Černá růže

Černá růže

Anotace: Doufal, že se vše obrátí, zatímco se hromadily další černé růže. Jenže ani Nahoře neznají spravedlnost...

Debatujíce o bohu. O satanovi, o smrti... Metál tak hlasitý, že to reproduktory sotva utáhnou. Naplňuje moji duši zoufalstvím, ale mně se to líbí. Nemůžu přestat. Venku je slunečno, teplo. Nálada stále ve tmě, v chladu. Minuty se rozvlekle táhnou a snaží se mi do mysli vpravit, že mám zase o chvilku blíže ke konci. Depresivní smýšlení. Jako vždy. Zapálím svíčku a zatáhnu závěsy. Papír se chvíli houpe nad plápolajícím ohněm, než je samotný konečně zžírán plameny. Přemítám, proč zatnu pěsti, když se mnou někdo mluví, proč mi vše přijde tak nudné a ve všem vidím smutek, či smrt. Odpověď se nedostaví. Jako nikdy předtím. Démon v mém nitru se mě snaží strhnout na cestu temna. Smrti. Nebo hůř... života. Peklo... Nebo ráj? Ani nevím. Byl to jen další obyčejný den. Jaký bude ten další? Nač žít, když mě žít nebaví? Usměju se. Ne. Já tomu nepodlehnu. Nejsem takový. Vysmívám se životu, že se mě tak snadno nezbaví. Je to má výhra. Moje pomsta. Budu při ní trpět, ale aspoň mu ukážu.
Moje kamarádka umřela. Předávkování. Osud k ní nikdy nebyl přívětivý. První růže. První černou růži smutku měl jsem na svém výkazu. Tam nahoře mají andělé výkazy všech. Zkoumají je a rozhodují, co dalšího jim život přinese. Štěstí či smutek... Musí zvážit vše, co se dotyčnému stalo a zavést rovnováhu mezi štěstím a smutkem. Je vidět, že ani v nebi to zrovna dvakrát nefunguje. Často si na někoho zasednou nebo udělají hrubku, kterou zatratí dalšího slušného člověka k záhubě. Druhá černá růže. Můj otec. Růže se hromadí na mém stole. Jejich sametový květ, skrývající uvnitř sebe vzpomínku na toho, koho jsem při téhle květině ztratil, jsem obdivoval a zároveň nenáviděl. A další. Tentokrát bílá. Našel jsem spásu. Můj život náhle dostává nový smysl. Nacházím lásku, kterou nikdy neopustím. Teď vím, že jsem dobře udělal. Že jsem nezanevřel na svět, ve kterém žiji. Konečně přichází odměna. Andělé vytáhli z kartotéky můj spis a vnesli světlo do temnoty. Přinesli mi dívku, kterou budu milovat navždy. Do konce svého života...
"Další černá růže. Můj milovaný umřel..." odvrátila dívka pohled od svého deníku a pohlédla na mé mrtvé tělo... Dívka, kterou jsem miloval do konce svého života...
Autor Darkspace, 17.05.2006
Přečteno 508x
Tipy 5
Poslední tipující: Blair, Dark Angelus, Jajja
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sad.dreamer: Naštěstí jsou už za mnou, ty nálady nenávidim. Stejně jako tohle svoje dílko :) Ať tě to brzo přejde, dík za koment.

15.08.2007 21:13:00 | Darkspace

krásný, temný, svým způsobem i romantický...moc se mi to líbilo, v takovým temným stavu mysli se teď nacházim...:)

15.08.2007 15:46:00 | Neexistujíc a její ruce od krve

Darkspace: No zbytečně se obáváš, že se mi ty povídky nebudou líbit. Nevím čím to je, ale povídka Déšt mi hodně připoměla mého oblíbeného spisovatele. Nevím jestli ho neznáš David Morrell. Je úplně skvělý. Ale nevím jestli se ti ty moje povídky budou líbit nebo líbily. Jsou totiž opravdu hrozně pesimistické a smutné. Ale jinak jsem se zatím psát nenaučila :)

25.03.2007 10:03:00 | Ila

Ivonaaa: No... :) Lhal bych, kdybych řek, že mi tenhle styl sedí a že se do smutnejch povídek vrham nějak často nebo dokonce rád. Nebyla to nejlepší doba, proto to jsem to napsal a proto to tu je. Určitě jsem moc rád, že se ti líbila, ale pro mě osobně zrovna tahle moc neznamená a rozhodně neni podobná mým dalším, takže se obávam, že se ti ty ostatní nebudou líbit.

Ale jinak moc děkuju za komentář, vážně :) Určitě přečtu i od tebe

22.03.2007 19:35:00 | Darkspace

Tak tohle opravdu nemělo chybu. Píšeš opravdu krásně a skvěle se to čte. Máš opravdu talent hochu. Ještě jsem nestihla přečíst všechny tvé díla, ale určitě to udělám, protože se mi moc líbí styl jakým píšeš. Je to skvělé na zamyšlení. Fakt super a ty smutné příběhy jsou fakticky geniální. Jsi skvělý ;)

22.03.2007 17:08:00 | Ila

já myslela styl... ;) jestli bys chtěl někdy pokecat na icq moje je:318-735-902

27.09.2006 22:23:00 | Mina Pattocci

Řekl bych spíš, že nepíšu o sobě. Ale psát povídku plnou citů a nálad... to klidně občas udělám. A styl je holt styl. Dost si na něm zakládam, především u smutných a kratších povídek, znamená pro mě hodně :) Asi taky proto, že je to hlavně styl co dělá moje povídky troufam si říct kapku odlišný od ostatních. Jsem rád, že sis ode mě něco přečetla. Rád se mrknu i na tvý dílka, i když jsem si jistej, že už jsem si jich pár taky přečetl :)

27.09.2006 22:11:00 | Darkspace

co mám říct?Snad jen...ve svém profilu píšeš,že u tebe nemáme čekat vylití citů nebo nahlédnutí do duše,jestli se nepletu...Ale mě připadá,že lidem,kteří chtějí "vidět" nebude dělat problémy tě přečíst...nemyslím ohledně obsahu příběhů,ale stylu :)

27.09.2006 22:06:00 | Mina Pattocci

To byl povedenej komentář... ;) Díky

27.08.2006 14:44:00 | Darkspace

Jó, na povídku musí bejt nálada... Hodně zajímavý dílko... Píšeš jinak než ostatní. Třeba o tom samém, ale jinak a líp...

27.08.2006 14:39:00 | Mors

Kdybych v každé podobné depresivní náladě byl schopen napsat povídku, bylo by jich tu víc než dost :) Děkuju ti

30.05.2006 21:02:00 | Darkspace

ahojky Michale, je to vážně skvělý. Já ani nevím, jak ti to mám okomentovat, nemám slov o smrti jsem toho napsala dost ale ta tvá povídka předčila všechny mé o hodně procent. Budu přemýšlet jaký ti k tomuhle dát komentář a pak ti napíšu, třeba mail nebo na icq nebo tady, uvidím. tak zatím se měj pěkně a piš dál Jája

30.05.2006 19:24:00 | Jajja

Díky upířice :)

23.05.2006 22:43:00 | Darkspace

Fajn, vyřešeno. Nechci to dál zbytečně rozebírat. A děkuju :) Musím si v bližší době přečíst taky něco od tebe, na oplátku ;)

23.05.2006 18:20:00 | Darkspace

Já se nehádám, ani slovně nepřestřelkuji. Jo, mluvil jsi o něčem jiném než já a tím pádem se trochu omlouvám i já, nejsi zločinec:-)jen z toho plyne ponaučení, že je lepší nechat si kritiku pro ostatní kritiky radši pro sebe, když nevíš, o čem je řeč. Ale příběhy máš hezké, to se musí nechat:-)

23.05.2006 18:13:00 | Aaliyan

Pekny...smutny, ale povzbuzujici na tom je to, ze v nebi taky delaji chyby=)

23.05.2006 15:49:00 | Dhampir

Aalyah: Vůbec nechápu o čem to teď mluvíš. Zřejmě byla řeč o něčem jiném, pochopil jsem to jinak a stále si to myslím - ale zřejmě o něčem jiném než o čem si mluvila. Tím pádem se omlouvám za něco, co jsem nevěděl, že tím mohu způsobit a nikdy jsem neměl v plánu nikoho urazit a to by jsi měla vědět. Pokud je to tak, řekni mi že nevím o čem mluvím, nechám to být, ale nejednej se mnou jako se zločincem - mě to tak totiž z tohoto vyznělo. Takže se omlouvám (i když tedy nevím za co), víc udělat nemohu a rozhodně nechci žádnou slovní přestřelku či zbytečnou hádku.

22.05.2006 23:14:00 | Darkspace

Takže, já jsem mluvila k milé dark angel a ne k tomu, aby někdo komentoval můj komentář. a když nevíš, o čem je řeč, tak bu´d radši zticha. ona mi toiož napsala něco o jednom mém díle a já jí na to odpověděla. Tak si radši příště rozmysli, co píšeš, ať tím někomu neublížíš nebo jej neurazíš. A má slova nejsou nikdy jen tak do větru, to jen pro pochopení.

22.05.2006 19:22:00 | Aaliyah

:-((((((((((((((((((((Ach...

19.05.2006 20:53:00 | Hanýška:)

Myslim že vim... :)

17.05.2006 19:43:00 | Darkspace

moc pjekny.Je to takový aaaach. Vis jak to myslim ne?

17.05.2006 19:26:00 | Dark angel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí