Aliterace

Aliterace

Anotace: Na "s".

Smutná story

Samuel snesl Simoně slunečnice. Sedmatřicet. Simona se směje; Samuel se stal snoubencem, Simona snoubenkou. Svatba se stává skutečností. Snad srpen setřese Simoninu smůlu. Svatba. Sylvie se stane svědkem. Seběhly se samé skvělé situace. Svatba, Samuel, sraz se Sylvií..

Snad se Simona soustředí. Sedí sedm sekund, stejně si sepisuje seznam sýrů. Studium sečká, schválila si. Sklapne sešit, snaží se sklidit stůl. Sehne se, spokojeně se sbírá. Slepila si sesmolený sen. Stejně se spojí se smrtí. Sedla si se spolužačkou Sylvií, stále sní spolu. Sylvie, srozumněná se sebou, se stabilizovaně skrčí. Srazí se se smýšlenkou sna, spolu se Simonou suveréně syčí. Sešlápnou sandále, sejdou se se Sváťou. Sváťův syn - Sebastián - stojí sympaticky se svým studijním slovníkem.. Stydí se. Stvrdí souhlasem smysl srazu. Simona, Sylvie, Stáňa, se svým synem, se stýkali, svorně se smějí svým snům. Sylvie studuje střední, Simona se stane servírkou.
„Stáňo?“ Stáňa studuje strojírenství, stane se strojníkem! Simona se Sylvií se smějí. Středa skončí, Simona slibuje snad sedmdesátý sraz. Sobota? Schváleno. Sobota sedmnáctého srpna se sejdou. Super! Simona se snaží si skloubit sraz se snoubencem. Staví se.

Samuel se sehne, strne. Skandál, stoprocentně. Snaží se schovat světlé spodky slečny. Simona se sesype. Souhlasil se svatbou.
„Samueli..“ setřásla slzy, „srabe..“ skončí. Sejde schody, shlédne stavení..

„Simčo, Samuel se sháněl -“
„Sylvinko.. Samuel ..“ slzy se skutálí, Sylva setře snad sté slzy Simoniny..
„Sejdem skoupit střevíce.. svetry, souhlasíš?“

Sobota sedmnáctého. Stáňa se svým synem skřehotají.. „Sakramentský Samuel.. .“
„STOP!“ Simona se skácí. Sylvie se sklání.. Sebevražda.. Smutné slovo. Simona snědla Saridon. Spoustu Saridonu. Smrt. Stáňa se Syvií sečkávájí. Saniťáci seberou Simonu.. Simona slábne.

Sedmnáctého, státní svátek. Simonin smutný sraz. Sezvaným stékají slzy. Sylvie spatřila Samuela.. Snící Simoně skládal sedmatřicet slunečnic.
Autor Barushca, 11.06.2006
Přečteno 1511x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je vidět, že sis hodně mákla. ;-)

18.06.2006 20:29:00 | Krtica

Tak to je vážně dost dobrý... =o)

18.06.2006 11:12:00 | ...E...

páni, takovejch S pohromadě...to se jen tak nevidí...to se ti fakt povedlo...

17.06.2006 21:50:00 | Elen Sofia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí