Někdy se říká

Někdy se říká

Anotace: Spousta slov, pro mě nemají cenu. Přátele vyděsily.

Všechno se změnilo.
Pár měsíců radosti... a co z nich zbylo? Zima. Škvíry ve dveřích všech starých domů začaly zpívat vysokými tóny své ledové písničky, které snad nemají konce. Ke schodům napadalo listí, stovky barevných zbytků léta se teď válí na každém kroku a nikdo je ještě neuklidil.
Schody na plochou, sluncem prohřátou střechu, někdo nechal sundat a nahradil je dřevěný žebřík, který se po práci vždy sundává, ano, sundává se po práci. Někdo se totiž rozhodl udělat z ploché střechy jen další patro. A pak už na ni nebudeme moct vylézt.
V ohradách postavených pro sedm koní je ticho, udupaná tráva se už ani nesnaží znovu se postavit. Jen se připravuje na první sníh.
Prolézačky postavené za obecním úřadem nám někdo obložil plotem a hromadou železných trubek zaskládal celý zbytek trávníku. A my nemáme kam jít...
Co mělo přijít, když byl čas, přišlo, až je pozdě.
Celý velký příběh se uzavřel smutnou kapitolou o cestě na hvězdy a zmizel v horkých plamenech ohně. A už se nevrátí. A někdy se říká, že nepřijde ani žádný další.
Nejlepší přítel odešel na opačnou stranu a s úsměvem na tváři řekl poslední čau. Teď už je pryč.
Láska je zadupaná někde v trávě v ohradě a nemůže nahoru. Brzy napadne sníh a i ona zmrzne.
Nejlepší přátelé, co ještě zbyli, už nic neví. Jsou jen lidmi, co by měli vše vrátit, ale nemůžou, jako by i oni, poslední andělé, měli zlámaná křídla. Někdy se říká, že ani přátelé nejsou všemocní.
Slunce vystrčilo své tuhé paprsky a voda se stala ledovou. I ta nejkrásnější zima je teď jen pouhou zimou. Nic víc, nic míň. Když zima jen dalším obyčejným obdobím, co je potom život?
Někdy se říká, že je zbytečný.
Autor Aaliyan, 19.10.2006
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podzimní nálada jak má být. Znám to, někdy až moc dobře. I když něco je na podzimu nádherného... Ale rozumím ti.

23.10.2006 18:49:00 | Sokolička

Taky si něco myslím o podzimu... ale jen v tom nejlepším. I přesto ti rozumím. Rozumím jen díky tomu cos napsala... Deprese jak má být, ale snad tě to brzy přejde... svět není tak špatný, když listí či vločky padnou...

20.10.2006 17:39:00 | Tömätäri

Krásný. Říkáš že jen spousta slov co pro tebe nemají význam, ale ty si z těch slovíček poskládala krásnou povídku. Mám občas stejnej pocit a ani nemusí být podzim, který tak miluju.

20.10.2006 14:42:00 | Hmla

Já podzim taky miluju, až na to, že se holt něco nepovedlo.

20.10.2006 11:33:00 | Aaliyan

Páni, proč mají všichni kolem mě podzimní depku? To přece není možné, vždyť podzim je tak nádherný a barevný, můžeš se zachumlat do teplé šály, seět doma s velkým hrnkem horkého čaje, poslouchat písničky, číst si (můj případ), zajít s kamarády do čajovny nebo někam jen tak posedět.... Lidi, neblázněte, udělejme z podzimní depky zase jen mýtus - protože ono to nic jiného není!

20.10.2006 08:57:00 | Gina Rocca

zajímavé a hodně depresivní, ale velmi dobře vystihnutá situace :-)

19.10.2006 17:02:00 | Floppy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí