Policejní zpráva

Policejní zpráva

Anotace: O chudákovi? O normálním člověku, co vidí svět moc černě nebo třeba o naprostém zvrhlíkovi? Co myslíte vy? (Možná těžké na pochopení, ale jde mi o jedinou věc. Chci skutečně vědět, co si o něm myslíte)

"Pohřešované dítě b... yla zbita a nako...bětí i mezi civilis...trach ze sériových...yba zaměřovače, mešita zdem...asakr na hraniních...

Krevní msty a nesmyslné války. Předsudky a lidská hloupost. Budeme mít dost? Za životy lidí kupujeme Porsche. Pro smrt lidí prodáváme zbraně. Za svou slávu dostáváme dary. Čím větší svině, tím větší bohatství. Svět... občas jak ráj temnot. Frajere nebeskej, tak takhle si to plánoval? Jen se nedělej... taky nejsi dokonalej.

Pomozte mi...nvalida bezdůvodně zavražd...rogová závislost z...násilnil črtánctiletou...bodán kuchyňským n...emoc se šíří...

Válka pro dva muže. Válka pro jednu ženu... Kolik bolesti ostatním přinese? Nenávist mezi rasami. Tak nesmyslná... vždyť je mezi přáteli. Jezdci apokalypsy smějí se světu. Nečekali tak velký úspěchy. A andělé? Pláčou... Místo slz z nebe padaj bomby. Těch, co jsou jako my. Svrchní vrstva na tom bohatne a bohatne... a sama sebe kazí se.

Chtěl mě zabít...ibet už léta v útlak...atastrofa v Liban...álože pod aut...erorizmus nebo nehod...

Chudí... Čekají na pomoc. Dočkají se jí? Na co dají peníze?... ptají se. Kdo má sílu odpovědět? Lidská společnost - dál tak umírá. Kurva... Peněz z toho má ale dost. Lidská společnost - sama sebe ničí se. Přijde ale čas a nebude co ničit. Dyť lidstvo samo sebe zabíjí. Lidská společnost - o čem vlastně je? Nepodělí se, nepomůže. Moto jedné dámy - nespravedlnosti.

Zakvrvácený oblič...ína cenzuruje p...ochody neonacis...třelba v prvním pos...

Bolí. Moc bolí - ta lidská ignorace, netolerance, sobeckost, arogance, nenávist, prolhanost... Ale jednou přijde trest. Synonymum pro spravedlnost. Dřív nebo později vymřeme. Nic není věčné. Natož lidstvo. Do té doby užíváme zvrhlosti a říkáme ji "Spása". Proč také ne. Lépe se nám spí... Říkají, že stal se ze mě blázen. Že tohle je jen zpověď psychopata. Možná mají pravdu, co já vím? Jsem jen člověk.

Brutální v...yslány další jaderné h...onička končí tragic...

Co soudíte vy? Co soudíte vy o tomhle světě? Co soudíte o mně? Co soudíte... není důležité. Zkuste s tím něco udělat. Jsem pro ně šílenec... mám jim přikývnout? Jsem jen obyčejný člověk, co vidí až moc věcí na tomto světě? Jsem obyčejný člověk, co neunesl tíhu života? Jsem obyčejný člověk, co byl moc hodný, aby viděl tolik zla kolem sebe? Za to strčili mě do blázince? Nevím, čemu věřit. Řekněte mi to vy.

Zdražení rop...sychopat dopa...men...

TAK sakra mluv se mnou! Neseď tam jen tak! Já vím, že tam seš! I já jsem udělal pár věcí špatně. Ale co? Jsem přece člověk ne? Kvůli tomu se mnou nechceš mluvit?! Nevadí... Pořád můžu se smát. Můžu se smát. Jak se mění tenhle svět. Jen v hromadu žvástů a spoustu bláznů, co jim věří. Posloucháte teď zpověď jednoho z nich. Zpověď psychopata. Můžete zahodit tuhle kupu keců. Můžete jí věřit. Je mi to jedno, hlavně už mě neserte a jděte mi z cesty!

Pachatel je usvědčen z deseti trestných činů - ublížení na zdraví, znásilnění, série vražd.
Zproštěn obžaloby z důvodu duševní choroby.
Podepsán: Detektiv Jack Thompson

Mimo záznam:
- Je mnoho teorií ohledně tohodle případu a jeho pachatele. Někteří se domnívaj, že všechny činy spáchal jako odplatu. Aby potrestal lidi, kteří si to podle něho svými činy zasluhovali. Jiní si myslí, že je to pro něj jedno velké umělecké dílo. Pár lidí několikrát přiznalo, že dotyčný ve svých zpovědích rozhodně ví, co říká a častokrát má také bohužel pravdu. Pro někoho... je to jen psychopat. Poslal jsem ti nějaký ty jeho zpovědi... Psychopat? Co myslíš ty?
P.S: Půjdeš v sobotu na zápas?"

...Opilý řidič srazil zd...alší rozbroje na...merika posílá tisíce voj...aderný program pokrač...ečenští ozbrojenci js...tovky životů si...slám boju...pál...a...
Autor Darkspace, 27.08.2006
Přečteno 323x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chápat to může kdo chce jak chce :) To je právě ono.

07.01.2007 21:56:00 | Darkspace

Pokud jsem to teda pochopila...

07.01.2007 21:50:00 | confused.princess

souhlasím asi se všema komentářema.......rozhodně to nebyl větší blázen než ti proti kterým se stavěl. Neměl právo to udělat....ale měl pravdu.......Je to hodně k zamyšlení a je to dobře napsané

07.01.2007 21:49:00 | confused.princess

Děkuju :)

27.08.2006 15:39:00 | Darkspace

mám z toho smíšené pocity, ale je to i tím, že dneska nejsem v nejlepší kondici a nějak nic nechápu do detailů... každopádně se ti to povedlo... nefim, proč bys to měl mazat? ukazuje to svět, není to svět v černém, očerněný svět, ale svět tak barevný, jak je, prostě krutá realita... a je to kvalitně napsané ;)

27.08.2006 15:37:00 | Agnesita

Není vůbec zač.

27.08.2006 14:22:00 | Mors

Oklámavat mě zrovna nemusíš, takže mi tohle asi musí stačit :) Tak málo toho stejně není, takže díky.

27.08.2006 14:19:00 | Darkspace

Tak nějak nemám na to lidi soudit... Neměl právo nikoho zabíjet a svůj trest si tedy zasloužil, ale rozhodně by nad ním nikdo neměl mávnout rukou, ale měl by se nad sebou zamyslet... Tne člověk si moc bral tuhle dobu a vzhledem k labilnější mysli udělal to, co si myslel, že je nejlepší. Nic víc Ti k tomu asi neřeknu. Jsem totiž jen názorový šarlatán, co se každého snaží oklamat...

27.08.2006 14:09:00 | Mors

Že nedopadl zrovna nejlíp... Hele, pár mých věcí čeká na Tvý přečtení, tak dělej.

27.08.2006 14:00:00 | Mors

Rozhodně je to myšleno zcela jako úvaha... Co si o tom chlapovi myslíš ty?

27.08.2006 13:42:00 | Darkspace

No mslim, že jinak než správně se pochopit nedá... Jak bysme jí měli pochopit? Anotace+ obsah- to všechno mi dává jenom jednu možnost jak to pochopit... Nech to tam, je to dobrý. Je to spíš předmluva pro úvahu než povídka, ale nech to tam...

27.08.2006 13:39:00 | Mors

Myslim, že se tahle povídka nedá pochopit přesně tak jak se měla pochopit. Takže ji odtud možná sundam.

27.08.2006 13:36:00 | Darkspace

Je to dobrý. Jako vždycky. Myšlenka je zřejmá a obsah nutí se k ní znovu a znovu vracet. Poenta je trochu slabší, ale v tomhle díle jde o něco jiného a tak bych ho zařadil mezi ty lepší...
No, pár lepších už jsi ale napsal...

27.08.2006 13:32:00 | Mors

Pokud je to zajímavé, pokud je to s myšlenkou... jsem spokojen.

27.08.2006 13:25:00 | Darkspace

Atmosféru to má, bezesporu. Jen mi tam schází "celkový dojem", nevím jak to jinak popsat. Ale jinak je to dobré... A názorově zcela správné...

27.08.2006 13:20:00 | Walome

Chápu...

27.08.2006 13:09:00 | Jajja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí