Z lásky prokletí

Z lásky prokletí

Anotace: napište jak se vám to líbí pls. :-)

Když jsem vás spatřil, nevěřil jsem. Myslel jsem, že jste iluzí, klamem či odezvou dávných časů, které se ztratily v mysli lidí. Tento dopis píši už několik let, vždy jednu řádku, nikdy víc a nevím, zda ho někdy dopíši.
Věřte mi, že jste největší zkázou mého života. Kdybych byl malířem, můj život je zasypán milionem vašich obrazů. Kdybych byl básníkem, tak mé básně nesou jen jedno jméno. Jen kdybych to jméno znal.
Byl jsem na tom místě, kde jsem vás spatřil. Když jsem přicházel, vycházelo první jarní slunce. Při odchodu mi na ruce padal první sníh.
Spatřil jsem vás ve snu, promluvila jste na mne a já nemohl několik dní spát, prosím, přijďte zas.
Navštěvujete mě každý večer, chodím teď spát čím dál častěji, abych mohl hledět na vaši tvář, poslouchat váš hlas a být ve vaší přítomnosti. Jsem teď šťastnější než kdy dřív, děkuji vám, moc vám děkuji.
Den mě ničí a noc očekávám tak chorobně, že už nevím, jak to vydržím. Beru léky, však jen občas, chci s tebou být pořád, nejsem si jist, jestli to tušíš, ale miluji tě.
Ty léky mi dávají skutečný život. Přes den nevycházím, sluneční paprsky ničí mé oči, asi nechám zazdít všechna okna.
Procházeli jsme se po pobřeží, mluvila jsi dlouho a já jen poslouchal, máš překrásný život, závidím ti.
Jeden prášek nestačí, musím stupňovat dávky, ale není to nic hrozného, neboj se o mě.
Včera jsem neměl vodu, zapíjel jsem proto prášky vínem, tak krásný den ve svém životě snad nepamatuji.
Přišel ke mně doktor, prý že ho poslal bratr, musel jsem ho od sebe vyhodit, copak jsem nemocný, já jsem na tom výborně! Takhle jsem se snad ještě necítil!
Skotská je dobrá, lépe po ní usínám. Mám ve skříni několik lahví a ty jsou jako vlak, co jede za tebou a já si ten vlak nenechám ujet.
Dnes jsi mě políbila. Nechtěl jsem se probudit, ale pak když to přišlo, cítil jsme se jinak, jiný než dřív.
Nemám léky, doktor mi je nechce předepsat, promiň, že jsem dnes nepřišel, moc se omlouvám.
Křičela jsi na mne. Je mi to líto, je mi to moc líto.
Ten chlápek na ulici tvrdil, že mi to pomůže. Ty prášky jsou dost drahé a prý to nemám nikde roztrubovat, kdo mi to dal a podobně, ale vyzkouším je.
Musel jsem za tím chlápkem znova, chtěl víc, ale ne o tolik, aby mě to odradilo. Mě nic neodradí.
Je to zmetek, chce třikrát víc, řekl jsem mu, že to prostě nekoupím. Druhý den ráno jsem musel vybrat úspory, nechci si to přiznat, ale nemůžu bez toho žít. Nemůžu žít bez tebe.
Napadlo mě, že smrt je vlastně věčný spánek…
Docházejí prachy a vše se hroutí, naštěstí ve spánku je vše skvělé, ty jsi skvělá. Dnes jsem tě slyšel poprvé, když jsem nespal, nechápu to, ale to mi vůbec nevadí.
Nabádala jsi mě, ať jdu za tebou. A já chci jít……
Dneska jsem to přehnal, ráno, když jsem se probudil, nemohl jsem chodit.
Koupil jsem si zbraň, byla dost drahá.
Chci s tebou být na věky, má jediná, už chybí jen odhodlaní, myslíš, že to udělám…
Autor Res!st, 15.11.2006
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Překlepy opravím, omlouvám se za ně..........a všem děkuji za komentáře

19.11.2006 23:51:00 | Res!st

Tak tohle byla fakticky krásná povídka. moc se mi líbila, asi si jí přečtu ještě jednou. Má to smysl, je to moc hezky napsaný. Máš vážně talent. Piš pls dál.

17.11.2006 15:16:00 | Barunka=o)

fakt pekny...

16.11.2006 19:37:00 | Anijanka

Moc se mi to líbilo. Akorát taky nějak nechápu to s tim vykánim a tykánim.

16.11.2006 19:11:00 | wauired

Mě se to docela líbilo. Povzbuzuje to fantazii, vede to jedním směrem, je to poměrně jasné, ale nechává prostor pro fantazii.
Občas tam jsou zásadní překlepy, které pak trhají nit příběhu, bylo by dobré je opravit a projít si to po sobě. A taky jsem nepochopil proč nejprve vykáš a pak tykáš. Ta hranice je ostrá, z ničeho nic začneš tykat a já nemám souvislost proč.
Ale jinak se mi to velmi líbilo, talent z toho čišel na sto honů, pokračuj pokraču, máš na to...

16.11.2006 10:32:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí