Odjinud

Odjinud

Anotace: Jak v kleci bez mříží, jsem. Jak duše bez těla, jsem. Jen dívat se Jen doufat Jsem Tebou nemocen.

Nechtěně jsem o tebe zavadil. Pak trapně sklopil oči a odešel dříve, než jsi zjistila, kdo to byl.
Občas kolem tebe projdu. Možná čekám, až se mne dotkneš, uhraneš mne svýma očima, pohladíš mne svým úsměvem.
Když sedíš v trávě a vítr si hraje s tvými vlasy, pozoruji tě a čekám, až ucítíš můj pohled, lehce si promneš šíji a zvědavě se rozhlédneš kolem.
Jednou jsem ti poslal vzkaz, byl krátký snad nesmyslný. Máš ho? Nebo's na něj zapomněla?
Ach, tak bych si přál, abys ho stále měla.

Dělám to každý den. Vždy se tě chci lehce dotknout, vždy si přeji, ať se na mne podíváš. Vždy čekám, až se zvědavě rozhlédneš kolem.
Bláhově se utápím v naději, že můj vzkaz byl doručen.
Nikdy doručen nebude.
Autor Tömätäri, 20.12.2006
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Náhodou jsem to viděla, pro přirovnání mi to stačí, není to sobecké, vůbec ne.. Aspoň teď už alespoň trošku vím.. Neboj se, neuháním tě nebo tak něco, to bych nechtěla(netuším, jestli si tohle o mě teď nemyslíš, víš).. Já jen chtěla tady na tom servru "splněných přání" najít nějakou zpřízněnou duši a zeptat se tě na tebe(osobu tobě nejbližší) mi připadlo nejjednodušší. ICQ psát nemusíš.. Píšeš, že mě neznáš, co si tedy o mě myslíš? Mám se ti taky tak trochu představit:)?

30.12.2006 14:59:00 | o ...(borůvka)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí