S cizím mužem - 2.

S cizím mužem - 2.

Anotace: -

Odlož si,“ čekal, až si rozepne kabát, aby ho pověsil. „Dáš si víno?“ zeptal se, když ho pověsil, a díval se jí střídavě do očí a na prsa uvězněná v krajce. Podvědomě si olízl rty, když spatřil vztyčené bradavky. Boha jeho! Ucítil ono známé cukání ze vzrušení.
Zula si lodičky a bosky ho následovala do kuchyňky. „Červené, prosím,“ sdělila požadavek.
„Mám tady Merlot, Modrý Portugal, Bordeaux…,“ četl nápisy na vinětách ve vinotéce.
„Merlot, díky,“ usmála se. Ležérně si zkřížila paže na prsou, aby se necítila jako nahá.
Vytáhl láhev a do druhé ruky vzal skleničky. Kývnul na ni směrem k pokoji, který sloužil současně jako obývací pokoj i ložnice.
Uklizená místnost se dělila na ložnici s velkou postelí a vestavěnou skříní a obývací pokoj s koženou pohovkou, knihovnou, malým stolkem a televizí. Postavil skleničky na skleněný stolek k misce mandlí.
„Ako doma,“ pobídl ji, aby se posadila. Nikola neváhala a usadila se do měkké náruče pohovky. Mezitím Ondřej otevřel Merlot a oběma nalil.
„Jak to, že se jmenuješ Ondřej a ne Ondrej, když jsi ze Slovenska?“ zeptala se.
„Moja mama je z Moravy, preto,“ objasnil.
„Na zdraví,“ přiťukla si s ním a napila se opojného moku zpočátku opatrně, aby si ho vychutnala. Musí mít něco v hlavě, aby udělala to, proč je tady, a dorazila skleničku do dna.
„Si pekná,“ složil jí kompliment, odkládajíc sklenku, z níž sotva upil.
„Díky, i ty,“ odpověděla s úsměvem.
„Choď ku mně, En,“ natáhl paži na opěradlo za jejími zády.
Poslechla ho. Naráz se ocitla v jeho sevření. Jeho obličej byl velice blízko jejímu. Hleděla mu do očí, dokud se nezmocnil jejích úst. Líbal hladově, sál rty a přitom jí rukou hladil po noze, až se dostal pod okraj košilky.
„Máš kalhotky?“ přestal ji líbat.
„Samozřejmě,“ přikývla.
„Dolu s nimi,“ pustil ji ze sevření.
Vstala, na bocích si vykasala košilku, předklonila se a pomalu si stahovala tanga dolů. Dívala se mu celou dobu do očí.
Sledoval její pohyby, jak odhalila nohy v punčochách, plná ňadra ve výstřihu. Vystoupila z prádla a nechala ho ležet na zemi.
„Kam teď?“ zůstala před ním stát.
„Sem,“ ukázal na svůj klín a poplácal se po noze.
Obkročmo se na něj posadila, košilku jí vyhrnul tak, až ji oběma rukama přejel po holé kůži zadečku. Zabořil prsty do masa a sevřel jej.
Rozhalila mu župan na hrudi a prsty zabořila do chloupků. Sevřela je prsty a zatahala, až sykl.
„Potvora!“ šeptal jí do ucha vzrušeným hlasem a jazykem přejel po krku. Plácl ji po jedné půlce a pak si ji přitáhl ještě blíž, až ucítila jeho vzrušení pod silnou látkou županu. Pohnula se na něm, až zasténal touhou. Stáhl jí ramínka, chtěl vidět ta obrovská prsa bez látky. Lízat a sát bradavky.
Zaklonila hlavu a zavřela oči. „Máš pod tím županem něco?“ odvážila se zeptat.
„Nie,“ blížil se k jejím ňadrům a přes látku skousnul bradavku. „Daj ruky hore,“ požádal ji a ona poslechla, aby ji definitivně svléknul. Košilka se snesla k zemi.
„Tak si ho svlékni,“ chtěla zase ona a rozvázala pásek. Když ho uvolnila, rozhalila plášť halící jeho tělo a vstala.
Sáhl do kapsy a na stolek položil několik barevných čtverečků. Huňatý župan mu sjel na zem, zůstal před ní stát nahý a vzrušený. Popadl ji a přitáhl si ji k tělu.
Cítila, jak v ní hoří oheň podpořený alkoholem a jeho přítomností. Toužila ho mít uvnitř. Sama ho hladově políbila.
Couvnul k pohovce a stáhl ji s sebou. Ležela na něm vzdychající a vzrušená.
„Chcem ťa, En!“ natáhl se na stolek pro jeden z kondomů.
„I já,“ odpověděla smyslů zbavená a vzala mu ho z ruky. Měl v hlase cosi, co ji dráždilo a vzrušovalo.
„Čo robíš?“ zeptal se, pasoucí se pohledem na jejím měkkém těle.
„Nasadím ti ho,“ roztrhla obal a vytáhla ochranu.
„Tak v posteli,“ zvedl se a odvedl ji do druhé části místnosti. Sledovala jeho široká záda a pevný zadek, svalnaté nohy. Posadil se na kraj a čekal, co udělá.
Držela kondom za špičku, aby v ní nebyl vzduch, vložila ji do pusy a klekla si před něj. Jazykem shrnovala gumovou ochranu po jeho tvrdém údu dolů, pak už si pomohla rukou, dokud nebyla hotová. Slyšela jeho sténání a oddychování, když měla špičku penisu stále v puse.
„Túžil som po milovaniu s tebou,“ pohnul boky.
Nikola vstala a posadila se vedle něj. „Líbilo se ti to, Ondro?“ mrkla na něj a chytila ho za ruku. „Měl bys vědět, jak jsem vzrušená já,“ zvedla ji vláčnou a položila celou dlaň na Venušin pahorek.
Pohladil hladké místo a přiměl ji roztáhnout nohy od sebe, aby mohl prozkoumat vlhkou skulinu. Prstem nahmatal klitoris a začal jej třít.
„Oh,“ vydechla a její libido narůstalo. Mezi palci a ukazováčky stiskla bradavky a vzdychla.
Přestal s drážděním a pokračoval ještě níž, zabořil prst do ní. Zkoumal, jak je vlhká a horká. „Chcel by som ťa trtkať,“ zadíval se jí do očí.
Posunula se doprostřed postele. Lehla si a vlasy se kolem ní rozprostíraly jako svatozář. Položil se vedle ní. Políbil ji na rty a rukou laskal ňadro.
„Pojď,“ objala ho nohou kolem boků.
Neváhal ani chviličku, vzepřel se na rukou a vzal si ji. Vycházela mu vstříc, užívala si každý jeho vpád, dotyk i polibek. Sténali a vzdychali pod náporem vášně do vyvrcholení.
„Bola si sladká,“ zhodnotil, když skončili.
„Ano?“ usmála se a pocuchala ho ve vlasech.
„Áno, En,“ políbil ji na zápěstí.
„Psal jsi, že chceš milování až do rána, Ondro.“
„Však áno, keď naberem silu,“ mrknul na ni a poplácal ji po zadečku.
„Tak co budeme dělat do té doby?“ zajímalo ji.
„Zjem ťa,“ kousnul ji do ramene.
„Ne!“ rozesmála se.
„Zjem!“ začal ji lechtat v podkolení jamce.
„Ne, to lechtá,“ smála se ještě víc. „Už vím, jak na tebe,“ zatahala ho za chloupky na hrudi.
„Nie,“ chytil ji za ruce. „Si potvora!“ usmál se.
„Já? Snad ty,“ oplatila mu úsměv a dívala se na něj zelenýma očima.
„Prečo si neprišla už vtedy?“ zvážněl.
„Kdy?“
„Pred rokom, dvomi, keď som ti písal na Skype.“
„Myslela jsem, že si děláš legraci, že to říkáš, aby řeč nestála.“
„Ja? Hovorím len pravdu, chcel som ťa.“
„Neznal jsi mě.“
„Pozri, žiariš ako slniečko aj na Skype, preto,“ umlčel ji polibkem.
Autor Perla78, 13.11.2011
Přečteno 518x
Tipy 6
Poslední tipující: Liška76, Athaeneus, katkas
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobře jen tak dál..

13.11.2011 11:25:10 | Liška76

Opravdu jsem zvědavé, co bude dál.... :)

13.11.2011 09:00:47 | katkas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí