Dopis potřísněný krví - pokračování

Dopis potřísněný krví - pokračování

Anotace: tak tady je ten zbytek

Znovu se zastavila, aby osušila příval slz, který se jí dral do očí. Chtěla se postavit, ale nešlo to. Podívala se do zrcadla před sebou, viděla v něm dívku, mladou šestnáctiletou dívku, která se stále jen trápí, ale asi si to zaslouží. Vždyť proč jinak by na ni byl život tak krutý? Viděla v něm dívku, která nežije, jen přežívá! Přežívá, protože není s ním! Se svou jedinou skutečnou láskou, kterou miluje celým svým srdcem, tělem i duší, pro kterou by i zemřela! A co ještě viděla? Viděla to nejhorší, co mohla, viděla totiž trosku! Obyčejnou lidskou trosku, které se všechny sny poděly, ani neví kam. Dívku, která si sáhla na život, jen pro svou bolavou lásku. Vždyť ona si ani nezaslouží žít! Dala by mu celý svůj život, kdyby chtěl! Stačilo by jediné slovo, jediný úsměv, jediný pohled, jediné gesto! Ale to on nikdy neudělá, na to ji má opravdu až MOC rád! I když není s ní, ale s jinou! ,Slyšíš tu ironii?´ zní hlas v její hlavě. ,Má Tě rád, možná Tě miluje, ale je s jinou!´ Ten hlas i týrá, chtěla by zakřičet DOST, ale nejde to, je moc slabá. Je to jen lidská troska, plná citu a lásky k člověku, který ji má rád víc, než svůj vlastní život, ale nikdy, NIKDY ji nebude MILOVAT! Milovat tak, jako ona jeho, celým svým tělem, duší, ale hlavně, hlavně SRDCEM!
Autor Jajja, 02.07.2006
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No prosím, ale jen by mě zajímalo, jak jste pochpil svou 17-ti letou dceru... ale dekuji za komentář

03.08.2006 16:02:00 | Jajja

Pomohlo mi to vžít se do pocitů mojí 17 leté dcery děkuji.

03.08.2006 14:03:00 | umělec2

Ahoj Dorimante, no to moc dobře znám, já jsem taky byla zamilovaná, tak jak jsem psala, řekla bych ti toho víc, ale tady přes ty komentáře se mi to nezdá zrovna nejlepší, jestli chceš napiš mi na jajjinka@tiscali.cz díky

03.08.2006 13:46:00 | Jajja

Ahoj Jajjo. Víš, znal jsem jednu holku, byli jsme přátelé, ale já ji miloval. Taky jsem jí to řekl a začali jsme spolu chodit. Byly to nejkrásnější dva měsíce v mém životě. A najednou bylo po maturitě, ona odjela a nechala mě. Vyšlo najevo, že měla jinýho. A asi dýl... Smutný na tom je, že i přes to všechno ji nemůžu přestat milovat.

03.08.2006 12:33:00 | Dorimant

Ahoj Dorimante, děkuji za komentář. Můžu se zeptat co to bylo? co jsi zažil? Jestli chceš, tak mi napiš. děkuji

03.08.2006 11:00:00 | Jajja

Tak tohle je opravdu moc krásné. Na mě to hluboce zapůsobilo, hlavně proto, že něco velmi podobného jsem sám zažil...

03.08.2006 10:32:00 | Dorimant

jo tohle je opravdu smutne...hodne sis toho vytrpela a v ty povidce si to krasne popsala...ty pocity a vsechno..opravdu nadhera

25.07.2006 16:20:00 | bxXxr

děkuji, ano je to podle skutečnosti do posledního slova.

02.07.2006 15:32:00 | Jajja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí