"Tajemná paní"

"Tajemná paní"

Anotace: *Život je jako hodina matematiky. Sčítáš, odčítáš, násobíš, dělíš... a najednou uděláš chybu. Chceš se vrátit a opravit ji, ale je pozdě, zvoní....*

Zavřu oči. Cítím tvoji přítomnost. Sedíš na okraji postele a hledíš na mě. Neptala jsi se, zda můžeš vstoupit a přesto jsi tady. Slzy. Ty hořké kapky bolesti, které mi stékají po tváři. Máš je přece tak ráda...
Usmála ses. Ty jsi přece slibovala, že se vrátíš. Nevěřila sem ti. Nechtěla jsem ti věřit...
Odešla jsi bez rozloučení a já na tebe téměř zapomněla. Neviděla jsem tě snad rok. Ale jsi zase zpět. S tajuplným úsměvem mne pozoruješ. Nemluvíme. Cítím však tvoji touhu. Touhu naplnit mě. Tak jako jsi to udělala se spoustou jiných lidí, chceš to provést i se mnou. ALE JÁ NECHCI!! zatnu pěst. Další příval slz. Bojuji s tebou. Nechci se vzdát... JSEM PŘECE SILNĚJŠÍ NEŽ TY!
Otevřu oči... Tma. Náhle tě spatřím. Si krásná. Přirozená a přesto tak tajemná. Naše pohledy se střetnou. Nemám sílu se od tebe odvrátit. Usměješ se. Poznala si to stejně jako já. VYHRÁLA JSI. Postupně mi klesají víčka a já cítím tvé objetí. Pomalu do mne pronikáš. Je to zvláští pocit. Celou si mě naplnila. Prostoupila si celé mé srdce. Najednou nemohu dýchat. Dusím se... Kolena si v křeči přitisknu k bradě. Celá se třesu. Je mi zima a zároveň horko. Chci křičet. "TAK KDO SAKRA JSI?!"
-A najednou úleva... Všechna bolest je pryč. Otevírám oči. Usmíváš se. Pomalu se zvedáš. Odcházíš. Nerozloučila ses, ale já vím, že tady zůstáváš. Budeš už navždy v mém srdci. Cítím v sobě pouze prázdno. Už žádný smutek, žádný cit. Pochopila jsem. Tvé jméno je SAMOTA.
Autor Black.Giraffe, 22.07.2006
Přečteno 375x
Tipy 3
Poslední tipující: Atropa bella-donna, L.L.
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nádherná povídka. :) ani nevadilo, že je krátká... :) musím říct, že jsem taky nečekala, že to bude zrovna Samota...

20.03.2008 10:16:00 | Atropa bella-donna

Dobrý - napadla mě Smrt, Deprese a Smutek, ale Samota ne...:) JJ, je to napsaný hezky, ale některý gramatický chyby hodně bijou do očí a ani se tam moc nehoděj, proto těch 80

11.05.2007 21:54:00 | Cristinne

hm ... na moje pochvaly si uz zvykla ale vis ze sou uprimne ... tohle je jedno z tech co si mi nedavala cist a musim rict ze to nema chybu ... fakt ... vystizne :P

09.05.2007 22:40:00 | Mania

Souhalsím s Darkspacem je to opravdu nádhera, krátké a přitom výstižné

26.07.2006 21:42:00 | Jajja

Úchvatné. Vynikající dílo. Zajímavé, dokáže člověka zaujmout, tvůj styl psaní se mi moc líbí, je mi blízkej. Snad i proto že v něm trochu vidim i ten svůj. Všiml jsem si u tvé třetí, prozatím také poslední, jak krásně píšeš, ale tahle mě více zaujala. Jinak atmosféra výborná. Jedna z mála povídek, která mě dokázala poslední dobou skutečně oslovit a jedna z nejlepších, které jsem tu kdy četl. Skutečně skvostné. Jestli něčemu nelituju dát 100%, je to tahle. Smekám...

26.07.2006 21:32:00 | Darkspace

Já jsem si nejdřív myslela, že půjde o smrt, ale samota, ta je příhodnější..super

24.07.2006 12:59:00 | Andrea

dík moc za komentáře, je to moje první povídka vubec a nečekala sem že by se mohla někomu líbit :)

22.07.2006 21:05:00 | Black.Giraffe

jj, moc pekny, oslovilo me to

22.07.2006 20:39:00 | wauired

tak to je husté :(

22.07.2006 20:15:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí