak už ne.. je to krásně napsaný, fakt se mi to líbí:) I když je škoda, že to není delší;)

17.04.2006 20:30:00 | Saen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí