Strach

Strach

Anotace: Krátká povídky. Někdo říká, že je to horor. S tím nesouhlasím.

Amy byla v koncích.
Snažila se uklidnit,ale nemohla zastavit svůj zběsilý útěk. Nedokázala to. Neměla možnost znovu volit, zda se rozeběhnout či ne. Její strach byl silnější než rozum a vůle.
Ve tmě za sebou cítila přítomnost osoby.
Černě oděného muže. Šat, tváře a části končetin vyčnívající z roztrhané uniformy měl potřísněné krví, blátem, potem a ulepené od pavučin. V ruce držel kuši na šipky.
Utíkala dál tmavou chodbou. Před sebou i za sebou tmu. Chodba byla úzká, tak úzká, že se dívka při běhu dotýkala lokty obou jejích stran. Snažila se vyvinout v sobě absolutní výkonnost, ignorovala četné klopýtnutí způsobené kluzkým povrchem podlahy chodby.
Pronásledovatel byl vůči ní v mnoha směrech ve výhodě. Jedna z nich byla velice překvapivá. Jeho vymytý mozek si dokázal vzpomenout na jednu z vlastností této chodby. Byla slepá.
Muž nespěchal. Šel pomalu, po pár krocích se zastavil a několikrát vystřelit z kuše do tmy před sebou. Chodbou se ozval dunivý zvuk. To se Amyino tělo skácelo k zemi.
Chvíli se kutálelo v kotrmelcích a pak zastavilo o stěnu na konci chodby. Mužovo odhodlání se zdvojnásobilo. Toužil po smrti. Už jen stál a naslepo střílel. Byl tak zabraný do své vášně, že nevycítil přítomnost Amyina chlapce ve tmě za sebou.
Michael sevřel meč ve svých rukou. Nadechl se a prudce rozmáchl. Pronásledovatelova hlava dopadla na zem. Dál už si mrtvoly nevšímal, neudělal to z potěšení. Rozběhl se ke konci chodby. Chodbou na malou chvíli probleskly paprsky zapadajícího slunce, ve tmě načrtly obrysy dívčina těla.
Amy ležela skrčená na zemi a třásla se.
Jed, projelo Michaelovi hlavou, ty šipky byly jedové. Pocítil absolutní bezmoc...Má jen základní lékařský výcvik...s sebou žádné léky...do nejbližší vesnice tři dny cesty.
Kleknul si vedle dívky a něžně se dotkl její ruky. Chtěl aby věděla, že je tu s ní.
"Amy..." dál už se nedostal. Amy najednou prudce zvedla skloněnou hlavu a zaúpěla:
"Můj kotník, Michaeli,ani si nedokážeš představit ,jak bolí vyvrtnutý kotník!"
Na chlapcově obličeji se objevil úsměv a Amy si stěžovala dál:
"Netrefil mě, ale ten kot-níííík...
Autor lapi, 04.02.2005
Přečteno 460x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí