S cizím mužem - 3.

S cizím mužem - 3.

Anotace: -

„Poď so mnou do vane,“ navrhl Ondřej Nikole a začal jí sundávat pavučinkové punčochy z nohou.
„Co tam?“ byla zvědavá na jeho nabídku.
„Uvidíš,“ vstal a ze stolku vzal odloženou láhev a skleničky.
Následovala ho do koupelny. Víno položil na okraj vany a napustil teplou vodu. Prstem jí pokynul, aby šla blíž.
„Co máš v plánu, Ondro?“
„Sadni si, En,“ ukázal na okraj vany a sám si kleknul dovnitř. „Chcem ťa ochutnať,“ usmál se a uchopil láhev vína do levé ruky.
Nikola ho poslechla a ponořila kotníky do teplé vody. Klekl si před ni a přiměl ji, aby roztáhla nohy od sebe. Podal jí láhev do ruky. Pochopila a tenkým pramínkem si nalila mok mezi prsa. Víno stékalo po jejím těle dolů, vyznačovalo rudou cestičku k jejímu pupíku a pak ještě níž.
„Opri sa pohodlne o stenu,“ naznačil jí a zvedl jí pravou nohu, aby se dostal k jejímu klitorisu jazykem. Opřela si ji o studenou okachlíkovanou zeď. Dráždil ji a zároveň slíbával kapky alkoholu, které stékaly až k jeho ústům.
Vzdychala a sténala tak dlouho, dokud se netřásla v orgasmu.
Připustil více teplé vody a pokynul jí, aby se k němu přidala. Seděli naproti sobě, ona celá zadýchaná a zrůžovělá ve tváři, on znovu vzrušený při pohledu na ni. Poposedla si blíž, až ho stehny objímala kolem boků.
„Si krásna,“ pohladil ji mokrou rukou po tváři.
Místo slov ho objala kolem krku a políbila.
Seděli v teplé vodě notnou dobu a povídali si.
„Měli bychom ven, začíná mi být zima,“ naznačila.
„Zahrejem ťa,“ slíbil a pomohl jí z vany.
„Jak?“ zeptala se.
„Uvidíš,“ mrknul na ni.
Osušili se a vrátili se zpět do postele.
„Chci tě,“ řekla mu, když se uvelebila na lůžku.
„Si hladná?“
„Ano, jsem, proto jsem přijela, abych se tě nasytila,“ pohladila ho rukou po vzrušeném mužství. „Chci tě,“ slyšela říkat samu sebe. „Hned a zezadu,“ klekla si na kolena a pohodila hlavou.
„Hned,“ odešel pro další kondom a pro jistotu jich vzal rovnou několik.
Než se nadála, byl zpět u ní. Ucítila, jak do ní prudce zajel, až vykřikla. Prsty zabořil do boků a přirážel.
Nahmatala klitoris a dráždila jej sama. Cítila dvojnásobnou slast.
Chtěl ji vystřídat, odstrčil jemně její ruku a laskal ji sám. Chtěl cítit její orgasmus stejně jako svůj.

„Ľutuješ toho?“ zeptal se, když leželi vedle sebe a oddychovali.
„Čeho?“ nechápala otázku.
„Že si tu so mnou?“ pověděl opatrně.
„Ale ne,“ usmála se. „Nelituju ničeho.“
„Neveril som, že prídeš,“ přiznal Ondřej.
„Proč?“
„Bola si taká…“
„Jaká?“
„Skúpa?“
Rozesmála se. „Holt jsem chtěla ten zážitek, co jsi sliboval, jako moderní žena. Tak jsem to riskla.“
„Som rád, že si tu,“ políbil ji.
„I já, už jsem dva roky sama, sex mi chyběl.“
„Neskutočné, ako si to vydržala, En?“
„Psala jsem ti, že takové eskapády nedělám.“
„Prečo ja?“
„Byl jsi asi ve správný čas na správném místě, Ondro,“ poplácala jej Nikola po rameni. „Kolik je hodin?“
„Štyri,“ hlásil při pohledu na hodinky.
„Tolik? Měla bych jít!“
„Naozaj? Nepustím ťa, sľúbila si až do rána, ešte nie je ráno, až po raňajkách.“
„Tak si dáme snídani, ne?“ navrhla.
„Nie, chcem ťa ešte raz pomilovať, pozeraj,“ ukázal na vztyčený úd.
„Jsi neuvěřitelný, tolik energie,“ složila mu kompliment.
„Chcel by som na koníčka,“ podíval se prosebně. „Pozerať sa na tvoje krásne prsia, keď sa budú hojdať. Hladkať ich a maznať sa.“ Položil si hlavu na její ňadra a třel si o ně tvář.
Jen ta představa, jak potěžkává plná prsa v dlaních, ji rozpálila. Natáhla se na stolek u postele pro další ochranu a nasadila mu ji rukou. Posadila se a začala se pohybovat nahoru a dolů. Vlasy jí padaly na záda jako vodopád, kdykoliv zaklonila hlavu dozadu.
„Áno,“ vzdychl, když se dotýkal jejích prsou, zatímco hladila jeho varlata s rukou za zády. Pohled, který se mu naskýtal, jej vzrušoval tolik, že slastně mručel.
Volnou rukou ho poškrábala nehty na hrudi, až syknul.
„Si divá ako mačka!“
„Škrábu a koušu,“ řekla vážně.
Stiskl její bradavky a lehce s nimi zakroutil. Vzrušovalo ji to.
„Ještě!“ zrychlila pohyb, protože se jí to nesmírně líbilo.
Sklouzl rukama na její boky a zaryl do nich prsty, přicházel orgasmus.
„Neuveriteľné!“ složil jí kompliment, když si ji přitáhl k sobě. Špičkou jazyka zkoumal tvrdé rudé hroty jejích ňader.
Hladila ho ve vlasech, zatímco se stále věnoval jejímu poprsí. Nenechal ji ani chvilku vydechnout, protože mu ruka putovala do jejího klína. Chtěl ji znovu vidět sténající pod svýma rukama a ústy.
Uspokojil ji svými prsty a jazykem lízal bradavky.
Skučela vášní. Věděla, že taková noc dlouho nepřijde, chtěla si ji užít.

„Bože!“ vydechla Nikola, když prožila další orgasmus.
„Je ti dobre?“ zeptal se pro jistotu Ondřej.
„Jsem vyčerpaná a příjemně unavená.“
„Aj ja, možno by sme mohli ísť spať,“ navrhl.
„Ne, pojedu domů, nebudu tě zdržovat,“ ujistila ho.
„Do rána, pamätáš?“
„Ano, už bude svítat,“ usmála se. „Obleču se a pojedu,“ chtěla se zvednout z postele.
„Nechoď,“ zadržel ji. „Odvezem ťa, keď bude po raňajkách,“ slíbil.
„Nemusíš, vezmu si taxi.“
„Ja chcem,“ zarazil se.
Podívala se na něj. Proč chce? Co ho to napadlo?
„Ideme spať,“ natáhl přes ně deku. „Ráno budem chcieť raz, možno dva razy, vieš,“ zhasnul lampu u postele. „Chcem ťa stále, očarila si ma.“
„Možná,“ zašeptala. Možná očaroval ji, ten cizí muž.
Autor Perla78, 13.11.2011
Přečteno 381x
Tipy 6
Poslední tipující: Liška76, Athaeneus, katkas
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm!!

14.11.2011 12:32:16 | Liška76

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí