Marná láska

Marná láska

Anotace: Tak to je povídka, kterou jsem smolila v noci, ale to se tam ostatně sami dočtete....

Proč?? Proč musí stále myslet jen na něho? Pokaždé, když se s někým baví…… ať se baví s kýmkoli a o čemkoli, vždy jí ho něco připomene. Každé, každičké slovo!!! Proč nemůže myslet na něco nebo na někoho jiného?? Ona ví, že na něho nemá a že se mu možná líbí, ale……………… on má podle ní prostě na lepší!
Vždy, když vidí jeho krásné modré oči, rozplývá se…… jeho prořídlé hnědavé vlasy!!!
Cítí se strašně sama, nikoho nemá a moooc jí chybí láska.
Myslela, že u něho tu lásku najde! Chybí jí objetí, držení se za ruce. Touží po lásce, které by se mohla svěřit se svými problémy……… Ona nechce s někým být jen tak, aby si všichni řekli, že má kluka, ale ona chce mít lásku svých snů…… tu, kterou ztratila!!! S myšlenkami na něho se ráno probouzí a večer usíná. Zdá se jí krásný sen, kde s ním leží v trávě, drží se za ruku a je jen a jen její!
Vzbudí se a z očí jí tečou slzy, ty malé, slané kapky, které jí stékají po rtech. Proč to byl jen sen??
Ona ho miluje a nikdy ho mít nebude…… Nikdy jí neobejme, nesvěří se jí se svými problémy, nechytne za ruku ani nepolíbí. Proč se zamilovala zrovna do něj?? Proč nemůže mít nikdy toho, koho chce?? Je sama a nedokáže myslet na něco jiného!
Sedí a smolí v noci u stolu povídku, něco kam by napsala všechny své pocity, ale neví, jak to má popsat!
To, co cítí, jen tak vyjádřit, napsat na kus papíru prostě nejde……… Dusila to v sobě a konečně to pustila!
Rozplakala se jak malé dítě. Už nemůže, má mokré tričko, červený obličej, nos a oči……… Je jí jedno, jak vypadá, ať jí vidí kdokoli. Ona nebude mít nikdy svojí lásku, protože být zamilovaná do něj, je marná láska!! Její srdce uhaslo a ona už nikdy nebude cítit to, co cítila kdy k němu!!!
Autor Lussy, 04.08.2006
Přečteno 353x
Tipy 1
Poslední tipující: Estelle B.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zdravím novou autorku. Tvoje povídka je spíš zpověď, vyjadřuješ v ní své city a touhy. Pěkně napsáno, jsem si ale jistý, že se dočkáš opravdové lásky, jedno zklamání není nevždy, uvidíš.

06.08.2006 11:03:00 | Pavel D. F.

Dikes moooc!!Sice tohle uz nijak nedopadne,ale nevadi mno...jeste jednou diky!!

05.08.2006 22:55:00 | Lussy

Je to moc hezký. Piš dál, baví mě to si číst. Ale je to zároveň hodně smutné a tuhle lásku znám. Poznávám se v ní. Držím ti palce, aby to nakonec všechno dobře dopadlo.

04.08.2006 18:01:00 | Slocky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí