Je mně na chcípnutí, ale do práce musím...

Je mně na chcípnutí, ale do práce musím...

Anotace: -

Asi dostanu vynadáno, ale risknu to. Vím, že Liter je autorský server, ale tenhle článek mně přišel natolik vtipný, že ho tu vyvěsím bez nároku na honorář. Autor je neznámý, dnes mi přišlo mailem...

 

 

 

.

 

.

 

 

Jedu z práce. Je mi 73 let. Musím vlakem, protože jsem o řidičák přišel jako zdravotně nezpůsobilý. Poté, co mi ve vlaku štípne lístek průvodčí s naslouchátkem a silnými dioptriemi, vystupuji. Vystupuji velice opatrně. Mám totiž jen jedno oko. To pravé mně vypíchl sedmdesátiletý oční chirurg při odstraňování šedého zákalu, když se mu třásly ruce, protože měl Parkinsonovu nemoc.

 


 

Z lokomotivy vytahují strojvedoucího na invalidním vozíku. Procházím nádražní halou, kterou hlídá hrbatý policista, který se pomočil. Opět to nestihl. Vycházím ven a jdu na tramvaj. Řidička žádá cestující, aby jí řekli, kde má zastavit, protože trpí ztrátou paměti.

 


 

Vystupuji a mám hlad. V restauraci mi číšník oznamuje, že jídlo dostanu, jakmile se podaří dostat kuchaře z komatu. Objednávám si pivo, ale číšník kvůli třesu rukou půlku vylije, než dojde k mému stolu. Chci zaplatit, ale číšník nerozezná stovku od tisícovky a nemůžeme přijít na to, kolik má vlastně vrátit peněz.

 


 

Jdu domů. Mé děti ve věku 48 a 50 let se mě ptají, jestli bych jim nepomohl najít nějakou práci? Ne, děti moje, na to jste ještě příliš mladí. Ještě pracujeme MY.

 


 

Večer jdu do Národního divadla na Labutí jezero. Beru si raději Pampers, abych to vydržel. Představení je hned v prvním dějství zrušeno, protože 68letá baletka, představitelka hlavní role, padá a láme si krček kyčelního kloubu. Vracím se domů.

 


 

Odložím obě protézy. Pustím televizi a sleduji celostátní oslavy narozenin prezidenta Kalouska, který se k naší radosti v plné síle, zdraví a svěžesti dožívá 120 let.

 

.

 

Je mně na chcípnutí, ale jdu na noční.
Autor Aťan, 29.10.2011
Přečteno 534x
Tipy 10
Poslední tipující: Iv, Zasr. romantik, drsnosrstej kokršpaněl, s.e.n
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D

31.10.2011 09:14:45 | Lagedama

Sklípkani mně doma neprošli, máme k večeři bohužel něco jiného :-(

http://cestovani.idnes.cz/zvireci-penisy-v-pekingu-specialita-pro-gurmany-fu7-/igsvet.aspx?c=A080815_150640_igsvet_tom

30.10.2011 19:19:12 | Aťan

Zasr. - tak já si jdu vyřídit ten nárok... nějak se necejtím...

30.10.2011 11:20:27 | Aťan

Naopak bychom měli s Labutí začít, kdo jiný by nám mohl odborně poradit? ...možná ještě čubík s kačenama:-)

30.10.2011 11:18:11 | Aťan

Článek je skvělý! Když jsem říkal před pěti lety, že se nemohu dožít důchodu, všichni se mi smáli. Dnes mí vrstevníci zjišťují, že hranici odchodu do důchodu posouvají rychleji, než stačíme stárnout. Asi si budeme muset zfalšovat rodné číslo! Jinak se do důchodu nedostaneme.

Prý je ve vládě nový návrh. Na důchod budeš mít nárok tři dny před svou smrtí. Na vyřízení budeš mít týden a musíš se dostavit osobně s potvrzením o ekologickém zpopelnění tvého těla a zaplacení poplatku za uložení na skládku na sto let dopředu. A zastoupení je zakázané!

30.10.2011 10:40:37 | Zasr. romantik

Aťane, chci vyrábět zařízení na chytání kačen a labutí, na Labi jich je tolik, že by z nich mohly být živy zástupy. Sháním základní kapitál, jdeš do toho? Vysoká návratnost vložených prostředků!!! Kam se hrabou státní dluhopisy.

Jo, a neříkejte to Labuti, asi by se jí to nelíbilo! :-)

30.10.2011 10:28:21 | Zasr. romantik

...čubík, teď jsem jednoho pavouka vyzkoušel, ale jako oříšek nechutnal. Neměl jsem ho předtím upražit, nebo tak něco?

30.10.2011 09:35:28 | Aťan

Co vy na to?

----/člověk z lidu/ "Zdá se ,že z této cesty není úniku a třeba přiletí kometa a smete nás ze světa"

----/ Horní vrstva/ " Mám vystaráno,ještě vyzvednu šár zlatých cihel-odstupného
a uvolním pracovní místo prácechtivým."

30.10.2011 08:04:40 | s.e.n

Téda to mě fakt pobavilo :)

29.10.2011 20:53:39 | Iv

...možná ty asfaltový, ze sportovní střelby :-)

29.10.2011 18:02:21 | Aťan

kdo ví, možná nám z tý samý práce budou lítat pečený už do huby :-)

29.10.2011 17:48:20 | Lagedama

Taky jsem se těšil na dobu, jak budu jednou v parku krmit holuby... ale jak to vypadá, budu si je chytat k jídlu! :-) Ale budu je žrát syrový, na plyn a elektřinu finačně nedosáhnu, lesy kvůli dřevu budou hlídaný... :-)

29.10.2011 16:58:37 | Aťan

těšim se na tu dobu, štěstí a pohody 8-)

29.10.2011 16:30:13 | Lagedama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí