Navždy

Navždy

Anotace: Prázdná slova, která v jedné chvíli znamenají...-vše?!

-Jsi pro mě všechno. Celý svět.-
-Vážím si tě.-
-Nedokáži si bez tebe představit život.-
-Moc jsi mi pomohla.-
-Mám tě rád.-
-Navždy.-

Děkuji. Děkuji ti, za všechna tato slova. Potřebovala jsem to slyšet, protože zase mám proč žít.
Nejraději bych vyběhla ven a všem řekla, že jsem to konečně našla. To, co hřeje na srdci a to, co rozjasňuje třpyt v očích. To, čemu někdo říká láska. Ale já ne. Mně stačí mít pocit, že mě má někdo rád a váží si mě. Nemusím té věci říkat tak vznešeně - láska, protože tímto jednoduchým slovem nejde zachytit nic z toho co cítím.

-Navždy.-

Po skle stékají dešťové kapky.
Pláču.
Pláču, protože jsi odešel.
-Navždy.-

Nedovřeným oknem šeptá vítr svoji píseň.
Tiše a přesto tak nahlas.
Stejně jako já to své Proč?!
-Navždy.- se budu ptát Proč?
Autor kookky, 09.11.2006
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavé, pěkně napsané a je tam i ten hlubší význam. Jen tomu aspoň pro mě něco maličko chybí, neumím vyjádřit co. Ale stejně se mi to líbí.

10.11.2006 15:38:00 | Sokolička

Povedené...líbí se mi, jak si hraješ s jazykem..."nedovřeným oknem vítr šeptá svoji píseň"... :) A zaujalo mě to i obsahově. Řekla bych, že hodně děl naší generace nemá takovou tu hlubší myšlenku, docela mi to chybí, takže vážně oceňuji...

10.11.2006 13:01:00 | Ver.u.s

moc hezky,ten spad a vubec...v prostrednim odstavci jsem se s tebvou ztotoznila a to se mi libi,kdyz nachazim v povidkach neco co znam vic...neco myho..

09.11.2006 21:43:00 | Me and you and all the others

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí