Myrion a jméno

Myrion a jméno

Anotace: -

Leží na operačním stole. Nespí. Ani v nejmenším. Leží, hýbat se nemůže, ale nespí. Otupěle hledí do jasného světla zářivky, znásobeného bílým obložením. Má přivřené oči a možná proto, když ta Věc vejde, vidí zprvu jen obrys. Pokouší se zaostřit, ale jako by to nešlo. Pořád dokáže vnímat jen obrys. Jakoby ta Věc byla tak zahalena do temnoty, že ji v tom jasném světle nejde správně zahlédnout. Shodí černou kápi a Myrion uvidí jen oči. Vyděsí ho. Každé je jiné. Jedno je světlounce modré, sladké, bezelstné, ale bez života. Druhé je temně fialové, podlé a čiší z něj zlo. Myrionem projede vlna strachu. Když ta věc promluví, je to jakoby šeptala celá místnost. "Jméno. Musíš mi dát jméno." Myrion se podiví. Jen tohle je jeho úkolem? Ta Věc přimhouřila oči, vzala skalpel a zabodla ho Myrionovi do posledního článku malíčku. "JMÉNO!" Pokojem se ozval nepřirozený hlas.
Doteď ta Věc šeptala, ale teď se ozvalo něco mezi skřekem havrana a jekem malé holčičky. Myrion chtěl zakřičet, ale hlas té Věci naprosto vytěsnil možnost jakéhokoli jiného zvuku. Ta Věc surově vytáhla skalpel a ladně, až s grácií vykouzlila Myrionovi na tváři hlubokou jizvu. Ta bolest Myriona zbavila příčetnosti. Nedokázal přemýšlet. Ta Věc vypadala, že si to užívá. Na paži mu vyryla velkými písmeny jeho vlastní jméno. "Abys nezapomněl." Šeptla a zasmála se. Myrion se probudil z částečného komatu. Nevěděl, jak se sem dostal. To zapomněl už dávno. A teď zapomněl i to, o co ho to monstrum žádalo a co když udělá, přestane mu ubližovat... Tedy možná. Myrion zavřel oči a pokoušel si vzpomenout. Nešlo to. Ta Věc mu neustále do těla vrážela skalpel. Tekla z něj krev a pomalu se vytrácelo i vědomí. Otevřel oči. "Dairelen." šeptl a hlava mu klesla, víčka zapadla a bolest se vytrácela, jak pomalu upadal do stínů smrti. Dairelen se na něj jen podíval. Zašil všechny rány, obvázal je a pohladil Myriona po vlasech. "Teď ještě ne koťátko. Ještě nezemřeš." Kdyby byl Myrion vzhůru, všiml by si zlého úsměvu. Dairelen luskl prsty a přemístil Myriona do jiné cely. Rád si hrál s oběťmi. Těšil se, až se Myrion probere.
Autor Kejkí©, 19.11.2011
Přečteno 241x
Tipy 2
Poslední tipující: Liška76
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Až mám husí kůži brr:)Pěkný..

21.11.2011 07:31:32 | Liška76

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí