Zmítán politickými ideály - Doležal

Zmítán politickými ideály - Doležal

Anotace: Vždyť to dělám pro dobro nás (já si vykám)

Vážení,

Sleduji politické události jako obyčejný občan a jsem velmi znechucen korupčním jednáním. Bohužel si myslím, že to, co je zveřejňováno, je jen špičkou ledovce a odhaduji, že 90% odhaleno vůbec není a trestní odpovědnost nakonec nemá téměř nikdo. Ono je jistě velmi obtížné korupci odhalit a prokázat.

Bohužel si myslím, že Váš dopis nic nenapravuje spíš jen objasňuje věci, které měli být již dávno řešeny viz majetková přiznání atd.

Pana Paroubka obdivuji za jeho schopnost vyvést stranu z krize způsobené působením svých neschopných a nebo právě všeho schopných předchůdců (byla i vyjímka).

Bohužel to co je právě zveřejňováno, nás dostává tam, kde byla za působení pana Grose - v prdeli. Za tento příměr se omlouvám, bohužel to tak většina osob alespoň v mém okolí vnímá.

Včera bylo zveřejněno, že budou pozastavena elektronická mýta, ptám se: jak je to možné? To na ministerstvu dopravy nevěděli, že to bude zpochybněno a soudně napadeno?!

Důležité dokumenty se ztrácí jako dětem omalovánky, jen ty jsou na to citlivější.

Vím, že můj dopis nepěje chválu, ona by taky v této situaci nic neřešila.

Pracuji ve stavebnictví, kde jsou malé firmy přímo vydírány velkými. K tomuto jim pomáhají nedokonalé účetní předpisy, kterých tyto firmy využívají plnou měrou viz pozastávky, splatnosti, skonta aj.

Smlouvy jsou vypracovávány za pomocí právníků s naprosto nepřiměřenými sankcemi, vždy však jen pro dodavatele.

Korupce by se měla potírat a to nejen v naší straně.

Na Vámi zaslaném dopise chybí parafování pana Paroubka, a tak je otázkou, kdo takto krásné písmo zvolil.

S pozdravem umělec2

Beru
umělec2 Povídky » Ze života

Anotace: Byly doby kdy tomu tak nebylo. Kdy to bylo?

Já jedinej to o sobě vím nejlíp.
Nechtěl jsem.
To bylo zpočátku.
Cpali mi to.
Dost jsem se tomu bránil.
Neměl jsem vše.
Ostaně tak tomu bývá.
Něco chtěli děti něco i já.
Tak jsem to vzal.
Nikomu to nechybělo a nám to dost pomohlo.
Dlouho nám to nevydrželo.
Potřeboval jsem další.
Něco zbylo, tak jsem přikoupil další věci.
Už nic nezbývalo, tak jsem si začal říkat.
A oni to nahráli.
A teď dávám já.
A zase nic nemám.
Ani manželku natož děti.

Publikoval(a): umělec2, 4.9.2006

V Praze dne 11. října 2006

Vážená přítelkyně, vážený příteli,

ČSSD vnímá korupci jako zásadní celospolečenské a politické téma. Podle řady průzkumů veřejného mínění je korupce jedním nejzásadnějších problémů, které trápí českou společnost.
V potírání tohoto problému je ČSSD připravena úzce spolupracovat se všemi politickými stranami, nevládními organizacemi a občanskými sdruženími. Je si třeba uvědomit, že problém korupce se týkal a vždy se bude týkat celého politického spektra, institucí nebo jednotlivých osob. Vyskytuje se, bohužel, všude tam, kde se jedná o moc, či veřejné prostředky. Korupce škodí státu, okrádá občany a firmy, poškozuje důvěru veřejnosti v politiky, státní i samosprávné orgány, ale i všechny politické strany. Neméně důležité je, že snižuje náš kredit v zahraničí.

ČSSD si je všech těchto závažných okolností vědoma a bude proto v boji proti korupci spolupracovat se všemi, kteří mají skutečný zájem tento mimořádně vážný problém řešit.

Osobně jsem se snažil již ve funkci předsedy vlády České republiky přijmout řadu opatření a rozhodnutí, která vedla k tomu, aby lidé, kteří nechápou politiku a správu věcí veřejných jako službu a morální závazek, nešpinili dobré jméno České strany sociálně demokratické. Považuji to a budu to považovat za svoji prioritu ve všech svých dalších politických funkcích.

Navrhnu sjezdu ČSSD takovou změnu stanov strany, která umožní, abychom se rychle a důsledně rozloučili s každým, u koho se prokáže, že členství v ČSSD mu slouží pouze jako štít pro nezákonnou či neetickou činnost.

Budu prosazovat, aby se v obou komorách parlamentu naši poslanci a senátoři soustředili na přípravu takových legislativních změn, které ztíží či znemožní korupci na všech úrovních státní správy a samosprávy. Budeme nadále prosazovat majetková přiznání politiků a veřejných činitelů, posílení kontrolních a vyšetřovacích mechanismů na všech úrovních a další zákony, které stanoví pravidla používání veřejných prostředků.

Česká strana sociálně demokratická má za sebou 128 let historie a za tuto dobu si vydobyla významné postavení v československém či českém politickém systému. Nemůžeme připustit, aby tento kredit a toto postavení bylo rozmělněno a promarněno kvůli selhání jednotlivců, kteří svým kriminálním jednáním vrhají špatné světlo na celou stranu.

Rozhodl jsem se Vám napsat tento dopis, protože jistě stejně jako já musíte být rozhořčeni událostmi, které se odehrály v médiích v posledních hodinách.

Tato zrada z vlastních řad, takovýto nehorázný čin, který připravovali někteří členové sociální demokracie, nesmí být důvodem, aby ti slušní a čestní, kteří nepochybně v ČSSD jsou, nesli znamení kolektivní viny.

Přesto Vás prosím, vážení přátelé, abyste s plným nasazením pokračovali ve volební kampani a nenechali se znechutit činy jednotlivců, kteří svým jednáním poškodili dobré jméno ČSSD. Komunální a senátní volby jsou již příští týden. Je před námi ještě spousta práce a ČSSD potřebuje více než kdy jindy aktivní členy.

S přátelským pozdravem

Jiří Paroubek
předseda České strany sociálně demokratické

Pro:
Tomáš Vedral; Ivan Škoda, Ing.; Jan Ottenschlager, Ing., CSc.; Drahoslav Matonoha, Ing.; Jiří Matějček, Ing., CSc.; Kristian Malina; Petr Kopec, Ing.; Jozef Kobza,Ing.; Michal Chuchla; Martin Horn, Mgr.; Jaroslav Doležal, Ing.; Kosta Dimitrov,Ing.; Milan Česal, Mgr.; Milada Blažková; Vyskočilová Jaroslava; Jiří Polák, Mgr.; Eva Zikmundová,1; Jana Vojtíšková, Ing.; Robert Vašíček; Miloš Týc,Ing.; Zdeněk Turek; Ivan Škoda,Ing.,ZAS; Radomír Šimek, Ing.; Hana Šablová; Jozef Šabla, Ing.; Provazníkovi; Tomáš Pelikán; Miroslav Pavlík, Ing.; Petr Pavlíček, Dis.; Božena Olmerová; Ludmila Odorčáková; Jiří Němec, RNDr.Ing.,CSc; Emil Milev; Karel Matouš, Ing.; Makovský, Ing., Angel; Irena Linterová, Ing.; Milan Kubín,Ing.,Dr.; Jitka Kopecká; Romana Komárková; Petr Karlický,Ing.; regionální kancelář Ing.Dimitrov; Pavel Jiroudek, Ing.; Martina Halaburdová; Gubin Oleg; Michal Geberle; Martin Fučík, Ing.; Petr Danovský, Ing.; Aleš Daněk; Matěj Bílek, MUDr.
Subject: Fw: Důležité: Dopis předsedy ČSSD členské základně

A co bude zítra?
Autor umělec2, 12.10.2006
Přečteno 432x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí