Poslední sbohem pro tebe

Poslední sbohem pro tebe

Anotace: Pro člověka, který mě uměl rozesmát, ale i zklamat....

Ptát se tě, jak se máš, je asi zbytečný. Vím, že skvěle, jsi s ní, tak se jinak mít ani nemůžeš. Mezi námi to skončilo asi právě kvůli ní. Prý jsi nikoho nehledal, našla si tě sama. Ale jak nehledal? Měl jsi přece mě...
Víš, všichni mě před tebou varovali. Říkali, že mi ublížíš a budu jednou z mnoha. Já to přece jen zkusila a trvala na svém. Teď už vím, že měli pravdu. Až dnes jsem pochopila, co tím mysleli.
Ze začátku bylo všechno krásný. Postupem času se začaly objevovat rozdíly. Po pár dnech jsi mi začal říkat, jak mě miluješ. Jak jsi to ale mohl vědět, vždyť ty jsi nikdy zamilovaný nebyl. Pokaždý sis jen užil a šel dál. Nikdy tě nezajímalo, co cítí druzí. Možná to bylo i věkem. Já vím, co chci od života i od toho, koho miluju. Ty se jen bavíš, ale tu opravdovou lásku nehledáš. Jednou určitě, teď na ni ještě nejsi připravený. Víš, pokud někoho miluješ, odoláš všem těm, které tě svádějí. Věděla jsem, jaký jsi, možná proto jsem na tebe s tímhle útočila. Snad abych se ujistila, že tohle mi neuděláš.
Říkali, že je dobře, že to takhle skončilo. Ale pro koho? Pro tebe? Pro mě? Asi ne. Mně to spíš moc ublížilo. Pošlapal jsi všechno to krásné, v co jsem věřila. Tobě jsem dala to, co nikomu předtím. Ale nelituji toho...
Teď brečím, jsem smutná, ale vím, že jednoho dne se probudím a řeknu SBOHEM... Utřu poslední slzu, která spadne někam do neznáma. Nikdy nezapomenu na to, co jsme spolu prožili. Děkuji ti za ty nádherný chvíle. Ale já jdu dál, ze vzpomínek se žít nedá...
Děkuji
a
sbohem...
Autor @lex, 02.11.2006
Přečteno 387x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Líbí se mi Tvá otevřená zpověď a upřímnost s jakou je Tvé dílo napsané. Taky souhlasím s Tvým názorem - že když člověk někoho miluje, odolá ostatním, kteří ho svádí.

03.11.2006 13:10:00 | Katka de Krho

Kdo nezažil,nepochopí...Já to chápu...Trvla dlouho,než jsem se z toho dostala,ale dostala...Postupem času přijdeš na to,že Ti za to opravdu nestojí a povzneseš se nad tím.Chce to vydržet.Třeba ta holka,co je s ním,se trápí taky jak ty,když jsi s ním měla vztah a třeba dojde na to,co je on doopravdy zač...Držím Ti pěsti.

02.11.2006 20:39:00 | lonely.princess

Bohužel to pravdivý je a zrovna to prožívám...

02.11.2006 18:16:00 | @lex

moc hezký...

02.11.2006 17:55:00 | bittersweet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí