Bulvy

Bulvy

Anotace: Trocha psychadelie. Uvidíme, jak se vám to bude líbit. Za kometáře budu opět jenom rád

S úžasem hledím na koberec. Pomalu se nad ním vznáší armáda Bulv. Bezhlučně plují nad chlupatými střapci koberce. Co chcou? Pomalu se ke mně přibližují. Mám je na nohách, jako by se mě nedotýkaly, však jsou ale tak blízko, jako by po mně klouzaly. Stoupají po mém těle nahoru, směrem k hlavě. Pro Krista co chcou? Ježíši, oni chtějí zverbovat mé oči, chtějí je donutit, aby mě opustily a šly s nimi. Ne, to nedopustím. Chci ty bulvy ze sebe smést, však těsně před nimi se mi zastaví ruka, jako by je obklopovala nějaká stěna. Zaostřily na mou ruku. Okamžitě odletěla jako po ráně od pálky. Au, to bolí. Blíží se nahoru, co můžu dělat? Nejdou setřepat, srazit taky ne. Aaa už jsou u hlavy. Co teď, co mám dělat?
Najednou tma. Nevidím nic. Všude jen ticho. Křičím, křičím ze všech svých sil, jen ozvěna. Armáda Bulvy už je zřejmě pryč a s ní i ty mé. Podařilo se jim je přesvědčit. Zbyla jen tma a palčivá bolest v ruce.
Autor Alucard, 31.10.2006
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Koukám, ty ses díval na mojí povídku tak já si přečtu tvojí... Je to zvláštní... Nevím co k tomu napsat ale líbilo se mě to... Ani nevím proč...

17.11.2006 09:46:00 | facka

To znáš ten fór, jak sedí chlápek na veřejnej záchodcích a tlačí a tlačí ze všech sil na míse a najednou příjde uklízečka a zhasne a z hajzlu se ozve - Ježíši mně vypadly voči!!!
:-) - jinak k tomuto dílku fakt komentář nemám...
asi jsem to nepochopila :o(

01.11.2006 17:09:00 | Hannazka

hh, musím uznat, že nejdřív jsem nevěděla, jestli se smát, nebo zhrozit, každopádně je to zajímavě smyšlené dílo a moc se mi líbilo ;o)... agnes:o)

31.10.2006 17:20:00 | Agnesita

hh, musím uznat, že nejdřív jsem nevěděla, jestli se smát, nebo zhrozit, každopádně je to zajímavě smyšlené dílo a moc se mi líbilo ;o)... agnes:o)

31.10.2006 17:20:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí