Schizofrenní

Schizofrenní

Anotace: Někdy to končívá špatně

Šla. Šla lesní cestou, temnou. Ne, vlastně nešla. Její nohy šly a ona to nevnímala.
Možná pro ten pocit pohybu, nebo prostě jen chtěla utéct.
Utéct před nimi. To se jí ale nemohlo povést. Byli s ní pořád. Stíny, přízraky...
"Marie!" překvapeně se otočila. Ale byl to jen jeden z nich. Cesta za ní vypadala pořád stejně. Ale ten hlas... Ne, to nemohla být ona. Zaplavila ji vlna vzpomínek. Vzpomínek na minulost. Přidala do kroku, ale věděla, že tomu prostě neuteče. Nedokáže běhat tak rychle. Za pokus to ale stálo.
"Marie!"
Zastavila se na okraji propasti a rozplakala se. Oni ji nenechají. Nedokáže se toho zbavit. Rozhlédla se. Ačkoli sem běžet nechtěla, věděla, proč je tady. Tady se to stalo. Teď měla možnost se toho zbavit.
Teď mohla všechno napravit. Ona tady také stála. Kvůli něčemu, co si Marie nedokázala odpustit.
Les za ní, jakoby to tušil, přestával šumět. Vítr se utišil. Bylo téměř ticho. Všechny přízraky a stíny, které ji pořád pronásledovaly, se rozestoupily kolem ní. Stoupla si na okraj propasti a podívala se dolů. Neviděla na dno.
"Marie!" ozvalo se ze zdola. Ona už tam na ni čekala.
Věděla, že musí. Trošku couvla, rozeběhla se a skočila. A pak ji asi na vteřinu napadlo, že tam dole, možná nikdo nečeká...
Byl to nádherný pocit úlevy. Uslyšela velkou ránu a pak ucítila bolest. Jen na chvíli. Konečně jim utekla a zbavila se viny.
Náhle ji uviděla. Svoji matku. Měla krásnou černou róbu a křídla. Ano, křídla. Její matka byla anděl.
Marie už jen cítila její ledové objetí a slzu, co jí přistála na tváři.
Autor Dark angel, 21.06.2006
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten lehkej zmatek se mi na tom líbí. Neni to s nim přehnaný, mohla z toho vzniknout daleko větší psychárna, ty jsou taky super :) Pěkný.

26.07.2006 23:41:00 | Darkspace

ZZuzkAA:d :-)

28.06.2006 13:14:00 | Dark angel

Líbí se mi to. Snad i proto, že takový pocit mě občas taky přepadne. Fakt dobře popsané. Já tam zmatek necítím :-)

27.06.2006 16:43:00 | ZZuzkAA

Sokolicka: Dekuji :-)

23.06.2006 12:37:00 | Dark angel

Píšeš opravdu krásně, nemám co říct víc.:)

22.06.2006 20:15:00 | Sokolička

Jeyzinka: Diky moc. Ten chaos tam tak trochu ma byt. Snažila jsem se navodit atmosferu zmatku v hlave, rozdvojene osobnosti...

22.06.2006 14:51:00 | Dark angel

Aaliyah:Diky

22.06.2006 14:50:00 | Dark angel

Přiznám se, nečetla jsem to celé, ale od poloviny. Je to zase moc hezké. Já ale nemůžu psát příběhy, kde někdo umře, pak se totiž vždycky stane něco zlého, tak to vždycky vybíjím sto let uvnitř sebe. Dávám 100

21.06.2006 20:22:00 | Aaliyah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí