Bělostný rytíř

Bělostný rytíř

Anotace: Utrpení bělostného rytíře. Trocha alegorie. Za komentáře budu opět moc rád. Asi bych to spíš dal do jiné kategorie, ale to by potom nebylo ono.

Díra v srdci bílého jezdce byla vyplněna čerností nicoty. Pomalu ho nahlodává zevnitř, ničího a způsobuje mu bolest. Mění jeho jinak stoprocentně pevné tělo v tvrdém pancíři na pouhou bolestivou trosku. Vždy, když se nicota objeví, ostatní rytíři jsou zdrcení a bojí se, aby i na jejich těla nepřišla ta zhoubná slabost. Mají strach, aby nebyly další na řadě.
Však tento jezdec muže být ještě zachráněn, nicota není ještě v celém jeho těle, ještě může přežít. Jeho tělo, ale musí být uvrhnuto do strašných muk a bolestí, nicota musí být vyrvána ze samého středu jeho srdce ohromnou silou. Musí být zničena v jeho středu. Pokud se to ovšem včas nepodaří a nicota ho pohltí. Musí být rytíř zničen. Zničen a to velmi složitým rituálem.
Musí přijít zubař a vytrhnout ho z dásně. A to bolí.
Autor Alucard, 30.10.2006
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo a ještě... to původně nebyla úvaha, ale referát do psychologie...

Čekám na odpověď... zatím

16.11.2006 21:04:00 | Žiťa

Dobře napsáno! Ale chtěl bych přejít k Tvým otázkám, k mému Deprese a umělci...
Tak k první otázce: Ano, myslím si, že je to jen představa, protože nic jiného, než představy na "světě" není. A já si myslím, že je to nejpravdivější představa ze všech.
Druhá: Já myslím, přímo tohle konkrétní poznání. Jistěže si to dokáže uvědomit každý, ale pochopit to, uvědomit si to, připustit věřit tomu... a myslím, že z toho šťastný asi ten dotyčný zrovna být nemůže.
A za třetí: Ten konec jsem asi špatně stylizoval... Bylo to myšleno tak, že i v tom ústraní, kde se schovávali před "stádem", sice prožívali deprese, ale to obsahuje i ty stavy euforie, ve kterých tak urputně tvořili. Nic je tam nebrzdilo. Samozřejmě, že v samotě, ještě neznamená, že už vživotě neviděli živou duši.

Konečně nějaký rozumný komentář, kždý jen píš: líbí, nelíbí, atd. ale, že by se někdo zeptal, to ne. (ikdyž to jsem právě teď udělal já s tvým dílem, když jsem napsal: Dobře napsáno :-) )
Jinak Děkuji!!!

16.11.2006 20:59:00 | Žiťa

Po Píši vám, to nejlepší, co jsem tu našla..nejde jen o tu alegorii,ale máš i větnou stavbu a styl(takže tak trochu nesouhlasím s předešlým komentářem).. Stačí se jen podívat na první větu, která čtenáře jak navnadí, ale neřekne toho příliš (a proto zaujme k dalšímu čtení). 100%

07.11.2006 08:57:00 | Flora

Původně jsem chtěla dát 80%, ale dávám 100, protože je to fakt vtipný. Ten konec je bombastickej... musela jsem si to pak přečíst ještě jednou a je to fakt výstižný... jen maličko ta forma - větičky a věty, souvětí a mezery... tam je malinko chaos, ale myšlenka výborná!

01.11.2006 16:50:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí