Jsem pavouk

Jsem pavouk

Anotace: Možná to na první pohled do této sekce nepatří, ale možná někdo pochopí. Pro pochopení to chce na konci trochu představivosti.

Jsem pavoukem
Jsem sama v objetí mé jemné pavučiny. Kdo chce vstoupit - zemře.
Pojď
Stačí se ke mně přiblížit a já hned zpozorním, připravím se na boj, který ty stejně nemůžeš vyhrát. Můžeš se snažit uprchnout, můžeš prosit ... nic ti už nepomůže. Moje pavučina je varování pro všechny a ty jsi neuposlechl. Následuje trest. Budu ti pomalu ubližovat a tebe to bude hodně bolet, ale já jsem tě varovala. Vypadám sice zranitelně, jsem malá a křehká, ale pavučina mi proti tobě pomůže. Nemáš šanci.
Zemřeš
Proč? Myslíš, že to dělám. protože jsem sama? Proto všechny trápím? Ne, mýlíš se. Já si sama vystačím. Nikomu nedůvěřuji. Vždyť všechna ta bolest, kterou mi způsobili ostatní, ze mě udělala zabijáckého tvora. Dnes jsem silná. Dnes už jen já a moje pavučina. Jen jí bezmezně věřím, ta mě nikdy nezklame.

Jen já jako pavouk a moje pavučina jako ...
Autor kookky, 16.12.2006
Přečteno 275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to dobry. Jak sem to tak četla tak moje pocity byly podobne a v tohle obdobi i jsou. Proste a jednoduse ses(sem) musela obrnit proti svetu, proti ty bolesti.

17.12.2006 12:34:00 | Sammi-Kielli

Je to docela dobré, ale ten sloh a vyjadřování mohlo být lepší...

16.12.2006 15:18:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí