Cesta ke hvězdám, do pekla a zpět, sedmá část

Cesta ke hvězdám, do pekla a zpět, sedmá část

Anotace: Tohle už je poslední....

Jen černý anděl touhou byl,
Když ke své hvězdě přistoupil,
A jen si přál,
Aby na ní nebyl sám.

Jak doteky spálených cest,
Cítil světlo z hvězd,
Na něž výhled měl,
Na svět však neviděl.

Vzal za ruku hvězdu svou,
Jiní přátelé už nebudou,
A vydal se, kam musel jít,
Musel - on nechtěl tam být.

Jak pálit cesty dovedou,
Než nás k cíli přivedou…

Touhle docela obyčejnou básničkou jsem se s tebou rozloučila. Byl jsi moje láska, první velká temná láska, ale přišla za mnou další.
Dnes večer nás čeká další akce. V malém zakouřeném, tmavém a hlavně rockerském klubu se bude konat koncert. Koncert kapely, na kterou by se dalo chodit donekonečna a stejně by to bylo málo.
Budou hladit struny a tak se snažit, že jich několik prasknou. Na každou písničku budou mít jinou kytaru, aby nás co nejvíce oslovila hrdá melodie. Rachot bubnů budeme zase cítit až v sobě. Někde hlouběji než v duši nebo v srdci, bude to v nás, v celém těle.
Dá se vnímat každý tón, každý úder do činelů, každý akord na kytaře, všechna slova ve tvrdých textech. Každý výkřik nadšených fanoušků. Pohledy všech okolo, kterým v očích bijí další salvy hudby. Ze srdcí dodávají celé kapele chuť pokračovat, budeme zavírat oči a znovu je otevírat a pískat, křičet a přidávat se do zpěvu.
A až se vrátím, vezmeme do rukou naše kytary a náš starý mikrofon a budeme doufat, že jednou vyjdeme na jejich místo a budeme mít to potěšení, že budeme moct hrát pro ostatní lidi. Pro obyčejné lidi, kteří umí jednu obyčejnou věc, totiž vnímat.
Budeme hrát další nové písničky a vrážet do nich své vlastní balady v srdci, jen aby oslovily ostatní a oni věděli, že nejsou sami.
Roztočíme to na malém prostoru uvnitř garáže. Budeme křičet do mikrofonu a do zdí tlouct svůj žár. Budeme pokračovat dál a dál, až do noci, klidně i do rána, pořád. Pro nás je hudba největší lék.
A vím, že po mém boku stojí Michael, má stejné srdce a v něm i baladu, která už našla svůj šťastný konec.
Dnes večer budeme spolu, všichni rockeři, stát pod jednou oblohou a čekat, až se rozletí brány a my budeme moct jít ukázat, jak umíme žít.
A nad námi bude padat sníh. Bude se sypat z černé oblohy a tát nám na tvářích. Tvářích, které během koncertu zčervenají a rozehřejí se. Bude z nich jen voda a ta pak pomaličku pokape po lících až ke krku, kde se odpojí a spadne na zem.
Tam se do rána změní v led a bude klouzat a bude to ona, kdo bude středem smíchu malých dětí, kterým se na tvářích bude kouzlit úsměv, když uvidí někoho padat. A bude to zase ona, kdo bude moct za to, že místo úsměvu se jim budou po líčkách koulet slzy bolesti, že spadly zrovna ony… a tak to půjde dál. Budeme milovat a ztrácet, budeme vítězit a v zápětí padat zpět na dno. Dokud budeme žít, pak se i my… ztratíme.
Autor Aaliyan, 02.10.2006
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten příběh se četl moc hezky a byla jsem ráda, že skončil tak jak skončil :-)
Jelikož jsem taky metalistka/rockerka, tak chápu tvoje pocity a dokonale jsem se do nich vžívala..možná po svém, ale rozhodně jsem věděla, že to co píšeš, píšeš ze srdce...
Jen jsem se do toho zakousla tolik, že mě ted zajímá i pokračování :-D ale to ne...to vše je už jen ve tvých rukou a tak to má být :-)

23.05.2007 18:17:00 | Rockinpiru

Asi ti zvednu náladu tím, že napíšu, že je to rozhodně NEJlepší text, co jsem od tebe kdy četla. Míň tě potěší skutečnost, že VŮBEC nezapadá k předchozímu příběhu, jako by k němu ani nepatřil. Možná to byl záměr, abys nám čtenářům ukázala, jak moc se hrdinka proměnila, ale podle mého názoru to bylo 1) moc rychlé a 2) ten text je fakt úplně jiný než ty ostatní, které s ním mají údajně tvořit celek. Netvoří.

03.10.2006 09:05:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí