Vlčí smutek

Vlčí smutek

Anotace: Je to moje první "větší" věc. Takže prosím mírněji...:) Jinak je to o lovci, který zapomněl a o vlkovi, který nezapomněl :)

Chci s nimi žít,
Chci s nimi snít,
Chci s nimi chtít,
Chci s nimi výt
Výt… Slyšet vlky výt,
Pro smutek nebo prostý smích.
To nevím já, je to sen?
Ne, musím s nimi zemřít jen.

Nevidím.
Kolem mě je tma. Vidím jen tmu.
Cítím chlad. Je mi zima. Velká zima.
Nevidím je, ale vím, že mě sledují. Jdou za mnou. Ti vlci.
Slyším jak vyjí. Snažím se před nimi utíkat, ale nejde to. Nevidím na cestu. „POMOC!“
Je jedno, že křičím, oni mě stejnak cítí. Cítí ten lidský pach.
Zastavím a zaposlouchám se, ale nic neslyším. Přestali mě sledovat? Ještě jednou se zaposlouchám do okolí, ale nic neslyším. Sednu si na zem. Je studená a mokrá, ale já si musím sednout, už nemám sil.
Co to bylo? Někde praskla větvička a nebo…
Už je vidím. Ne, nevidím je, vidím jeho. Je jenom jeden. Kráčí ke mně se smutným výrazem, jako by mi něco vyčítal. V jeho očích je vidět beznaděj, ale také v nich bouří zloba. Dívám se mu stále do očí a snažím se pochopit, proč to dělá. Už je u mě, ale já jen sedím na studené zemi a dívám se mu do utrápených očí. Proč to děláš, vlčku? Já ti neublížil. Tobě ne. Vidím jen jeho otevřenou čelist a slyším cvaknutí…

Vlk:
Měl jsem Tě rád,
vlčice má.
Kdo mi Tě vzal?
Proč to udělal?
Proč to není zlý sen?

Já ho najdu. Musím ho najít a pomstít se za smrt mých druhů.
Zavětřím ve vzduchu, zda ucítím jeho pach. Ano. Už ho cítím. Začnu výt a běžím tím směrem.
Ano. Cítím ho stále blíž. Já vás pomstím, já ho zabiji.
Proč se ten človíček zastavil? Už nemá sil? Ne. Už zase běží, ale tentokrát ke mně, a něco křičí. Začnu se plížit. Ano. Už se zastavil a nepokračuje. Teď Vás pomstím. Vidím ho, jak sedí na zemi a dívá se na mě. Jen se dívej. Podívej se na svou smrt. Jdu k němu pomalým krokem. Dívám se mu do očí, aby viděl, jak mi ublížil. Proč to nechápeš? Zabil jsi mou rodinou a mé blízké. Zapomněl jsi? Už je to dlouho, co tě hledám a teď jsem tě našel. Bezbranného a samotného. Zabiju tě jako jsi zabil ty je, bezbranné a samotné. Přistoupím k němu a zakousnu se mu do krku. Cítím jeho krev…

Láska je věc velká,
pro ni uděláš cokoliv.
Nikdy nevíš, co Tě potká,
tak se pak nediv. :)

B*B*
Autor I´Evolym Retsis, 19.09.2006
Přečteno 417x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trochu mi to přopomíná Kytici. Dá se říct že je to pěkně napsané ale ty myšlenky vlka my prostě vadí. ,,Ma milá" ve mně probouzí smích.

Ale pokračuj :-)

12.10.2006 14:33:00 | Misha4sel

Hezký. Mě se to moc líbí...nic víc k tomu nemám co dodat :)

20.09.2006 17:10:00 | Eylonwai

Celkem pěkné. Pěkně jsi to ukázal ze dvou stran.

20.09.2006 14:19:00 | Aglája

No, není to nejhorší...(:-))

20.09.2006 11:57:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí