Chci už vystoupit

Chci už vystoupit

Anotace: Je to o tom, jak je vše zbytečné, když jsme sami.

Ublížil jsi mi, jak jen člověk člověku ublížit může. Zabil jsi naší lásku, důvěru a věrnost. Vše kvůli čemu jsme tu my dva žili. Jakoby zavál na pár minut vítr a sfoukl vše, na čem nám záleželo. Vše se zdálo být pevné, ale byl to jen domeček z karet.
Slunce přestalo svítit a hřát. Vše zbarvilo se do barev šedých až černých. Květiny už nevoní a nemají barvy veselé, pestré. Teď jakoby vadnou v barvách smrti. Zdá se to být konec bez návratu.
Nechte mě, nepomáhejte mi, už nežádám od nikoho pomoc. Teď je totiž pozdě, vždyť byli jste vždy jak hluší a neslyšeli můj křik o pomoc, který ve větách mých se skrýval. Chci vystoupit, chci za sebou zavřít ty dveře a zamknout na velký černý klíč, který vhodím do hluboké tmavé studny končící až v pekle.
Nestírejte mi slzy, prosím, ty jediné jsou mým společníkem v mé velké samotě. Točí se mi z toho hlava, všude kolem mě lítá tisíce zbytečných a prázdných hodin, které aniž by to tušily, zkracují kousek po kousku můj život.
Znáš ten pocit? Kdy je vše kolem tebe tak marné, obličeje lidí tak prázdné a duše jakoby bez života? A ty to nemůžeš nijak změnit a i kdybys chtěl, časem zapomeneš, co to vlastně je za pocit být šťastný, a žiješ nadále v té šedi. V té samotě, v které je přítomen jen tikot hodin, který stále připomíná, jak vám ubíhá čas. Vše je tak zbytečné.
Tak mě pusťte, ať můžu zamknout svůj život a tiše vystoupit. V samotě, se zlomeným srdcem a bez tebe...
Autor Snyty, 22.11.2006
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je.. doslovný vyjádření mě. Naprosto přesně znám tyhle pocity. S tím, že vím, že na všechno musí být dva a za všechno většinou taky můžou dva, nikdy není chyba jen na jedné straně. Ne, nezamykej si život. Určitě to není tak zlý. Zas evyjde sluníčko, uvidíš

02.12.2006 19:52:00 | Katitek

vždycky přemejšlim, proč sou některý články tolikrát čtený, ale hodnocení žádný, v komentářích prázdno. jenže taky to někdy dělam, třeba teď... přečetla jsem a nějak jsem k tomu neměla co říct. teda pořád mam pocit, že k tomu nemam moc co říct. dílo, který neurazí, ale ani mě neposadí na zadek. napsaný hezky, téma ohraný. možná by to bylo hezčí jako básnička...nevim. ale něco tomu chybí, šťáva nebo tak něco.

28.11.2006 17:26:00 | bittersweet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí