Sen...

Sen...

Anotace: Byl to jen sen? Nebo krutá realita? PROSÍM O KOMENTÁŘE A HODNOCENÍ... :)

Stála u okna a pozorovala liány deště, které bičovaly okenní tabuli. Milovala ty tajemné zvuky hromů a kvílení meluzíny. Pozorovala temnou zahradu, kterou co chvíli ozářil záblesk, a poslouchala jemnou melodickou hudbu. Polena v útrobách krbu vesele plápolala a praskala, jen ona veselá nebyla... Jemně se hladila po mírně vpadlém bříšku a tiše plakala... Hltavě polykala slzy, slzy bezmoci a beznaděje... Vzpomínala na chvíle, kdy společně s přítelem plánovali společnou budoucnost... Jenže ty chvíle jsou teď pryč... Stejně jako důkaz jejich neumírající lásky...
V ten osudný den pršelo stejně jako dnes, byli pozváni k jeho rodičům na zásnubní večeři, ale ta se nikdy neuskutečnila... Jejich cesta skončila tak náhle, jako by někdo najednou sfoukl svíci... Dvě srdce v tu chvíli přestala bít... Jeho a jejich dítěte... Potratila a nervově se zhroutila ze smrti svého milého, měsíc ležela na psychiatrickém oddělení fakultní nemocnice... Předevčírem ji pustili domů...
Cítila se tak sama... Schoulila se na podlahu, stále plakala a měla pocit, že už nemá pro co žít... Najednou uslyšela slabý hlas: "Vstávej, lásko, vždyť nastydneš... A neplač, jednou se zase setkáme a budeme už navždy jenom spolu... I s naším dítětem..." Byl to její přítel... Chtěl jí říci, že pro ní život nekončí... Ona musí žít... "Miluji Tě, lásko, chci být s Tebou, ale ještě není ten správný čas, abychom spolu byli... Jednou poznáš tu pravou chvíli a uvidíš v dálce světlo, světlo z místa, kde teď s naším dítětem žiji... a přijdeš za mnou... Jednou..."
Venku svítí slunce, na podlaze vedle krbu leží dívka a vedle dívky rudá růže... Byl to jen sen?!
Autor Mademoiselle Drea, 18.12.2006
Přečteno 457x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, Veručka, Lilly Lightová, Misty
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Smutné, dojímavé, plné citu...tip.

02.02.2009 10:47:00 | Lilly Lightová

LuCYnKa!: Bohužel veselé povídky neumím psát... Moje povídky vznikají ve chvílích, kdy propadám totální beznaději a menším depkám... ;) Ale časem se pokusím napsat něco "veselejšího"...

16.05.2007 09:54:00 | Mademoiselle Drea

Krásný,ael zkus psát někdy i něco veselého..zatím čtu třetí tvou povídku a každá je smutná...i když já píšu taky jne smutné povídky...ale hodně povedená povídka...moc se mi líbí

14.04.2007 14:01:00 | Arey

Opět citové, smutné, myšlenkové, tak hluboké .... něco mi to hodně připomnělo.

29.12.2006 17:17:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí